{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Tager hun mon nok på? {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Jeg er lidt i tvivl om min datter tager nok på, hun bliver 3 mdr. på lørdag og vejer 5,5 kg, ved fødslen vejede hun 2970 g. Sidst SP var her så det rigtig fint ud, og hun tog på som hun skulle, men det er jo også lidt tid siden Er der nogen der ved om det er okay, at hun kun har taget 2,5 kg på, på 3 mdr?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tager hun mon nok på?
  • #1   3. mar 2009 Min datter bliver 3 mdr på torsdag og hun har samme vægt som din. Hendes kurve er rigtig fin sagde sp. Jjeg tror bestemt ikke du skal være bekymret!

  • #2   3. mar 2009 Tusind tak for dit svar så bliver jeg lidt rolig igen smiley Jeg var bare lige helt bange for det ikke var nok, for hun har ikke så meget fedt på kroppen som mange andre babyer har, men hun virker til at trives fint smiley

  • #3   3. mar 2009 I barnet's bog er der en vækst kurve, så kan du følge med på den linje din datter ligger på

  • #4   3. mar 2009 Tak for svarende. Jeg har lige set på kurven, og den følger hun helt fint, så det er vist bare mig der bekymer mig lidt for meget smiley Men dejligt at vide det er helt normalt smiley


  • #5   3. mar 2009 Ved ikke med SP og deres kurve... Min har det med at de skal ligge på den 'normale' blå streg...
    Frederic's vægt er lige under normal og højden over...

    Fra han blev født og 3 mdr frem var han vokset 12 cm og taget 3,3 kg på. Så længe man kan se de trives, er min mening den at så er det lidt lige meget hvor de ligger.

    men ja man bliver nervøs, når knægten lige pludselig på en mdr er vokset 6 cm, men kun taget 350 g på...


Kommentér på:
Tager hun mon nok på?

Annonce