{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Møg dag :( {{forumTopicSubject}}

Har lige behov for at lukke lidt galde ud herinde for min dag har simpelthen været så dum som den overhovedet næsten kunne smiley

Skulle møde fastende på klinisk biokenisk kl 8 for at få lavet glukosebelastning sov så hos min mor for at undgå at skulle den halve time tidligere op som det tager at køre herfra. Får det dårligt uden mad så jo kortere tid jo bedre. Men da jeg så kom op på sygehuset viste det sig at jeg først blev stukket kl 8.30 så det tog jo alligevel længere tid smiley

Og ganske som frygtet havde sygeplejersken svært ved at stikke rigtigt fordi mine blodåre forsvinder når jeg er fastende smiley Så de første 3½ time i dag havde jeg kvalme og har store blå mærker på begge arme.

Så skulle jeg rigtig ud og bruge penge på babyting og så kom jeg i babyvest og havde glædet mig længe og så havde de ikke rigtig noget og synes også de virkede sure. Så tog jeg i bilka og de havde heldigvis lyserøde stofbleer til 37.42 og de gik forkert ind oppe ved kassen og fik så af vide jeg havde taget de forkerte men hende der var i afdelingen kom ned med de samme som jeg havde taget og de havde jo også forkert pris. Sagde så: Ja det er svært at vide hvilke der er rigtig hvis ikke engang dem der arbejder her ved det smiley Og fik så af vide jeg skulle være glad for at de havde rettet det for jeg havde jo taget de forkerte. :S Så skulle jeg handle til aftensmad i Netto og havde købt julekalendere og persille og så stoppede hun ikke båndet så både kalender og persille var helt mast.

Så nu gider jeg bestemt ikke mere idag smiley

Mon bare jeg har misforstået alle eller folk virkelig har været dumme mod mig idag. Hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møg dag :(
Kommentér på:
Møg dag :(

Annonce