{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Ang DP {{forumTopicSubject}}

Hej Tøsern

Føler virkelig at jeg vender min søn ryggen når jeg aflevere ham i DP, stikker halen mellem benene og lader kæresten være bussemanden, føler ikke jeg lytter til min søn, føler ikke jeg respekterer hans gråd og hans frygt for at blive efterladt....:´(

Jeg er i vildrede ved godt det er godt for børnene at være sammen med andre og i det hele taget den her adskillelse smiley

Men hvor er det ikke sjovt at efterlade sit grædende barn smiley ØV

Ved det sikkert er noget alle går igennem men puha hvor har jeg svært ved at give slip smiley Lade andre tage kontrollen over MIN søn smiley og bryder mig ikke om det og det smitter af på min søn.... smiley

ØV ØV ØV


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang DP
  • #1   4. mar 2009 det er slet ikke sjovt.. iben er også inde i en periode hvor hun bare græder og græder hver gang.. men som sagt skal alle børn igennem det smiley

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #2   4. mar 2009 victoria havde det også sådan i starten, hvor jeg bare havde lyst til at tage hende med hjem igen. Men en dag blev jeg stående udenfor døren og lagde faktisk mærke til at gråden stoppede lige efter jeg havde lukket døren.
    Og oplever det også i min daglig dag, hvor jeg selv arbejder som Dagplejemor. og der er der også børn der græder når mor eller far aflevere, men det stopper lige så snart de er ude af døre.
    Tror lidt det er noget børn gør for at få deres forældres opmærksomhed.
    Men det er pisse hårdt.


  • #3   4. mar 2009 Ja men det er så bare det at sønnike stopper ikke ingen og flere gange har DP sagt at han virkelig hulker og hifler efter vejret og en dag havde han grædt ustandseligt i ½ time smiley

    Øv


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #4   4. mar 2009 hmmm. Kan det være at ikke alt er som det skal være i dagplejen?
    sådan er det desværre engang imellem smiley


  • #5   4. mar 2009 Det håber jeg da ikke smiley Men han er meget utryg ved at være der smiley sådan er det generelt når han er fremmede steder han skal lige se det an på mor eller fars arm, men øv øv øv jeg har svært ved at give slip og det smitter så meget af herhjemme smiley

  • #6   4. mar 2009 Her i "opstartsfasen" er han der kun 1 time

Kommentér på:
Ang DP

Annonce