{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Ang. DP {{forumTopicSubject}}

Heej Heej..

Jeg står med et meget svært valg..
Håber I kan hjælpe mig lidt på vej.. smiley

Min søn skal snart begynde i dp, og jeg har fået tilbudt 3 pladser.. Men men men.. De 2 af dem stopper inden for 1 år og den sidste skal han bare IKKE ned til..

De 2 der stopper er nogle rigtig søde dp'er, men jeg sys det er synd at sende ham ned til én af dem, når jeg allerede nu ved at de stopper..

Jeg kan os godt vælge en fra en anden by (som ligger 2-3km væk fra hvor vi bor) men jeg ved det virkelig ikke..

Mit spørgsmål til jer er, hva havde I gjort?
Jeg er virkelig på bar bund.. smiley

Knus *Nicklas Moar*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. DP
  • #1   10. jul 2009 personligt havde jeg valgt en DP i en anden by, men der er nok også fordi min søn havde en svær start i hans DP, og det ville jeg ikke have han skulle oplave 2 gange på 1 år.

  • #2   10. jul 2009 Tine K: Jeg har det på samme måde.. sys det er så mega svært.. for det er lidt en omvej for os at køre derind, men et eller andet sted vil jeg heller det, som at han skal flytte og flytte..

  • #3   10. jul 2009 jeg holder med de andre.. jeg havde os valgt en i en anden by...

  • #4   10. jul 2009 Så er jeg da ikke den eneste der sys det.. smiley

    Tusinde tak for jeres svar indtil vider ihvertfald... smiley

    Vil jo kun det bedste for min dejlige prins.. smiley


  • #5   10. jul 2009 Kæresten siger lige at der faktisk er 5 km ca, til en anden DP i en anden by.. Men jeg vil gøre alt for min lille prins.. smiley

  • #6   10. jul 2009 Jeg ville have valgt at køre det ekstra og så få en dp man ved er i top og ikke holder op... Syntes det er 10000 % vigtig at man finder en dp, man er glad for.

    Vi bor selv i byen frederica - men har valgt en dp i en lille landsby bredstrup-pjedsted, der også ligger inden for kommunen - men godt nok 7 km ude...
    Og vores dp er guld værd, han har ikke været ked ved afl - men når han skal med hjem. Han leger og hygger sig meget, så hjem vil han som regl ikke. Alle dp har også været på kursus i at lave sund og varieret mad.

    Den landlige lugt er jo sundt... Ej. Det er også fordi mit arbejde ligger derude - og vi har planer om at flytte derud...


  • #7   10. jul 2009 Linda B: Jeg kender ikk rigtig nogle derinde som sådan.. Men jeg har ikke hørt at nogle stopper derinde..
    Og om nogle år, hvis alt går som det skal, vil vi os flytte ind til den by.. smiley
    Så det ville jo være super dejligt, hvis han kom i DP med nogle som han os kunne følges med i børnehave.. smiley
    Og uanset om vi flytter derind eller ej, hvis han kommer i DP derinde, vil jeg os ha ham i børnehave derinde..
    Bare lidt ærgeligt at det er sådan en omvej, men heller køre en omvej, som at flytte og flytte ham rundt.. For det ville sku være synd..


  • #8   10. jul 2009 nicklas moar... Det samme her - så kan ikke være mere enig... de har også en børnehave derude - en fællesskole til og med 6. klasse (ca 175 elever) - egen idrætshal (idrætsforening) - skydebaner - eget stadion da de er med i en eller anden serie - lille købmand - frisør - elforetning og skisme et solcenter...

    og hør lige hvad de siger på nettet om den lille skole:
    På Bredstrup – Pjedsted Fællesskole er vi af den opfattelse at ved at sætte fokus på leg, idræt og bevægelse, udvikles børnenes kreativitet, handlekompetencer, bevægelsesglæde, livsglæde, sprog og sociale kompetencer.

    Lige noget for os...


  • #9   10. jul 2009 Linda B: Jamen så kan det jo ikke blive meget bedre.. smiley vi har det samme i augustenborg.. smiley Det er bare sådan en dejlig by.. smiley De har alt. Man skal ikke starte bilen for at handle ind osv.. De har både netto, fakta og en superbrugs.. en tankstation, 2 bager.. smiley Så hva kan man mere forlange da.. smiley Hi hi..



Kommentér på:
Ang. DP

Annonce