Ang. DP {{forumTopicSubject}}
Heej Heej..
Jeg står med et meget svært valg..
Håber I kan hjælpe mig lidt på vej..
Min søn skal snart begynde i dp, og jeg har fået tilbudt 3 pladser.. Men men men.. De 2 af dem stopper inden for 1 år og den sidste skal han bare IKKE ned til..
De 2 der stopper er nogle rigtig søde dp'er, men jeg sys det er synd at sende ham ned til én af dem, når jeg allerede nu ved at de stopper..
Jeg kan os godt vælge en fra en anden by (som ligger 2-3km væk fra hvor vi bor) men jeg ved det virkelig ikke..
Mit spørgsmål til jer er, hva havde I gjort?
Jeg er virkelig på bar bund..
Knus *Nicklas Moar*
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 149
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 222 Svar: 557
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
mar 2008
Tusinde tak for jeres svar indtil vider ihvertfald...
Vil jo kun det bedste for min dejlige prins..
mar 2008
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Vi bor selv i byen frederica - men har valgt en dp i en lille landsby bredstrup-pjedsted, der også ligger inden for kommunen - men godt nok 7 km ude...
Og vores dp er guld værd, han har ikke været ked ved afl - men når han skal med hjem. Han leger og hygger sig meget, så hjem vil han som regl ikke. Alle dp har også været på kursus i at lave sund og varieret mad.
Den landlige lugt er jo sundt... Ej. Det er også fordi mit arbejde ligger derude - og vi har planer om at flytte derud...
mar 2008
Og om nogle år, hvis alt går som det skal, vil vi os flytte ind til den by..
Så det ville jo være super dejligt, hvis han kom i DP med nogle som han os kunne følges med i børnehave..
Og uanset om vi flytter derind eller ej, hvis han kommer i DP derinde, vil jeg os ha ham i børnehave derinde..
Bare lidt ærgeligt at det er sådan en omvej, men heller køre en omvej, som at flytte og flytte ham rundt.. For det ville sku være synd..
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
og hør lige hvad de siger på nettet om den lille skole:
På Bredstrup – Pjedsted Fællesskole er vi af den opfattelse at ved at sætte fokus på leg, idræt og bevægelse, udvikles børnenes kreativitet, handlekompetencer, bevægelsesglæde, livsglæde, sprog og sociale kompetencer.
Lige noget for os...
mar 2008
Ang. DP