{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motion - Hvad må man
  • #1   15. mar 2009 cykle, svømme -alt muligt, de råder bare til at man holder sig fra ridning, boldspil og kampsport

    -ellers så skulle det ikke være det store problem at finde en motionsform man kan lide, man må stadig det meste.

    hvad plejer du at dyrke?


  • #2   15. mar 2009 Jeg fik at vide som Sabine, og så at man ikke måtte starte på en ny sport.

  • #3   15. mar 2009 Øv jeg dyrker primært taekwondo, men har overvejet at starte på fitness i stedet.
    Men jeg har også rigeligt mulighed for at sige fra til taekwondo træning, så mon jeg kan forsætte hvis jeg beder om ikke lave voldsomme ting som sparring, selvforsvar og kamp ?


  • #4   16. mar 2009 hvad kan man ellers lave i taekwondo? det er chancen for at du kan blive ramt i maven der ses på som værende farlig, f.eks hvis du får et spark eller en fod i maven.

    hvis det var mig så stoppede jeg indtil jeg havde født og startede til noget andet i stedet -bare lige for en tid og så starte bagefter igen. tænker på om det mon også er så sjovt at tage til hvis man næsten ikke må noget fordi det primært er spark og slag meget af sportsgrenen handler om, så om det ikke var nemmere at starte til noget andet for en kort periode hvor man ikke skal holde igen med så meget elelr passe på.

    men jeg har ikke forstand på det, det er kun sagt ud fra hvordan jeg opfatter det ;D


  • #5   16. mar 2009 Jamen det mest af tiden slår og sparker man ud i luften ;o)
    Men jeg tænker om det kan presse på noget i maven når man løfter benet til spark, eller han holde til opvarmning med styrketræning i ?


  • #6   17. mar 2009 at sparke ud i luften med knæløft sker der intet ved, det må du gerne.

    Jeg ved bare ikke helt med styrketræningen. De siger jo at det ikke er så smart at have meget veltrænede mavemuskler når man er gravid, så jeg ville nok holde lidt igen med styrketræningen også fordi der ofte indgår løft eller træningsformer deri der giver tyngdefornemmelse i underlivet.

    men det er nok mere relevant når du når længere hen end lige nu. Tror godt at du kan fortsætte en tid, men så ville jeg lave noget andet imens indtil den lille er kommet ud (det går hurtigt lige pludselig, syntes det var i går jeg havde den positive test, nu ligger der en baby inde i sengen)'

    men prøv at ringe til din læge og snak med ham/hende om det hvis du vil være helt sikker på en professionels svar. Det giver lidt mere ro og sikkerhed


  • #7   17. mar 2009 Det vil jeg gøre, men tak for dine svar =)

Kommentér på:
Motion - Hvad må man

Annonce