{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Hvordan ville i .... {{forumTopicSubject}}

Tackle det når ens x kæreste siger at han ikke kan have sin datter hver anden weekend (eller hvor tit det nu skal være) Vi står og skal flytte fra hinanden her til Maj & han blir ved med at sige at han ikke kan have hende da han ingen steder har og tage hen. Han har en mor som han kan være hos men han gør ikke noget for at skal have hende overhovedet .

mit spørgsmål er enlig bare hvad i ville gøre / sige vis det var jer der fik det & vide ? smiley

På forhånd tak for svar (Vis nogen kan hjælpe)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ville i ....
  • #1   12. apr 2009 Hun er 6 mdr og ville ikke ende med at hun står uden en far da jeg selv står uden en som er ret træls .
    Men kan hellere ikke være rigtigt at jeg skal tvinge ham til at have hende jo smiley


  • #2   12. apr 2009 Du kan jo ikke rigtig tvinge ham, og jeg kan godt se at det er skide træls og ikke mindst synd for hende. Men jeg ville nok lade ham sejle i sin egen sø, det er jo ham der går glip af en masse.

  • #3   12. apr 2009 Der er jo hellere ikke rigtigt andet og gøre men det er skide hårdt & træls for ved selv hvordan det er og det er ikke spor sjovt så ville enlig bare at Cecilie ikke skulle have det på samme måde som jeg har det.

    Synes bare at man altid kan finde et sted og være så man kan se/være sammen med sin datter. Hele hans familie bor i nærheden af ham så det er jo bare en undskyldning for ikke at ville have hende - Føler jeg det ihvertfald smiley


  • #4   12. apr 2009 Jeg tror også jeg ville prøve at tage en snak med ham, måske er der en "god" grund til at han ikke har lyst til at have hende.

    Jeg ville aldrig byde mit barn ikke at kæmpe for at faderen skulle være en del af barnets liv. Jeg har manglet min far rigtig meget i mit liv, og har til tider givet min mor skylden for at hun ikke har kæmpede nok for at jeg så ham noget oftere.

    Håber i kan finde en løsning sammen, så alle parter kan blive tilfredse og glade for beslutningen.


  • #6   12. apr 2009 Nickolines far overhovedet ikk tryg ved at ha hende alene da hun var så lille.. desuden er en hel weekend osse meget for hende hvis hun kun er 6 måneder.. man plejer at sige nogle timer eller en overnatning.. rettere.. det var det nickolines far fik besked på.. men han kom så og så Nickoline hos os i stedet for.. jeg ville hellere ha han kom og så hende hos os, end han tog hende et nyt sted hen med hver gang han skulle ha hende...

  • #7   12. apr 2009 ****fik besked på fra statsamtet... ****

  • louise c
    louise c Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #8   12. apr 2009 Enig med Jannie P

  • #9   14. apr 2009 Han siger at han ikke tror han kan tage sig sammen til og sidde hjemme en hel weekend når han skal have hende smiley (Så kan han ikke drikke osv)

    Hva ska man stille op med det ?


  • #10   14. apr 2009 måske skal han bare lige have lidt tid, tingene kan jo virke virkelig uoverskuelige, og vi reagere jo forskelligt. nogen kan klare hele verden i en krise andre kan slet ikke se de muligheder der er lige for næsen. Måske skal han simplethen lige have ldit hjælp til at se at han er noget for sin datter, noget som ingen andre kan erstatte - giv ham lidt luft og nogle muligheder for at være sammen med hende også selv om du her i starten skal "servere" det for ham på et søvfad.

  • #11   15. apr 2009 Jannie P

    Ja det mener jeg godt nok også da
    - Ved slet ikke hva jeg ska sige eller gøre .

    Han ville ikke have hende jo for han kan ikke Tage sig sammen til og sidde hjemme en hel weekend for at passe hende .

    Har enlig bare lyst til og blive sammen med ham bare for at Cecilie har en far selv om vi skændes, skændes og skændes, og ikke føler noget for hinanden . Bare for Cecilie's skyld smiley


  • #12   15. apr 2009 man kommer bare ingen steder med galskab - hvis man vil sine børn det bedste..... hvis man kunne skælde en mand på plads var det en helt anden sag smiley
    jeg tror på at samarbejde, slækkede krav og lidt forståelse kan bane vejen for at han tror på at han kan, måske med en blød start på samvær i nogle timer hos dig, måske endda sammen med dig og barnet, så siden hos hans mor og med tiden hos ham selv.


  • #13   15. apr 2009 Jeg ville finde en løsning der fungere for begge, om det så bare er et par timer hver (eller hver anden) fredag hvor alle laver noget sammen, så ville jeg sørre for at min datter så sin far..

Kommentér på:
Hvordan ville i ....

Annonce