{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

hvordan ville i regrer? komunen.. {{forumTopicSubject}}

ja sagen er den jeg har jo bodreline og er lige pt i en dårlige periode psykis , og være igennmem nogen belastende ting og sådan..

så har fået noget hjælp til a få ordent noget forskelligt i mit hjem da jeg har svært ved a overskue mens jeg har en dep..

jeg bor i GAMMEL lejlihged ,,selv om min radiator stå på 4 er her kolst når vejret er som det er..

nå men i går aftes kl 8 skriver hende der sku komme hos sådan her..
citat..

jeg kommer kl 11 i morgen uderforudsætning du har varme på da vi var til møde hos dig i frdaggs redde vi oz en slem halsbetændelse og forkølese ..så vi mener det er rimeligt vi gør opmærksomt på der er varmt nå jeg kommer.. ..

så svare jeg a min radiator stod på næsten 4 så det ku jo være vejret..

så får et svart til bage
DU HAVDE DET SÅ PISSE KOLDT DERFOR GIK VI TIL SIDST I PROTEST.. ..

er det fordi jeg har det dårligt psykisk jeg føler mig provokeret el hvordan ville i tag sådan en besked..
har mest lyst til hun ikk ska komme så ..

kan jo få min lejlihed varmer jo..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan ville i regrer? komunen..
  • #1   1. feb 2012 Jeg går ud fra det er en fra kommunen der skulle komme?
    Jeg mener ikke det er rimeligt at du får sådan en besked, sygdom eller ej.
    Hvis det var mig havde jeg fået et flip, jeg mener ikke hun på nogen måde har ret til at give dig sådan en behandling...
    Du kunne evt. prøve at snakke med din udlejer om det med varmen.
    -Bjørn


  • #2   1. feb 2012 lige nu har jeg mest lyst til a klage over hende .. alså mann bliver sku da forkølet og kan få ondt i halsen det er der 1000 a menneske som får om vinteren ..
    og føler det såå provokernde a skrive vi gik i protest..


  • #3   1. feb 2012 glad for a høre..

  • #4   1. feb 2012 Jeg er enig med Linda. Find hendes chef og klag.. Nu ved jeg ikke hvilken kommune du bor i, men jeg ved at i Odense kommune har du krav på akut bolig hvis du har børn. Og en lejlighed uden varme er ikke optimal. Hvis jeg var dig ville jeg klage
    -Bjørn


  • #5   1. feb 2012 men chefen var med hende i fredagd .. så hun var med til a gå i protest.. ??

    tror jeg ringer til hende og høre hendes version..ellers må jeg jo tag den højre op i systemet..


  • #7   1. feb 2012 hun kan sgu da ikke tillade sig at skrive sådan nogle beskeder til dig
    og da slet ikke hvis de har set din lejlighed og har set at den er af ældre model
    nu må de sgu lige tage sig sammen

    ellers må du sige at i skal holde mødet et andet sted hvis de ikke kan tåle musten


  • #8   1. feb 2012 det havde jeg gjort

  • #9   1. feb 2012 Jeg havde simpelthen bedt hende holde sig væk. Sådan kan man da ikke tillader at behandle andre hmm, du burde vise hendes beskeder til hendes overordnet !

  • #10   1. feb 2012 jeg var os blevet stik tosset.. Og synes du ska snakke med din udlejer hvis din varme ikkke virker.. Det ska være iorden når du har børn..!! Ellers må kommunen jo hjælpe dig.. Det er vel derfor de er der??? smiley Så må de finde en akut bolig eller hjælpe dig med og få klaget til udlejer.. smiley

  • #11   1. feb 2012 arh jeg var også blevet provokeret af det , det er sikkert, og hold da op noget underligt noget at skrive :S

  • #14   1. feb 2012 Uanset om du har en nede periode eller ej, så skal du ikke føle dig dårligt behandlet!

    Du har lov til at sige hvordan du har det med det hun skriver, uanset om dit humør er godt eller skidt!

    Men nej, du føler dig ikke kun dårligt behandlet fordi du har en skidt periode, man kan IKKE være bekendt at skrive sådan!!


  • #15   1. feb 2012 update.. har lige haft chefen i røret .. og fortalte hva hun havde skerev a de var blevet syge a være i min leglihed og hun alså chefen var gået iprotest .. og hun svare a det var der intet i og hun ikk havde hørt noget fra marianne som KÆLLINGE HEDEER .. sorry sproget..
    og a hun sku ha skrevet i sådan ku hun overhovdet ikk tro om sin med arbejder.. m
    så bad om chefens mobil nr da jeg jo havde de smser endnu så jeg ku vidre sende dem til hende og self oz hva jeg havde svaret ..

    så det har jeg så gjoet.. plus jeg skrev i en sådan her i en separat sms..
    citat
    syntes ikke det er oki så vil gerne indgive en klage over hende og hun bedes ikke komme i mit hjem..


  • #16   1. feb 2012 i øvrig synte jeg oz det er MEGET MÆRKELIGT a skrive til folk kl 20 om aften uden for sin arbejdes tid.. og man ku ha gjoet pmærksom på det i samme lejlihed ,hvis man har et problem .. er min personlige mening..

  • #17   1. feb 2012 Det var godt nok noget underligt noget da!

    Jeg var blevet stiktosset


  • Katja .
    Katja . Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 118
    #18   1. feb 2012 Godt at du har snakket med chefen og sendt de beskeder videre! Det er godt nok ikke okay og synes det var en fin bemærkning du fik med til sidst:)

  • #19   1. feb 2012 Hvis der ikk sker mere i klagesagen så er mit råd at gå et chefniveau op d.v.s den administrative chef for hele området måske benævnt som socialchefen men det er lidt forskelligt fra kommune til kommuner.

  • #20   1. feb 2012 hun skrev til mig tideliger a hun var ked a jeg havde klaget over hende om hun måtte komme op og så vi ku snakke om det .. syntes jeg så ikk jeg har lyst til pt.. har rimmelig kaos i mit liv pt syntes jeg så det kan jeg ikk lige overskue..og chefen villbare tag en snak med hende

  • Katja .
    Katja . Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 118
    #21   1. feb 2012 Hun skulle hellere være ked af den måde hun havde skrevet til dig på, det er yderst uprofessionelt!

    Jeg synes du skal stå ved at du ikke vil have hende i dit hjem, specielt hvis du ikke lige kan overskue det lige nu.


  • #22   1. feb 2012 ja det gør jeg BESTEMT OZ.. hun er jo ansat til a hjælpe folk som har det psykisk dårligt ,så ska hun sku ikk sparke til dem..

    har gået og tænkt hele dagen hvor mange hun taler sådan til og ikk kan sige fra


  • Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #23   1. feb 2012 Ej, hun skulle da slet ikke have sådan et job!! Jeg kan godt forstå du føler dig trådt på!

Kommentér på:
hvordan ville i regrer? komunen..

Annonce