19. mar 2008 Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 321
amning {{forumTopicSubject}}
hej alle.
jeg håber virkelig på at kunne få lidt hjælp og gode råd, for jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op.
jeg fik jo en datter for 13 dage siden. på 2 dagen løb min mælk til og der blev hurtig rigeligt af det. hun spiste og spiste og jeg fælte jeg havde mælk nok til 3 børn..
i forgårs var der bare ingen ting, og når jeg lagde hende til kunne hun skrige lige efter fordi hun var sulten. vi prøvede at give hende en flaske efter at hun havde lagt ved mig i 30 min, og der kunne hun spise 90ml.
jeg har prøvet de sidste dage at amme hende så meget som muligt, men hun skriger bare lige efter. hun får en lille smule, men lige meget hvad så mætter det hende slet ikke. mine bryster bliver heller ikke spændte på nogen måde, og det gjorde de efter 3-4 timer før hen.
kan mælken bare pludselig stoppe fra den ene dag til den anden?
Knus
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 29 Svar: 172
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 321
ja det føles nemlig sm om at hun drikker sig selv i søvn i vand. hun bliver hurtig sulten igen, og jeg kan bruge en hel dag på at amme. hun mælder sik typisk igen efter 1/2 time til 1 time, og det oplevede jeg ikke med isabella.
det er også ekstremt frustrenede at hun vågner så mange gange om natten, for hun har jo brug for søvn også.
ditte tak for linket, det ser ud som om at der er meget hjælp at hente der c",)...
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 2 Svar: 83
amning