{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Mavekneb {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg er lige nød til at høre igen.

Er det normalt for spædbørn at have mavekneb dagligt?
Nogle dage værre end andre..

Når kristian sover siger han sådan nogle presselyde og bliver helt rød i hovedet. .
En sjælden gang i mellem vågner han af det og græder.

Han kommer af med afførring.. Han har ca mellem 1-3 gange hvor der er meget og andre gange lidt i løbet af dagen..

Gode råd modtages med kyshånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mavekneb
  • #1   7. jun 2009 Ja bare rolig, det er helt normalt. smiley
    Ammer du eller får han modermælkserstatnin ?

    Prøv eventuelt når du kan mærke at han kæmper lidt, masser ham i cirkler på maven, der rundt om navlen og lige nedenunder.


  • #2   7. jun 2009 og så kan du lave forsigtige cykel øvelser med hans ben, det sætter også gang i tingene smiley

  • #3   7. jun 2009 Katja har haft det dagligt grundet den medicin jeg har været på i forbindelse med kejsersnittet,,

    Hvis du ammer, så prøv at kigge på hvad du spiser, det kan være barnet ikke kan tåle noget af det du spiser..


  • #4   7. jun 2009 Jeg ammer ham..

    Prøvede det med cirkelbevægelserne på maven igår, og det fik ham til at falde i søvn..
    Det med at cykle med hans ben har ikke rigtigt nogen effekt..
    Jeg har spist koldskål med tykmælk og æg, så ved ikk om det evt kan være det? Men har i hvertfald besluttet at lade være med det. Og ja så er kaffen også blevet droppet (men puha den savner jeg)


  • #5   7. jun 2009 Det kan det sagtens være, det kan være hans mave ikke er klar til det endnu smiley

  • #6   7. jun 2009 Ja, det er næsten lige det eneste jeg kan komme i tanke om kunne være grunden.. Det er jo også meget syrligt.. Ja og så har jeg spist et æble.

  • #7   7. jun 2009 Jeg tro ikke æblet gør det smiley

    Prøv at undgå koldskålen i nogle dage og se om det hjælper smiley


  • #8   7. jun 2009 Tak- det vil jeg prøve smiley

  • #9   11. jun 2009 hvis hans afføring er hård og han har svært ved at komme af med det.. kan man få noget på apoteket der hedder lactulose det er sådan noget sukker stads.. min datter fik det i en uge ca hvor hun fik 2 ml to gange om dagen oh det var da hun var 1½ måned og det hjalp hende meget.. men pas på ikke give for meget det kan også give luft i maven

  • #10   11. jun 2009 Han burde jo ikke kunne få hård mave når jeg ammer ham?
    Men han fik en gang zoneterapi igår, og det lader til at have hjulpet gevaldigt smiley


Kommentér på:
Mavekneb

Annonce