{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

mavekneb og sover dårligt {{forumTopicSubject}}

min lillepige på i dag 5 uger har normalt ellers et sovehjerte af den anden verden, men de sidste 3 - 4 dage har hun haft mavekneb og svært ved at komme af med afføringen (un har det pt kun en gang dagligt), hvilket resultere i hun er så ked når vi skal i seng (normalt går der max ½ time fra vi går i seng til hun sover) og vi derfor ikke kan få hende til at sove... Når hun så sover så sover hun også...

Tanker at det både kan være en kombination af d-dråberne og jeg først på ufen skiftede over til nan h.a i stedet for pro...

kunne de tænkes det var det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mavekneb og sover dårligt
  • #1   14. okt 2011 Min søn får hård mave af d-dråberne, og er nu gået ove til multitabs d-dråber.
    Da han var helt lille ca 5 uger, skiftede vi også fra allomin alm til alomin syrnet da han gylpede meget. Det havde så den virkning at han fik endnu mere hård mave.

    Men han er generalt en dreng med forstoppelse, og er derfor blevet opereret 2 gange uden virkning.

    Men nan h.a er rimelig mild for maven, så det skulle gerne hurtigt blive iorden igen, hvis det er derfor hun har svært ved at komme af med det.
    Men jeg ville nok skifte d-dråber hvis du bruger apovit. De er lavet på palmeolie, og det er der en del børn som ikke tåler i maven.


  • #2   14. okt 2011 min sp sagde jeg ikke måtte bruge syrnet når hun kastede op af mme, det ville gøre det værrer...

  • #3   14. okt 2011 Hehe min sp og lægerne på ouh råede netop derfor til det syrnede. Maven skal ikke arbejde lige så meget med det syrnet som med alm mme.
    Når alm mme rammer maven, skal den selv hen og surgøre den, og det behøver maven ikke når den har en vis surhed på forhånd.

    Men du skal selvfølgelig lytte til din sp, og jeg synes heller ikke du skal skifte væk fra nan h.a. Det vil kun gøre det værre, når hun nu er startet på det.
    Oliver kom også på nan h.a til sidst, og nu er han på alm nan 2 pro.


  • #5   12. aug 2012 vi bøvler også utrolig meget med vores lille dreng.. vi blev også rådet af sp at gå over på den syrned og det gik godt nok den første uge der kom han af med det to gange i stedet for en som på den almindelig allomin. Men nu er vi havnet det samme sted igen og ved snart ikke hvad jeg skal gøre.

  • #6   13. aug 2012 vi bøvler også og malthe er 5 uger.... tager til lægen med ham idag

  • #7   14. aug 2012 Skriv endeligt hvad i for afvide

Kommentér på:
mavekneb og sover dårligt

Annonce