1.057 visninger
|
Oprettet:
mavekneb og sover dårligt {{forumTopicSubject}}
min lillepige på i dag 5 uger har normalt ellers et sovehjerte af den anden verden, men de sidste 3 - 4 dage har hun haft mavekneb og svært ved at komme af med afføringen (un har det pt kun en gang dagligt), hvilket resultere i hun er så ked når vi skal i seng (normalt går der max ½ time fra vi går i seng til hun sover) og vi derfor ikke kan få hende til at sove... Når hun så sover så sover hun også...
Tanker at det både kan være en kombination af d-dråberne og jeg først på ufen skiftede over til nan h.a i stedet for pro...
kunne de tænkes det var det
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Da han var helt lille ca 5 uger, skiftede vi også fra allomin alm til alomin syrnet da han gylpede meget. Det havde så den virkning at han fik endnu mere hård mave.
Men han er generalt en dreng med forstoppelse, og er derfor blevet opereret 2 gange uden virkning.
Men nan h.a er rimelig mild for maven, så det skulle gerne hurtigt blive iorden igen, hvis det er derfor hun har svært ved at komme af med det.
Men jeg ville nok skifte d-dråber hvis du bruger apovit. De er lavet på palmeolie, og det er der en del børn som ikke tåler i maven.
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Når alm mme rammer maven, skal den selv hen og surgøre den, og det behøver maven ikke når den har en vis surhed på forhånd.
Men du skal selvfølgelig lytte til din sp, og jeg synes heller ikke du skal skifte væk fra nan h.a. Det vil kun gøre det værre, når hun nu er startet på det.
Oliver kom også på nan h.a til sidst, og nu er han på alm nan 2 pro.
apr 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 29
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 46 Svar: 973
apr 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 29
mavekneb og sover dårligt