{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.116 visninger | Oprettet:

hjælp mit barn græder! {{forumTopicSubject}}

Ja han er utilfreds og græder konstant! smiley
Det har nu stået på i 2-3 dage.. Aner ikke hvad jeg skal gøre..

Han er 7 uger gammel og bliver ammet fuldt ud..
Har prøvet at lægge ham til, så spiser han lidt og går hurtigt hen og bliver hysterisk og skriger.
Har prøvet at give ham mindre tøj på- uden effekt..
Ja har prøvet alt smiley

HJÆLP piger!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mit barn græder!
  • #1   23. jun 2009 Puha, måske han har ondt et sted .
    Har han afføring hver dag ?


  • #2   23. jun 2009 ring til din sundhedsplejeske. og få en tid ved lægen. lige med det samme.

    får du beskeden "det er kolik", så send en pb. jeg kender kuren,


  • #3   23. jun 2009 det kan være du ikke har næring nok i din mælk så han måske er sulten prøv at give han lige modermælkastatning ved siden af. man kan købe nogen i brikker der er færdig blandet eller kontakt din sundhedsplejeske.

  • #4   23. jun 2009 Som tidligere skrevet, kan det være at han har ondt et sted...

    Har hørt om mange som har haft godt resultat ved at konsultere en kiropraktor. Det kan være han har noget i klemme et sted i nakken/ryggen.

    Jeg har ikke selv erfaring med det men min venindes datter græd også rigtig meget og hun havde en nerve i klemme i nakken. Efter nogen gange hos kiropraktoren er det ovre og hun er en helt anden lille pige.


  • #5   23. jun 2009 jeg skal lægen med ham her kl 15..
    Han tager fint på, så tror umiddelbart ikke det er min mælk der fejler noget.. ?
    Han kommer fint af med afførring hver dag og flere gange dagligt..
    aner virkelig ikke hvad jeg skal stille op..
    Sidder sku lige og er pisse fustreret og tuder.. smiley


  • #6   23. jun 2009 Hvis han har noget i klemme, ville det så ikke være der hele tiden? Det er jo noget der først er kommet?
    Han har haft det sådan i ca 3 dage.


  • #7   23. jun 2009 vores søn på snart 4 år græd 24t i døgnet. Vi var ude og køre med barnevogn hele natten i frostvejr bare for at han sku få sovet lille smule. Når vejret var for dårligt tog vi bilen og kørte jylland rundt smiley ja jeg kan smile af det nu men dengang havde jeg lyst til at skride fra det hele. Også min søn. Men en skønne dag var der en der spurgte om vi havde prøvet at være hos kiropraktor med ham. Og det prøvede vi så. Vi kørte ham op til holstebro hvor der er en kiropraktor med speciale i babyer. Og efter 2 behandlinger havde vi den skønneste og gladeste unge man ku ønske sig. Han havde haft problemer med hele rygsøjlen, det ene hofte og så kunne han ikk dreje hovedet til højre hvilket hverken vi, den nærmeste familie, lægen eller sundhedsplejer havde opdaget. Jeg synes virkelig du skal prøve det, og det er slet ikk så dårlig en oplevelse som mange kan gå og tro. Vores læge skældte os direkte ud over hvordan vi ku udsætte vores barn for sådan noget. Men for fanden da. Det virkede :)))

  • #8   23. jun 2009 hmm nu så jeg dit barn var 7 uger og det kun havde stået på et par dage. Måske er det et tigerspring eller appetitspring. Læg dit barn til brystet så ofte du kan så den kan øge mælkeproduktionen. . . .Med De bedste tanker her fra smiley

  • #9   23. jun 2009 Okay.. ´Ja det er måske værd at overveje.. Han har fået zone og hun nævnte godt et eller andet hun kunne mærke i lænden.. ? Måske jeg skal have det tjekket!!

  • #10   23. jun 2009 Tror ikke det er noget med maden at gøre..
    Han bliver hysterisk når jeg vil lægge ham til, og der er MASSER af mælk i brysterne..


  • #11   23. jun 2009 kristian er født ved ks..
    hvad er tiger spring*?


  • #12   23. jun 2009 Syntes du skal vide at mange praktiserende læger er "modstander" af kiropraktor, så det kan være at du får at vide at det ikke vil hjælpe men syntes da klart at det er forsøget hver at snakke med en og se om de kan finde noget.

  • #13   23. jun 2009 Ja, umiddelbart er jeg også selv modstander af at bruge kiropraktor til sådan et lille menneske..

  • #16   23. jun 2009 Marijana - Tusind mange tak- du er en skat! Det var lige hvad jeg havde brug for det der!
    Lægen fandt ikke noget, så det er garanteret "tigerspringet" der er ved at sætte ind!


  • #17   24. jun 2009 min datter har været den NEMMESTE baby lige fra fødslen, hun er 4 måneder nu. da hun var ca. 2½-3 måneder begyndte hun også at blive hysterisk hver gang jeg lagde hende til... og det stod på et par uger.

    jeg fandt ud af at det faktisk var fordi hun ikke var sulten hun græd. så jeg begyndte at vente længere tid mellem måltiderne (3-4 timer), og vupti - så spiste hun med stor velbehag når hun blev lagt til smiley siden har hun bare være glad og tilfreds døgnet rundt, lige som i starten smiley


Kommentér på:
hjælp mit barn græder!

Annonce