hjælp . mit barn skriger !!!! {{forumTopicSubject}}
hej alle på babygalleri..
håber virkelig i kan hjælpe mig.
jeg har en datter der bliver 2 måeder i morgen .
hun har altid været meget nemt sovet godt om natten
siden hun var en uge gammel. men nu er det slut. i de sidsre 10 dage ca har hu bare været pylret . det bliver gradvist værre og nu er det så slemt hun skriger fra kl 10-11 stykker om aften til kl 3-4 om natten . det er sådan nogle flip hun får og kan bare intet gøre . hun bøvser og prutter godt og spiser og sover om dagen som hun altid har gjordt . hun kan dog få skrige flip om dagen. ved godt det ikke er nemt at svare på men hvad kan der være galt. det er sku ikke til at holde ud med kun 3 timers søvn om natten ..
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 106 Svar: 613
det hjælper hvis jeg går rundt med hende på min mave . men stadig skriger hun.
må jeg lige ind og læse om.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 707
Få dem tjekket, så hurtigt som muligt, heller få det gjort, og hvis det ikker er dem, er det jo dejligt!!!!
Men afsted til ørelægen NU!!!
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 707
Hun kan ikke få barnet til at stoppe med at skrige!!!
Men vi er forskellige, hvis mit barn havde skreget i så mange sage, ville jeg bestemt skynde mig til en øre læge eller en alm læge...
Jeg har selv et ørebarn, og jeg VED at det er utroligt smertefuldt for sådan et lille barn!!!
Og sådan som hun beskriver det, er der bestemt inegn grund til at tage det stille og roligt!!
Hi, jeg bliver ikke "Hys" men jeg får ondt af det lille barn, som ikke har ord, til at beskrive noget med!!!!
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
jan 2009
sp kommer kl 2 . så vidt jeg ved har hun da lidt forstand på nogle ting. det er jo ikke for jeg vil pine mit barn og har det da meget skidt når hun græder . men det er kun de sidste 3 dage det var været rigtig slemt. de andre dage var det ikke lige så slemt.
jan 2009
feb 2009
jan 2009
nej tror ikke det er overtræt . for nogle gange i løbet af de timer falder hun i søv men vågner hurtig igen.
1000 tak for hjælpen. vil jo ikke være en pyllermor . der tager til lægen uden der er noget . men syntes det er en god ide at vente og se hvad sp siger. . det er sku ikke meget over skud man lige har når hun har sådan nogle nætter . puhaaa.. heldigvis har jeg en sød kæreste der tog hende fra kl 2 af så jeg kunne få sovet lidt
jan 2009
okay viste jeg ikke .. ( hvad skulle man gøre ud babygalleri og jer ??)
jul 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 172 Svar: 591
jan 2009
håber bare det går over hurtig. det er forfærteligt at høre på hun skriger og lige meget hvad jeg gør hjælper det ikke.
har aldrig hørt om aften / natte kolik.
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
og vi havde været til læge 117 gange, og de kunne ikke finde ud a hva det var.. men så kom min SP og hun kunne sige det med det sammen.. så LÆNGE LEVE VORES SP.. hehe..
Det har ikke været noget siden vi har skiftet til nan..
så min ide til hva det kunne være,
Hård mave eller
ørene
jan 2009
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Men dte er godt nok lidt sent at få kolik. Ofte starter de med det ca. efter 14 dage og så til de er ca. 3 mdr. enkelte længere. Men det udelukker det selvfølgelig ikke.
Min datter havde kolik og det var næsten ikke til at holde ud. Fik aldrig noget søvn og var helt smadret -har ALDRIG været kørt så langt ud før.
Jeg fik mere nattesøvn af at ligge ned og amme hende, men nu ved jeg ikke om du ammer, men så kan man få lidt mere mens de ligger og spiser. Og så hjalp mylicon dråberne også godt
lige pludselig forsvant det nærmest fra den ene dag til den anden
feb 2009
jan 2009
har aldrig hørt om det ord at svøbe . men det vil jeg da lige prøve hvis hun skriger igen i aften .
hjælp . mit barn skriger !!!!