{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.376 visninger | Oprettet:

hjælp . mit barn skriger !!!! {{forumTopicSubject}}

hej alle på babygalleri..
håber virkelig i kan hjælpe mig.
jeg har en datter der bliver 2 måeder i morgen .
hun har altid været meget nemt sovet godt om natten
siden hun var en uge gammel. men nu er det slut. i de sidsre 10 dage ca har hu bare været pylret . det bliver gradvist værre og nu er det så slemt hun skriger fra kl 10-11 stykker om aften til kl 3-4 om natten . det er sådan nogle flip hun får og kan bare intet gøre . hun bøvser og prutter godt og spiser og sover om dagen som hun altid har gjordt . hun kan dog få skrige flip om dagen. ved godt det ikke er nemt at svare på men hvad kan der være galt. det er sku ikke til at holde ud med kun 3 timers søvn om natten ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp . mit barn skriger !!!!
  • #2   2. dec 2009 Tigerspring smiley Højst sandsynligt.. Søg på google "tigerspring"..

  • #3   2. dec 2009 mi sundhedsplejske kommer i dag så har ikke søgt læge troede bare det var en periode , men syntes bare jeg kan se denne gang hun har ondt .
    det hjælper hvis jeg går rundt med hende på min mave . men stadig skriger hun.

    må jeg lige ind og læse om.


  • #4   2. dec 2009 Hendes øre!!!!!!
    Få dem tjekket, så hurtigt som muligt, heller få det gjort, og hvis det ikker er dem, er det jo dejligt!!!!

    Men afsted til ørelægen NU!!!


  • #5   2. dec 2009 Hvis hendes barn skriger og skriger, jo så skal hun da tage til lægen, hurtigst muligt, hvad skal Sp gøre??
    Hun kan ikke få barnet til at stoppe med at skrige!!!

    Men vi er forskellige, hvis mit barn havde skreget i så mange sage, ville jeg bestemt skynde mig til en øre læge eller en alm læge...
    Jeg har selv et ørebarn, og jeg VED at det er utroligt smertefuldt for sådan et lille barn!!!
    Og sådan som hun beskriver det, er der bestemt inegn grund til at tage det stille og roligt!!

    Hi, jeg bliver ikke "Hys" men jeg får ondt af det lille barn, som ikke har ord, til at beskrive noget med!!!!


  • #6   2. dec 2009 vi havde samme problem i samme alder ca. det varede dog kun en lille uges tid, for jeg tog til kiropraktor i mandags og allerede efter første bahandling er vores glade pige tilbage smiley ja det er jo umuligt at sige hvad der lige netop er med din pige, men de græder ikke for sjovt børn, så noget gør ondt og i må prøve jer frem. har hun en favorit side at ligge på evt?

  • #7   2. dec 2009 kan bare ikke forstå det kun er om aften omkring kl 10 begynder hun og så falder hun i søvn ca kl 3. om dagen er der jo ikke det vilde. der er hun glad og tilpas og kan grine og snakke.
    sp kommer kl 2 . så vidt jeg ved har hun da lidt forstand på nogle ting. det er jo ikke for jeg vil pine mit barn og har det da meget skidt når hun græder . men det er kun de sidste 3 dage det var været rigtig slemt. de andre dage var det ikke lige så slemt.


  • #8   2. dec 2009 syntes ikke rigtig jeg har opdaget en yndling side.

  • #9   2. dec 2009 kan hun så ikke være overtræt? Prøvet at svøbe hende?

  • #10   2. dec 2009 svøbe hvad er det ??

    nej tror ikke det er overtræt . for nogle gange i løbet af de timer falder hun i søv men vågner hurtig igen.

    1000 tak for hjælpen. vil jo ikke være en pyllermor . der tager til lægen uden der er noget . men syntes det er en god ide at vente og se hvad sp siger. . det er sku ikke meget over skud man lige har når hun har sådan nogle nætter . puhaaa.. heldigvis har jeg en sød kæreste der tog hende fra kl 2 af så jeg kunne få sovet lidt smiley


  • #12   2. dec 2009 har lige snakket med min sp for at høre om jeg skulle ringe til lægen hun ville gerne lige se hende først . smiley så lægen må vente lidt .

    okay viste jeg ikke .. ( hvad skulle man gøre ud babygalleri og jer ??)


  • #15   2. dec 2009 Prøv kiropraktor emmelie skreg også og var meget pyllederet det viste sig efter 1 besøg hos kiropåraktoren at hun havde hold i nakken og det har hjulpet så meget

  • #16   2. dec 2009 puha. har altid frygtet kolik. håber jeg ikke det er.
    håber bare det går over hurtig. det er forfærteligt at høre på hun skriger og lige meget hvad jeg gør hjælper det ikke.

    har aldrig hørt om aften / natte kolik. smiley


  • #17   2. dec 2009 da William var omkring de der 4 mdr.. var der osse en periode hvor han skreg og skreg, og fik feber osv..Vi var lige begyndt a give ham modermælks erstatning, (alomin) - den havde givet ham så hård mave, så vi skulle trappe ud a alomin og gradvis skifte til nan, og i den uge hvor der blev skiftet over til det andet produkt, kørte vi osse på laktulose så han kunne komme a med aff.
    og vi havde været til læge 117 gange, og de kunne ikke finde ud a hva det var.. men så kom min SP og hun kunne sige det med det sammen.. så LÆNGE LEVE VORES SP.. hehe..

    Det har ikke været noget siden vi har skiftet til nan..

    så min ide til hva det kunne være,

    Hård mave eller

    ørene


  • #19   2. dec 2009 hun har ikke hård mave . hendes aføring er som den skal være ingen problmer med våde bler. så det kan jeg godt udelukke.

  • #20   2. dec 2009 Kolik er typisk værst i de sene timer. Det plejer at starte ud med at blive slemt om aftenen og kan være slemt om natten.

    Men dte er godt nok lidt sent at få kolik. Ofte starter de med det ca. efter 14 dage og så til de er ca. 3 mdr. enkelte længere. Men det udelukker det selvfølgelig ikke.
    Min datter havde kolik og det var næsten ikke til at holde ud. Fik aldrig noget søvn og var helt smadret -har ALDRIG været kørt så langt ud før.

    Jeg fik mere nattesøvn af at ligge ned og amme hende, men nu ved jeg ikke om du ammer, men så kan man få lidt mere mens de ligger og spiser. Og så hjalp mylicon dråberne også godt

    lige pludselig forsvant det nærmest fra den ene dag til den anden


  • #21   2. dec 2009 svøbe dvs tag tøjet af hende (så hun ikke sveder) og pak hende ind som en lille pølse i dynen så kun hovedet lige er fremme.. Det kan nogengange få børn til at falde til ro, at de ikke kan ligge og fægte med arme og ben.. Det bruger jeg når hun er helt ulykkelig, så falder hun for det meste til ro og sover lidt. Men det er også smart for når du så går rundt med hende og vugger hende i armene og hgun endelig sover, så er det lettere for dig at lægge hende fra dig uden hun ligger mærke til det fordi hun er svøbt helt ind i dynen..

  • #22   2. dec 2009 mylicon : det forslog min sp også.

    har aldrig hørt om det ord at svøbe . men det vil jeg da lige prøve hvis hun skriger igen i aften .


Kommentér på:
hjælp . mit barn skriger !!!!

Annonce