{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

pasning {{forumTopicSubject}}

hejsa alle ja nu skal min datter passes fra lørdag til mandag og hun er forkølet og skal bruge en næsesuger det min far der skal passe hende men kan ikke lide andre skal bruge den på hende hehe og er bange for hun blir ked af det når jeg er væk . savner hende allerede smiley .
jeg er nok bare skør i bolden men tænker hele tiden på det ved ikke hvad jeg ville men min kæreste forstår mig ikke og siger bare jeg undervudere folk om de ikke kan passe på hende er det virkelig mig der er skør smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pasning
  • #1   13. aug 2009 kan du ikke "nå" at hjælpe forkølelsen hurtigere væk ved at bruge en saltvandsopløsning til hende ???

    de hedder miwana og er særdeles effektive og må gerne bruges til babyer da de er uden tilsætninger af nogen art.

    (link fjernet)


  • #2   13. aug 2009 jeg havde det på samme måde som dig første gang natalie skulle passes ude....

    men det gik rigtig fint med at passe hende smiley vi ringede godt nok og tjekkede en gang i time, før at høre hvordan det gik og for at berolige os selv... hehe

    men tag det roligt:) det er jo ikk flere år hun skal passes smiley


  • #3   13. aug 2009 Bonnie : vi bruger allerede dem du skriver smiley men syns bare ikke det sjovt andre skal bruge næsesugeren på hende da hun græder når vi bruger den smiley ( pylre mor ) =D .

    Natalie : jaa heh syns ikke det sjovt men siger også til mig selv hun dør jo ikke smiley .

    hun fik desvæære lige en tur på 39,5 grader og brændte op så lille mig skyndte mig at ringe til vagtlægen og fik en tid smiley håber hun for det bedre imorgen så vi stadig kan få hende passet smiley i må sove rigtig godt smiley


Kommentér på:
pasning

Annonce