{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bruge kravlegård som seng?
  • #1   5. okt 2009 har ikke gjort det, men vi var ved at overveje at bruge tremmeseng som kravlegård og seng... så den anden vej kan man vel også, tror egentligt baby er ligeglad, det eneste er måske at det kan være svært for baby at forstå når han/hun skal sove og når det er leg...

• #2   5. okt 2009 Øh smiley en kravlegård er altså langt større end en tremmeseng eller vugge så hvis i har plads mangel er det da ikk særlig snart med en kravlegård? Til små børn sys jeg ikke det er en go idé da de jo har det bedst med at ligge trængt efter livet i maven. Ville nok aldrig bruge kravlegård som seng medmindre det var tvillinger smiley

• #4   5. okt 2009 Ja, jeg tænkte at den kunne sove i liften.
    Til Ditte: Du har ret måske svært for "byby" at forstå.

Men jeg vil godt have en kralegård, men har ikke plads til både seng og kravlegård.

• #5   5. okt 2009 man kan købe sådan en lille seng til at sætte op af de voksnes seng. Der kan baby sove og den fylder ingenting. Så kan i stadig have en kravlegård. Men jeg ville dog selv prioritere en ordentlig seng fremfor kravlegård.

• #6   5. okt 2009 Isaa: Kan du linke til denne? smiley

• #7   5. okt 2009 altså hvis i ikke har noget imod at baby sover i jeres seng så kan i jo også bare gøre det, går i mødregruppe med en hvis 2,5 årige søn stadig sover i smørhullet og det er der vist ingen problem i...
    men ellers så ville jeg nok også prioritere seng højere end kravlegård...

eller måske have en seng og så have en af de der kravlegårde der kan klappes sammen når de ikke er i brug....

• #8   5. okt 2009 De første par måneder er det nemmest at baby sover i liften.
    Derefter synes jeg da at det ville være fint ok at baby sov i en kravlegård.
    Mine unger har altid sovet i tremmeseng uden sengerand og har altid følt sig trygge..
    Jeg ville ikke ha' problemer med at parkere dem i en kravlegård hvis det var det pladsen bød sig til.

Altså børn rundtom i verden sover på sivmåtter i hytter, sover i seng med 2-3 andre søskende osv og har ingen traumer, så en hyggelig kravlegård er vist ikke det værste.. smiley

• #9   6. okt 2009 Stine P: Tak for dit svar! Ja, en kravlegård kan vel godt laves rigtig hyggelig smiley Og en sengerand kan man jo sagtens lave til denne.

Til Ditte: Tak for dit svar. Nej jeg vil helst ikke have baby i sengen.

• #11   6. okt 2009 Nej jeg vil heller ikke ha' mine unger sovende i sengen. Det må da være frygteligt for forholdet at ha' en sovende unge imellem sig smiley

Vores søn der lige er fyldt 3 år kommer ind til os tidlig morgen og for at han ikke skal vække sin lillesøster (de sover på samme værelse) så sender jeg ham ikke ind igen.
    Så har han et lille leje på gulvet ved siden af mig som han kan ligge sig på indtil at vi står op. - Der er ikke ben på vores seng..
    For han roder rundt og det er umuligt for mig at sove..

Hygger vi en weekend så kommer ungerne selvfølgelig op og hygger i vores seng, men ikke hverdagsmorgenerne.-

• #12   6. okt 2009 Vi brugte også lift i starten, da det er tryggest for baby at ligge tæt puttet. Mht. soven i en kravlegård, så vil jeg mene i kunne få et problem med at få en madras der passer dertil eller? Og der skal jo en madras i, da selve kravlegården bare er en hård plade - er vores ihvertfald.

• #13   6. okt 2009 Til m N: Jeg troede faktisk man kunne få madras til kralegården. Hmm må jeg lige undersøge. Nogen der ved om man kan dette?

• #14   6. okt 2009 Min niece på 1 år sover i sin kravlegår og hun synes bare det er hyggeligt.. det er tit hun bare sider og leger med sin dyne(hun elsker at putte med den) når man skal vække hende. Hun har så sin rigtige seng stående inde ved sine forældre for hun sover stadigvæk der inde en gang i mellem. Men det er kun når hun er syg. det har hun desvære været en del.

• #15   6. okt 2009 Altså vi har soveværelse på 1 etage og der sover Lui i sin seng ved siden af os... Men nede i stuen har vi kravlegården og der sover Lui i løbet af dagen og det elsker han...

Kommentér på:
Bruge kravlegård som seng?

Annonce