{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

hun vil bare ik sove {{forumTopicSubject}}

Min datter fylder 2 til august, vi 4 mdr har vi haft problemer med at få hende til at sove , hun startede med at hoppe over hendes træmmeseng hele tiden, vi var bange for hun skulle slå sig og købte en junior seng. meeeen hvis vi vil være sikker på hun bliver i sengen skal vi være ved hende til hun sover det tager fra ½ til1½ time, og jeg har virkelig ik toldmodighed med det mere, og nu prøver jeg hver eneste aften at sende hende i seng hver gang hun rejser sig op, meeeen det hjælper heller ik hun sover stadig ik og kl. er halv ni. jeg ved hun er træt. hvordan lærer man dem at sove i deres sengen uden at rejse sig op hele aften, hvad gør i eller hvad har i gjort hvad gør jeg forkert? hjælp kan virkelig ik holde det ud mere og min man rejser så han er aldrig hjemme om han er eller ej så er det altid mig der skal få hendes til at sove, ellers har faren taget hende op til flere gange og det dur ik. har brug for jeres hjælp, jeg får stress , jeg synes det stresser mig meget når jeg ik kan få min datter til at sove. han endda prøvet at låse døren til hendes værelses men nej hjælper heller ik og fik og meget dårlig samvittighed.

håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun vil bare ik sove
  • Victoria H
    Victoria H Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #1   14. jun 2008 Mit bedste råd ville være , at du bliver ved med at lægge hende . Dvs hver gang hun re blevet puttet og rejser sig så lægger du hende tilbage uden at sige andet end godnat og pludseligt opdager hun at det ikke hjælper at rejse sig . Rigtig god arbejds lyst .

  • #2   14. jun 2008 det bed bøger har jeg prøvet, det er det med når jeg går ud af rummet så er hun ude af sengen ellers så skriger hun. jeg synes det er helt håbløs men der er nok ik andet for at smid ehendei seng hver gang, men har prøvet det 2 gange hvor kl. blev 23 og jeg skulle selv i seng da jeg skulle op på arbejde det er som om hun ik giver sig.

  • #3   14. jun 2008 jeg siger det samme som victoria... vi blev ved med at ligge sønnen tilbage i sengen og sige godnat... Hos os, gik der en lille uge, så gav han op.... siden har der ikke været noget... prøv...

  • Victoria H
    Victoria H Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #4   15. jun 2008 Jeg ved fra mine børn , at der helst ikke skal være for meget snak / aktivering ved godnat tid og her , har det hjulpet , at lægge dem kærligt og bestemt i seng.

Kommentér på:
hun vil bare ik sove

Annonce