hun vil bare ik sove {{forumTopicSubject}}
Min datter fylder 2 til august, vi 4 mdr har vi haft problemer med at få hende til at sove , hun startede med at hoppe over hendes træmmeseng hele tiden, vi var bange for hun skulle slå sig og købte en junior seng. meeeen hvis vi vil være sikker på hun bliver i sengen skal vi være ved hende til hun sover det tager fra ½ til1½ time, og jeg har virkelig ik toldmodighed med det mere, og nu prøver jeg hver eneste aften at sende hende i seng hver gang hun rejser sig op, meeeen det hjælper heller ik hun sover stadig ik og kl. er halv ni. jeg ved hun er træt. hvordan lærer man dem at sove i deres sengen uden at rejse sig op hele aften, hvad gør i eller hvad har i gjort hvad gør jeg forkert? hjælp kan virkelig ik holde det ud mere og min man rejser så han er aldrig hjemme om han er eller ej så er det altid mig der skal få hendes til at sove, ellers har faren taget hende op til flere gange og det dur ik. har brug for jeres hjælp, jeg får stress , jeg synes det stresser mig meget når jeg ik kan få min datter til at sove. han endda prøvet at låse døren til hendes værelses men nej hjælper heller ik og fik og meget dårlig samvittighed.
håber i kan hjælpe
jun 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 3 Emner: 25 Svar: 565
jun 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
hun vil bare ik sove