{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Øv, vil ikke sove... {{forumTopicSubject}}

De sidste mange måneder har jeg kunnet ligge Nicoline (10 mdr.) ud i barnevognen og så er hun bare selv faldet i søvn...
Nu skal hun så starte i dagpleje d. 1/12 og nu er hun selvfølgelig begyndt ikke at ville sove... Hun græder og græder...
Jeg har været rimelig hård med at jeg ikke vil gå med hende og hun får ikke en flaske i barnevognen for jeg vil ikke give hende nogen dårlige vaner så tæt på dagplejestart.
Indtil videre har det hjulpet at ligge en hånd ind til hende og nusse hende på panden mens jeg holder sutten for hende men det er jo bare ikke holdbart når hun starter i dagpleje...
Jeg var lige så stolt over at hun ikke skulle trilles eller noget og så går det bare i skudder mudder så tæt på at hun skal starte...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv, vil ikke sove...
  • #1   12. nov 2009 *Lotte* - Bare rolig, det kommer helt af sig selv, jeg var RIGTIG RIGTIG nervøs ved at Oliver skulle starte i DP da Oliver netop er flaske barn fordi han IKKE vil bruge en sut, så han har altid fået en flaske at falde i søvn på herhjemme til middag..
    - Han har gået i DP næsten 1 måned og har endnu ikke brugt hans flaske udover 1 gang hvor hun fyldte vand i den og gav ham nogen slurke ude i barnevognen og så lagde han sig ned og sov, uden at blive trillet, nusset, vugget osv... 2 gange har han brugt sin sut til at falde i søvn med derhenne, men ellers kan hun bare ligge ham ud og så sover han! ..

De bruger jo SÅ meget energi i DP, og specielt i starten fordi der er så mange nye indtryk osv, så de er SÅ trætte du drømmer ikke om det, så det kommer nok af sig selv, ellers nævn det for DP-mor så kan hun sikkert nogle tricks! smiley

• #3   12. nov 2009 Dejligt at hører...
    Da jeg snakkede med dagpleje om det (til det møde vi var til) sagde hun også at det skulle hun nok finde ud af... Hun har jo garanteret nogle tricks og ja, de bruger jo deres energi på en helt anden måde når de ikke bare er herhjemme med moar...

Jeg er spændt på nu her når vi begynder at kører hende ind i dagpleje og hun skal tidligere op om det ikke også kommer til at ændre på hendes vaner og hun bliver nok nemmere at ligge til formiddag når hun har været oppe kl. kvart i lo**... =)

• #5   12. nov 2009 Jeps, de er MEGA trætte!! Hehe.. Oliver faldt de 2 første uger tit i søvn allerede ved 18 tiden, så han nåede lige og spise aftensmad og så sov han allerede smiley ..

• #6   12. nov 2009 Det bliver så spændende at få hende i dagpleje... Jeg glæder mig til hun får nogen flere udfordringer for moar er sgu ikke så sjov som 3 andre vilde unger.... =)
    Tror jeg er den der får det hårdest med det, men jeg må jo bare tage mig selv i nakken

• #8   12. nov 2009 Ja man hører jo tit at andres trick tit virker fordi de er vant til at mor gør dit og dat... Når der så er andre der gør det virker det bare... Dumme unger der ikke bare gør som vi gerne vil.... Thi

Kommentér på:
Øv, vil ikke sove...

Annonce