7. sep 2008 Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Er liiiiige ved at få spat.... {{forumTopicSubject}}
For pokker da hvor må det være dejlig nemt, at have en baby, som ikke gider ligge på maven!!!!!
De sidste par dage har jeg ikke kunne ligge Simone 2 sek. på ryggen uden at hun er omme på maven. Det gælder både, når hun skal i seng, ligge på gymnastikbolden og værst af alt på puslebordet!!!!!
Her til morgen så man så mig fysisk holde hende på ryggen ved at lægge en arm hen over maven og holde det ene ben mens jeg skiftede ble, vaskede og smurte hende med creme med den anden hånd. Alt imens hun var eddikesur, skreg, prustede og spyttede.
Af- og påklædning foregik med hende på maven for jeg kunne ikke holde hende på ryggen....
Det skal lige siges for en god ordens skyld at jeg HAR forsøgt at aflede hende med legetøj, sang, musikuro, skæg og ballade. Bare lige så i ikke tror at jeg tyr til tvang og fysisk magtkamp som det første
Da hun så endelig var kommet i tøjet så lå hun jo selvfølgelig på maven, mens jeg lige kunne sætte mit hår og børste tænder. Tror i da så ikke at hun bliver sur og er ved at dreje hovedet af led for at følge med i hvad jeg laver?!?
Teenage-BABY!!!!!!!!
Med sådan en start på morgenen håber jeg da virkelig på at resten af dagen bliver en tand bedre!
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
men det kom stille og roligt men hun var næsten 5 mdr. før hun gad ligge bare 5 min. på maven.
da hun var 4 mdr. havde jeg lagt hende på maven og så lå jeg selv på maven foran hende og hun var slet ikke tilfreds med mig, så kiggede jeg lige væk i kort tid og da jeg vender øjnene mod hende igen var hun igang med at vende sig om på ryggen. og så var det slut med hun skulle ligge i sofaen alene
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Hun har trillet fra ryg til mave i 2 måneder, men det er først nu at det bliver et "problem"!
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 168
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Men trist at høre, at det fortsætter
Er liiiiige ved at få spat....