{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Er liiiiige ved at få spat.... {{forumTopicSubject}}

For pokker da hvor må det være dejlig nemt, at have en baby, som ikke gider ligge på maven!!!!!

De sidste par dage har jeg ikke kunne ligge Simone 2 sek. på ryggen uden at hun er omme på maven. Det gælder både, når hun skal i seng, ligge på gymnastikbolden og værst af alt på puslebordet!!!!!

Her til morgen så man så mig fysisk holde hende på ryggen ved at lægge en arm hen over maven og holde det ene ben mens jeg skiftede ble, vaskede og smurte hende med creme med den anden hånd. Alt imens hun var eddikesur, skreg, prustede og spyttede.
Af- og påklædning foregik med hende på maven for jeg kunne ikke holde hende på ryggen....

Det skal lige siges for en god ordens skyld at jeg HAR forsøgt at aflede hende med legetøj, sang, musikuro, skæg og ballade. Bare lige så i ikke tror at jeg tyr til tvang og fysisk magtkamp som det første smiley

Da hun så endelig var kommet i tøjet så lå hun jo selvfølgelig på maven, mens jeg lige kunne sætte mit hår og børste tænder. Tror i da så ikke at hun bliver sur og er ved at dreje hovedet af led for at følge med i hvad jeg laver?!?

Teenage-BABY!!!!!!!!

Med sådan en start på morgenen håber jeg da virkelig på at resten af dagen bliver en tand bedre!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er liiiiige ved at få spat....
  • #1   8. dec 2009 min ville ikke ligge på maven hun ville kun ligge på ryggen eller siderne.

men det kom stille og roligt men hun var næsten 5 mdr. før hun gad ligge bare 5 min. på maven.

da hun var 4 mdr. havde jeg lagt hende på maven og så lå jeg selv på maven foran hende og hun var slet ikke tilfreds med mig, så kiggede jeg lige væk i kort tid og da jeg vender øjnene mod hende igen var hun igang med at vende sig om på ryggen. og så var det slut med hun skulle ligge i sofaen alene smiley

• #2   8. dec 2009 Jo, hvis ikke hun gad ligge der ville jeg helt sikkert også brokke mig over det smiley

Hun har trillet fra ryg til mave i 2 måneder, men det er først nu at det bliver et "problem"!

• #3   8. dec 2009 ååhhhh kender det godt... jeg kan íkk få natalie til at sidde op numsen når jeg skal give hende body og bluse på... hun VIL stå op og det er ikk nemt når hun ikk er god til at holde balancen endnu.... hun blir 1 år her d. 20. december... og hun har ikk ville ligge stille på plusetbord i 5 mdr tror jeg... så det er lidt af en udfordring og skifte ble og tøj på hende nogle gange...

• #5   8. dec 2009 haha blev helt i tvivl om det var mig der havde startet denne tråd for sådan er det HVER DAG her hjemme smiley

• #6   8. dec 2009 Hvor er det dejligt at høre at jeg ikke er helt alene smiley
    Men trist at høre, at det fortsætter smiley

Kommentér på:
Er liiiiige ved at få spat....

Annonce