{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Årh min store datter <3 {{forumTopicSubject}}

Har været til jule fest i børnehaven idag. Vi startede med at spise æbleskiver, jødekager og drikke glögg og saftevand. Derefter gik vi i salen hvor de største børn gik lucia.. Tror du ikke mor her begynder at tude så alle står og glor på mig? Ikke engang mit eget barn var med i optoget, og alligevel begynder jeg at græde. Syntes de var sååå søde og dygtige.
Så er der julekoncert, og alle børnehave børnene går på scenen og synger. Emily står lige foran mig og optræder og endnu engang sidder jeg og tuder og griner og smiler og ter mig åndsvagt. Kunne VIRKELIG ikke holde det tilbage. Er SÅ stolt af min store pige smiley !! Det er utroligt at hun er så stor allerede!

Men damn hvor var det pinligt at være den eneste forældre der sidder og tuder smiley Ikke én eneste anden forældre havde så meget som tårer i øjnene. Men så kan man jo bare bruge at man er gravid, som undskyldning..

Håber også i har haft en go dag, for det har jeg godt nok smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årh min store datter <3
  • #1   15. dec 2009 de bliver så store og det går alt for stærkt.. Hvis man husker tilbage så er det jo ikk lang tid siden man lå på sygehuset med dem og de bare kiggede på en og var SÅÅÅÅ søde.. Nu er de store, snakker, er selvstændige og det hele.. Det går bare alt for hurtigt..

    Men ja, tror også jeg havde brugt en graviditet som undskyldning


Kommentér på:
Årh min store datter <3

Annonce