{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

sove til formiddag/middag {{forumTopicSubject}}

jeg håber virkelig der er en eller flere kan give mig et råd.

<min søn på snart 14 måneder vil bare ikke sove til middag mere, han ligger og skriger og skriger og kommer virkelig op i de høje toner. Jeg har prøvet alt, givet ham noget af drikke, siddet og nusset ham, og har også bare prøve at lade ham ligge, men syntes virkelig det er synd han skal grade så meget. Andre der har prøvet noget lignene????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sove til formiddag/middag
  • #3   6. jan 2010 det er forskeligt hvornår han kommer op om morgen. Men kan mærke på ham at han er rigtig træt. Og det er lige meget hvornår på dagen jeg ligger ham ind for at sove til middag. Det eneste tidspunkt jeg kan ligge ham på er når han skal i seng om aften.

Jeg har kæmpet med ham i en time idag, til sidst tog jeg ham med ind i vores seng og lagede mig ved siden af ham, og så sov han med det samme, og sådan er det hver gang han skal sove til middag her hjemme.

I dagplejen har hun ingen problemer med at få ham til at sove

• #5   6. jan 2010 Linda: han sover inde på sit værelse. Jeg bor på anden sal og har ikke mulighed for at stille ham ud.

Tania : ja har også på fornemmelsen at han driller, men syntes bare det skære i mit hjerte når han har gradt i over 30min.

• #7   6. jan 2010 han sover uden for i dagplejen

• #10   6. jan 2010 jeg har desværre ikke nogle terasse bor på anden sal, men det kunne være jeg skulle prøve at tage barnevognen op imorgen og stille på hans værelse og åbne vinduet, kunne jo være jeg var heldig at kunne snyde ham smiley

Kommentér på:
sove til formiddag/middag

Annonce