4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Hvornår vidste i tiden var rigtig? {{forumTopicSubject}}
VI snakker i disse dage meget om snart gerne at ville have børn.. Vi har hus, hund er blevet gift og min man har fået fast job de næste 6 måneder så nu kan vi begynde at sparre op så vi har en god start til vi skal have børn..
Manden vil gerne starte projektet med det samme.. men jeg trækker lidt på den, selvom jeg også gerne vil..
Er nervøs ved at han lige nu kun er sikret job de næste 6 måneder og jeg har fast job indtil september og synes næsten ikke jeg kan tillade mig at gå på barsel indtil der nu de har givet mig chancen for et job + at få erfaring for min videre fremtid.. Ved det lyder kynisk eller hvad man siger men har altid drømt om et sommerbarn og så kræver det jo at vi hvertfald venter ½ år endnu.. men hvad så hvis vi også opdager at vi har svært ved at få børn.. det ved man jo ikke.. og kan man tillade sig at være så kræsen at sige man ønsker et sommerbarn..
Hvad er jeres erfaringer?
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jeg har både et sommerbarn og et vinterbarn og der er nu ingen forskel (andet end vejret
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
maj 2008
maj 2008
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
jeg fik den første (han var planlagt) et par uger før jeg fyldte 21 mit sms'er barn var også planlagt hun kom lige efter min 23 års fødselsdag og så inviterede mindsten sig selv da jeg var 25
og de føltes alle helt rigtigt
jul 2008
jul 2008
og så er det da bestemt ikke sidste udkald for en kvinde at blive gravid når hun er ved at være 30. Der er da masser der får børn midt i trediverne
det er ikke for at skabe splid, men jeg ville nok tænke som nogle af de andre i debatten, om det er ham hun har været utro med der er faderen
jul 2008
og det er da overhovedet ikke umodent at fortryde når man står i sådan en situation
det er da om nogen så din kæreste der er umoden når hun er sammen med en anden en den hun har valgt at få barn med
jul 2008
det lyder godt nok som en rigtig lorte situation, var det mig havde jeg taget benene på nakken og var skredet for længst ville aldrig tilgive utroskab
håber det bedste for dig
Hvornår vidste i tiden var rigtig?