{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Hvornår vidste i tiden var rigtig? {{forumTopicSubject}}

VI snakker i disse dage meget om snart gerne at ville have børn.. Vi har hus, hund er blevet gift og min man har fået fast job de næste 6 måneder så nu kan vi begynde at sparre op så vi har en god start til vi skal have børn..
Manden vil gerne starte projektet med det samme.. men jeg trækker lidt på den, selvom jeg også gerne vil..
Er nervøs ved at han lige nu kun er sikret job de næste 6 måneder og jeg har fast job indtil september og synes næsten ikke jeg kan tillade mig at gå på barsel indtil der nu de har givet mig chancen for et job + at få erfaring for min videre fremtid.. Ved det lyder kynisk eller hvad man siger men har altid drømt om et sommerbarn og så kræver det jo at vi hvertfald venter ½ år endnu.. men hvad så hvis vi også opdager at vi har svært ved at få børn.. det ved man jo ikke.. og kan man tillade sig at være så kræsen at sige man ønsker et sommerbarn..

Hvad er jeres erfaringer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår vidste i tiden var rigtig?
  • #4   7. jan 2010 begge vores er upsere (ønsket, men ik planlagt ) første gang var jeg 21 og havde ingen uddannelse, men det gik alligevel og fik min uddannelse efter barsel. freja er fra november og min kæreste blev fyret i august. rimelig øv at stå der med 2 børn og så bliver han fyret ligesom jeg ska på barsel og jo så også går ned i løn. men vi klare os nu fint alligevel. man kan jo aldrig helt gardere sig mod sådan noget.

    jeg har både et sommerbarn og et vinterbarn og der er nu ingen forskel (andet end vejret smiley


  • #5   7. jan 2010 Meget rart at høre andres meninger og erfaringer.. har som sådan heller ikke travlt.. men børn er et stort ønske for os.. smiley

  • #6   7. jan 2010 Maria Louise.. Lyder meget som mig.. bortset fra jeg er lidt nervøs for det med vores job.. men hvis det sker nu så sker det nu.. sådan har jeg det.. smiley

  • #8   7. jan 2010 Linda.. rigtig god pointe du har smiley var også bare mere nysgerrig hvordan og hvornår folk havde valgt at få børn.. smiley

  • #9   7. jan 2010 Jeg har det sådan at når det føles rigtigt er det rigtigt
    jeg fik den første (han var planlagt) et par uger før jeg fyldte 21 mit sms'er barn var også planlagt hun kom lige efter min 23 års fødselsdag og så inviterede mindsten sig selv da jeg var 25 smiley
    og de føltes alle helt rigtigt


  • #10   7. jan 2010 Og undskyld skrive fejl jeg skriver fra telefonen så den rettet selv smiley

  • #12   7. jan 2010 Hmm uglefar det lyder da godt nok ikke særlig sjovt for dig, synes da din kæreste har opført sig rigtig skidt over for dig både ved at være dig utro og ved at blive insemineret uden du har været med på den, synes da bestemt ikke det er et godt tidspunkt at bringe et barn til verden når ens forhold ikke er optimalt
    og så er det da bestemt ikke sidste udkald for en kvinde at blive gravid når hun er ved at være 30. Der er da masser der får børn midt i trediverne

    det er ikke for at skabe splid, men jeg ville nok tænke som nogle af de andre i debatten, om det er ham hun har været utro med der er faderen


  • #13   7. jan 2010 Job havde ikke set det sidste du havde skrevet, kan godt se det ikke er den anden der er faderen så, men mener stadig det andet jeg har skrevet

    og det er da overhovedet ikke umodent at fortryde når man står i sådan en situation
    det er da om nogen så din kæreste der er umoden når hun er sammen med en anden en den hun har valgt at få barn med


  • #14   7. jan 2010 Uglefar
    det lyder godt nok som en rigtig lorte situation, var det mig havde jeg taget benene på nakken og var skredet for længst ville aldrig tilgive utroskab smiley
    håber det bedste for dig smiley


Kommentér på:
Hvornår vidste i tiden var rigtig?

Annonce