{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.386 visninger | Oprettet:

hvornår vidste i at det var dagen! {{forumTopicSubject}}

Lidt tidsfordriv i den sidste lange ventetid, jeg er 38+1 henne i dag.

Første gang jeg var gravid, vidste jeg at det var dagen allerede da jeg stod op om morgenen, mine plukveer føltes ikke som de plejede og op af dagen blev de så også regelmæssige, det var på termin dagen og Oliver kom næste morgen kl 7.10.

Jeg havde ondt(ubehag) i min mave igår, fra navlen og ned, så jeg håbede at det var nu, men det var så bare ønsketænkning, der er jo intet sket endnu, men tror han er ved at gøre sig klar for han har bevæget sig meget anderledes siden igår og det trækker bagtil i mit underliv, mine plukveer niver en lille smule, så håber det er et tegn, men ved godt der stadig kan gå mage dage endnu.

Hvornår vidste i at det var dagen hvor i skulle føde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår vidste i at det var dagen!
  • #1   5. apr 2011 tja.. det viste jeg, da de tog vandet på 3 igangsættelsesdag smiley

    pøj pøj med den snarlig fødsel smiley


  • #2   5. apr 2011 Her gik mit vand kl 5.20 og vågnede så af det. og da jeg fik rigtig slemme veer kl 7 vidste jeg at i dag sker det smiley og rigtig nok kl 9.55 lå jeg med min lille prinsesse i armene smiley

  • #3   5. apr 2011 tja da min mand vågnede og tog på job havde jeg sovet dårligt og sagde da til ham han nok kunne regne med det blev idag kl var 6 om morgenen, kl 8 vågner jeg med veer og kl 10 ringede jeg ham hjem og kl 20.41 blev vi forældre:-)

  • #5   5. apr 2011 nu spørger jeg selvfølgelig lidt ondsvagt men hvordan følen det at vandet går


  • #6   5. apr 2011 Annizette - Da mit vand gik vågnede jeg ved at der ligesom kom et smeld i underlivet på mig,,, tænkte ikke over det på det tidspunkt før jeg havde været på toilet og var kommet i seng igen.. hihi

  • #7   5. apr 2011 da mit vand gik føltes det som hvis man forestiller sig en ballon fyld med vand og der så går hul på den, så der kommer et vandfald, hehe lyder åndsvagt, men ved ikke hvordan jeg ellers skal forklarer det, det kom med tryk på og jeg var ikke i tvivl, men der havde sin fødsel altså også været i gang i ca 5-6 timer smiley

    He he jeg ved ikke hvorfor jeg har på fornemmelsen at det snart skal ske, men det er desværre nok bare ønsketænkning.


  • #8   5. apr 2011 første gan så jeg det ikke komme, vågnede bare ved at min vand sev.
    anden gang havde jeg veer on and of i en hel uge op til, så det var lidt svært at lurer hvornår det lige var, men dagen hvor det skete var jeg vildt rastløs og gik helelr ikke i seng, der var et eller andet der sagde mig jeg ikke skulle gå i seng, det er sådan lidt svært at forklare, men fik veer ved midnatstid (har jeg egentlig gjort alle 3 gange, lidt sjovt faktisk)

    3 gang vidste jeg det om morgnen da jeg stod og smurte madpakke til min søn, for jeg fik nogle ret så kraftige veer, de blev dog ved at gå i sig selv, men vidste at nu varede det ik så længe, og som skrevet længere oppe tog de til ved midnatstid smiley


  • #10   5. apr 2011 hvordan følesdet at vandet siver

    ps dumme spørgsmål er tilladt i dag


  • #11   5. apr 2011 jamen mit vand gik - så vidste jeg at fødslen nærmede sig , jeg ventede maksimalt tid på veer uden at få nogle - var 5cm åben uden nogen veer så fik ve drop og og veer uden de vilde pauser, der gik så 3 timer og 23 minutter fra første ve og ude var han smiley

Kommentér på:
hvornår vidste i at det var dagen!

Annonce