{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Manden og følelser! {{forumTopicSubject}}

Ved ikke om det bare er mig.. Eller andre os har det sådan ?

Efter jeg er blevet gravid, er selvtiliden virkelig gået ned af bakke (Ik fordi der var for meget af den i forvejen),

Men min kæreste og jeg har været sammen i to år.
efter jeg er blevet gravid, får jeg ikke afvide jeg er dejlig, og han er os begyndt at falde af på den med at fortælle han elsker mig. Når vi har samleje, er der ikke det vilde mere, der kan han hellere ikke bekræfte mig mere..

Om aften når vi skulle sove før, fik jeg altid møsser og det, men nu ligger han sig bare den anden vej også siger det bare snork derfra..

Føler hellere ikke altid han tager hensyn til jeg er gravid, og har bækkenløsning.. Jo når jeg først ligger og er ved at tude at smerte, så kan han tage hensyn. Men han tror jeg går hjemme, og huset er kleanet hver dag, når han kommer hjem fra job. Men nogle dage har jeg så ondt jeg ikke kan andet end ligge i sengen. Han tror os at jeg bare taget opvasken og fare rundt som jeg plejer.

Og her nu hvor der kun er tre uger til jeg har termin, har jeg fået flere smerter og har næsten ingen energi, men det tænkter han slet ikke over.. Jo når smerterne først er der.. Han tror jeg er hans tjener som hopper og danser, når man ligger i sengen så hent lige det, og han tænkter slet ikke på hvor ondt og besværet det gør at komme ud af sengen.

Har bare gået og tænkt over det de sidste par dage. Og været lidt små ked af det.. Der går jo mange tanker igennem hovedet..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manden og følelser!
  • #1   27. jun 2008 Prøv at tage en snak med ham, det er sikkert ikke bevidst at han er sådan.
    Min selvtillid er da også gået ned af bakke efter jeg blev gravid.
    Man føler sig bare ikke så lækker mere.
    Og det hjælper slet ikke når ens sexliv er taget på krydstogt langt langt væk smiley
    Jeg har snakket med min kæreste om det flere gange og jeg har forståelse, hvorfor han føler som han gør, og omvendt.
    Han tænder bare ikke helt vildt på en gravid kvinde, og det kan jeg godt forstå, jeg tænder heller ikke helt vildt på mig selv når jeg står nøgen foran spejlet, men jeg kan føle mig smuk på andre måder.

    Det er min kæreste blevet rigtig god til.
    Han giver mig komplimenter for andre ting end lige mit udseende, men selvfølgelig siger han også at jeg er smuk gravid (det hele skal jo ikke gå op i hvordan du ser ud).

    Jeg kan godt forstå at du bliver ked af det når han pålægger dig ansvaret for at jeres hus/lejlighed ser pæn ud og opvasken er taget, samt vasketøjet er vasket, OG maden står klar på bordet når han kommer hjem.
    Det kan du bare ikke, og det må han forstå.

    Mit råd er at tage en god lang snak med ham, og fortæl ham hvad du føler og hvordan du ser forandringerne på ham.
    Jeg er sikker på at han vil kunne forstå det.
    Op med humøret, det skal nok går alt sammen smiley


  • #2   27. jun 2008 jeg have sammen problem med min fyr og det er 6 mdr siden jeg fødte.



  • #3   27. jun 2008 du må nok prøve at spørge ham hvordan han føler
    min han var stadig sød og bekræftende under graviditeten næsten mere


  • #4   27. jun 2008 De problemer har jeg heller ikke... Min kæreste er rigtig god til at "hjælpe" og bekræfte mig...

    Og kan da virkelig ikke forstå at I siger I ingen selvtillid har, der er da ikke noget smukkere end en gravid kvinde... Det er på dette tidspunkt I stråler mest i jeres liv....


  • #5   27. jun 2008 jeg må give trådstarteren ret jeg hadede mig under min graviditet jeg følte mig tyk og kunne ikke være i mit tøj jeg var vant til at være åleslank og ligepludselig syntes jeg at jeg lignte en flodhest synes stadig jeg mangler det sidste

  • #6   27. jun 2008 rikke A

    Herhjemme var det præcis det samme, og det var rigtig hårdt at gå igennem de 9 mneder, selvfølgelig værst til sidst.

    Vores forhold er til gengæld blevet 100 gange bedre end nogen sinde efter jeg har født og min krop så småt er begyndt at vende tilbage.

    Man skalæ også tænle på at en graviditet underligt mnok også er en stor mundfuld for manden fordi der sker så meget med dig.

    Bare gæd dig til det er overstået...


  • #7   27. jun 2008 Jeg har heldigvis haft nogle gode snakke med min kæreste ( er gravid med nr 2 ) Og valgt at tale åbent om det, netop for at undgå det kedelige at føle at man ikke er tilstrækkelig...

    Siger som de andre at du skal tage en snak med ham.. Stille og roligt uden at anklage ham. Bare fortælle hvad det gør ved dig at du ikke får dine godnatmøsser og en god krammer hver dag !
    Han tænker nok ikke over det...


  • #8   27. jun 2008 der er ik andet for end at sige til ham hvordan du har det med det. det er nok den bedste løsning på problemet. og hvis han ik er villig til at være medgørlig så er det ik dig han ønsker at være sammen med.
    havde det nøjagtig på samme måde da jeg ventede min første, og fortalte ham så hvordan jeg havde det med det, og siden har han gjort alt for at gøre sig bedre til at hjælpe til. ik at han gør det så tit, men det sker da.


  • #10   27. jun 2008 ja sån som maria s har det har jeg det os. min kæreste skam roste mig hele min graviditet og gør det stadigh hver dag. selvom han var imod barnet i starten.
    men ta en snak med ham, måske kan han bare ikke sætte sig i dit sted, og måske har han svært ved at forstå di hvis ikke du har fortalt ham hvordan du har det og hvad det gør ved en når man har bækken løsning


  • #11   27. jun 2008 min kæreste har været med til JM en enkelt gang hvor hun gav ham en forklaring på hvad jeg måtte og ikke måtte, så min kæreste hjælper rigtig meget til hjemme,.. dog skal han lige sparkes op af stolen en gang i mellem..
    vores sexliv er næsten li med 0.. men det fordi jeg ikke har lyst, og det respektere han..
    han fortæller min dagligt at han elsker mig, og støtter mig rigtig meget gennem det hele..
    dog er der ting han ikke rigtig kan støtte mig gennem..
    udover det, så når jeg snakker om jeg er ked af mine strækmærker, og og ked af jeg har taget på mv.. så er han den første til at fortælle mig jeg stadigvæk er smuk, og han stadigvæk tænder på mig, fordi han tænder lige så meget på mit indre som mit ydre...

    jeg har bestemt ikke noget at klage over...


Kommentér på:
Manden og følelser!

Annonce