Flere børn ? fornuft eller følelser... {{forumTopicSubject}}
Ja jeg synes det er svært.. vi har hele tiden været enige om at vi skulle have 2 børn, men allerede nu hvor lillepigen er 1 måned brænder det i mig efter flere jeg har svært ved at forlige mig med aldrig at skulle være gravid igen og aldrig have en helt ny baby igen
Men fornuften siger nej, både fordi vi bor i en dejlig stor 4 værelses, så pigerne kan få hver deres store værelse, dvs ikke værelser til flere, og manden synes ikke børn skal dele værelse.. vi har ikke sådan lige mulighed for at flytte i større..
Penge, altså dagligdagen skulle nok fungere selv om vi fik 1 mere, vi er ikke rige, men de mangler ikke noget.. men ferier, luksus, ture osv ville blive en anelse sværere med en mere, også transportmæssigt..
Og så er der mit helbred, jeg er kronisk syg, men har det langt bedre når jeg er gravid og det første halve års tid efter fødsel er jeg medicin fri..
Jeg kan godt se at fornuften siger at jeg skal være lykkelig for 2 smukke og skønne (og nemme) prinsesser, men uhh hvorfor pokker skal jeg være så skruk allerede, frygter at stå om 5 år og absolut ikke kunne leve uden en mere og der synes jeg at jeg er for gammel..
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 96 Svar: 786
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
aug 2011
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 211
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 108 Svar: 2.892
aug 2011
Men det er mere det at vi havde planlagt at hun var den sidste, men nu hvor jeg står med hende er jeg ikke sikker på at jeg ønsker at hun er den sidste..
Og det er jo ikke ønsket om at være gravid eller have mindre ondt der gør jeg ønsker flere, det var blot positiv ting til at udligne de negative.. jeg vil selvfølgelig flere fordi jeg ønsker mig dem og elsker at være mor
jan 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
så vent du bare nogle år og nyd den lille du har nu og se hvad tiden bringer..
aug 2011
Synes det er sjovt at folk meget gerne vil fortælle mig at mine ønsker er "forkerte".. jeg prøver jo ikke at pådutte andre mine valg, jeg ønsker bare ikke børn så sent og jeg ønsker ikke mere end ca 2 år mellem mine børn, da det for os er det vi synes er det rigtige
jan 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
men det er jo stadig hvad man selv føler er rigtigt. jeg har en ung mor og er selv blevet ung mor. og fået 3 drenge imellem tiden hvor den sidste er 4 år men hvor vil jeg dog gerne have en til
men håber du selv finder ud af det og tar hatten af for dig at der ikke er så lang imellem de små ( har selv en på 6 og en 4 ) syntes at det var lidt hårdt....
aug 2011
Men på trods af at manden pt arbejder 70 timer om ugen og jeg har begge børn hjemme, ja så nyder jeg det bare langt det meste af tiden
Men som du siger, det er jo forskelligt hvad der er det rigtige for folk, både i hvad alder man får dem, hvor tæt og hvor mange, min eneste fortrydelse er at jeg ikke startede før, men efter at have mistet en dreng i 35 uge som 20 årig gik der mange år før jeg havde lyst til børn..
Flere børn ? fornuft eller følelser...