{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Han vil ikke rigtig spise ved mig mere {{forumTopicSubject}}

Min dreng på snart tre måneder vil ikke rigtig spise ved mig mere, han vender hovede væk, så bliver han sur så vender han sit hovede tilbage og spiser lidt sådan bliver han ved. Når der er gået 5 minutter ligger han bare og smiler af mig selvom han ikke rigtig har spist noget.. Har så prøvet og give ham flaske, og der spiser han det hele uden og blive sur og vende hovede væk fra den.

- Ved så ikke man jeg skal stoppe med at amme og give flaske hele tiden, nogen der kender det problem ??

Håber nogen kan hjælpe ):


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han vil ikke rigtig spise ved mig mere
  • #1   15. jan 2010 havde det samme poblem med sofia i sidste uge, det viste sig at jeg ikke havde ret meget mælk fordi jeg havde været stresset, grundet flytning. JEg gav hende flaske en dag, og fik hvilet mig. Nu er der intet, hvis hun begynder på det med at vende hovedet eller bare ligge og smile og grine, så tager jeg hende op og bøvser af. snakke lidt og venter til hun vender tilbage til at spise... Det kræver nogle gange RET meget tålmodighed.. Giv ikke op smiley smiley

  • #2   15. jan 2010 sys du ska kontakte din sp, så han ka blive vejet, så ka du se om han får det han ska

  • #3   15. jan 2010 Sådan nogle perioder har vi også her men det virker mere til hun ikke er sulten og hun tager fintpå og spiser så også når hun er rigtig sulten der andet er bare noget hyggeri og syntes lidt det lyder sådan ved dig også når du siger han liggerog smiler, jeg ville bestemt give det en chance i en uges tid selfølgelig hvis han virkelig virker sulten og uilfreds skal du ikke. men evt. prøve at trække perioden mellem måltiderene ,;)

Kommentér på:
Han vil ikke rigtig spise ved mig mere

Annonce