{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

hvad ville du/I gøre denne situation?? {{forumTopicSubject}}

jeg sidder i denne situation, at min datter sofies far ikke viser den intersse for sofie som jeg gerne vil have han gør (vi er ikke sammen) jeg har svært ved at snakke med ham, jeg blir lettere irriteret hver gang vi snakker da, han ALTID ska læsse sine problemer af på mig, og når jeg åbner op og lader ham bo her hen over nytåret for han kan være sammen med sin datter de dage så tager han sig ikke af hende, han aflaster mig ikke, er det ikke meningen at han skal tage sig af hende når han endelig ser hende?? og så ska det siges at han ser hende kun når det lige passer ham.

- og her i dag har an bedt mig og sofie komme over til hans mormors begravelse i næste uge, han vil gerne betale turen osv, men så tænker jeg, "hvad skal jeg lave med hele hans familie?? vi er ikke sammen mere"

så siger jeg til ham at jeg vil komme med hende nogle dage efter eller ugen efter begravesen så han kan være der for hende 100%, men det ku han ikke fordi han ska i skole der...

HVAD SKER DER,,,, han går på teknisk skole, vi vil komme i weekenden, vi vil da ikk være hos ham 24-7.. nej nej slet ikk..
hva ska jeg stille op er træt af at ALT kommer før hans datter, skole, og cykel osv er vigtigere end hans datter..

håber der er nogle der ka hjælpe mig..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad ville du/I gøre denne situation??
  • #1   17. jan 2010 det lyder nok hårdt når jeg skriver det så direkte, men når han ikke interesserer sig nu så er det nok svært at få ham til det. håber selvfølgelig jeg tager fejl. har du fortalt ham hvad du føler og mener??

• #2   17. jan 2010 nej det har jeg ikke.. men har så svært ved det for jeg gik fra ham pga vi ikk ku snak ordentlig sammen det var diskution på diskution og kom jeg til at sige noget forkert råbte han ad mig og slog i væggene og smækkede døren og kørte sin vej.. og tilbage sidder jeg så?? smiley og kan li pt ikk klare diskutioner med ham og jeg ved ALDRIG hvordan han reagere?? :S

• #3   17. jan 2010 søde ven, som jeg sagde i telefonen - sig det til ham , sig at det da er "helt fint" at han tilside sætter sofie når han nu skal i skole under halvdelen af døgnet!" og som !mulle og malene liva H! siger - hvis han ikke gør det af sig selv sker det nok aldrig ..

og forresten, tag en snak med ham , spørg om han virkelig ikke har lyst til at vise mere interresse for datteren? og hvis han mener han er der nok, ville jeg bare lade være at være sød-åbne op og lukke ham ind osv, ..men ja den er svær og arh han er da os en torsk!

• #4   17. jan 2010 jeg ville nok spørge ham om jeg virkelig skal bruge min tid på ham, siden han er så uinteresseret i sofie.. for det er jo også hårdt for dig.

• #5   17. jan 2010 af personlig erfaring vil jeg råde dig til ikke at presse ham til samværd, det startede jeg med at gøre med min datters bio. far. og det gik slet ikke godt, hans mor pressede ham også fordi hun selvf. gerne vil have samværd med min datter og igen slet ingen succes, det bedste er bare at lade ham for sig selv. da intr. for datteren kun risikere at blive mindre af at han bliver presset til noget som han højest sansynligt ikke er helt klar til. lad ham gå sit tempo og vokse med opgaven. det vil der i sidste ende være mere succes med.

det er bare mit råd ud fra egen personlig erfaring..

ps. min datter er lige blevet 3 år 2 juledag og det er først ½ år siden han vågnede op og begyndte at vise intr. fordi HAN havde lyst og der var ingen pres på ham..

held og lykke

• #6   17. jan 2010 Hvis jeg var dig ville jeg lade ham fuldstændig være og droppe alt kontakt til ham...jeg ville slet ikke finde ham værd at se vores barn, når han priotere alt andet højere end netop hende...sådan nogle fyrer burde blive væk i mine øjne..men det er bar min mening

• #7   18. jan 2010 Mor til 2 skømme unger. F - han er 21 år, og nej slet ikk moden nok til at være far ( sofie var ikke planlagt) og mht begravelsen føler jeg det er opmærksomhed, eller bare ham der ikk kan give slip og "tror" vi stadig er kærester,, men NEJ aldrig mere.....!

*simona-jessica-jesper * - ja jeg lader ham helt være nu,, før nytår gav jeg ham in chance med at vi ku være "VENNER" og snakke ordentligt sammen om sofie men det går tydeligvis ikke.. så mit nytårs forsæt at jeg ikke kontakter ham mere.

en info mere om ham er at je fødte en tirsdag aften, men blev inlagt om fredagen til middag fordi jeg ikke kunne noge fordi jeg havde bækkenløsning så jeg måtte faktisk ikke gå, så ringede jeg til ham om han ikke ville komme og være der for mig for det er sku ikk fedt at være indlagt, men nej han ku desværre ikke da han sku til et cykelløb om lørdagen.. hvad sker der.... (dengang var vi sammen endnu)

• #9   18. jan 2010 sofie er 5 mdr her den 25 januar

Kommentér på:
hvad ville du/I gøre denne situation??

Annonce