hvad ville du/I gøre denne situation?? {{forumTopicSubject}}
jeg sidder i denne situation, at min datter sofies far ikke viser den intersse for sofie som jeg gerne vil have han gør (vi er ikke sammen) jeg har svært ved at snakke med ham, jeg blir lettere irriteret hver gang vi snakker da, han ALTID ska læsse sine problemer af på mig, og når jeg åbner op og lader ham bo her hen over nytåret for han kan være sammen med sin datter de dage så tager han sig ikke af hende, han aflaster mig ikke, er det ikke meningen at han skal tage sig af hende når han endelig ser hende?? og så ska det siges at han ser hende kun når det lige passer ham.
- og her i dag har an bedt mig og sofie komme over til hans mormors begravelse i næste uge, han vil gerne betale turen osv, men så tænker jeg, "hvad skal jeg lave med hele hans familie?? vi er ikke sammen mere"
så siger jeg til ham at jeg vil komme med hende nogle dage efter eller ugen efter begravesen så han kan være der for hende 100%, men det ku han ikke fordi han ska i skole der...
HVAD SKER DER,,,, han går på teknisk skole, vi vil komme i weekenden, vi vil da ikk være hos ham 24-7.. nej nej slet ikk..
hva ska jeg stille op er træt af at ALT kommer før hans datter, skole, og cykel osv er vigtigere end hans datter..
håber der er nogle der ka hjælpe mig..
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 16 Svar: 119
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 44 Svar: 165
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
og forresten, tag en snak med ham , spørg om han virkelig ikke har lyst til at vise mere interresse for datteren? og hvis han mener han er der nok, ville jeg bare lade være at være sød-åbne op og lukke ham ind osv, ..men ja den er svær og arh han er da os en torsk!
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
det er bare mit råd ud fra egen personlig erfaring..
ps. min datter er lige blevet 3 år 2 juledag og det er først ½ år siden han vågnede op og begyndte at vise intr. fordi HAN havde lyst og der var ingen pres på ham..
held og lykke
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 98 Svar: 463
nov 2009
*simona-jessica-jesper * - ja jeg lader ham helt være nu,, før nytår gav jeg ham in chance med at vi ku være "VENNER" og snakke ordentligt sammen om sofie men det går tydeligvis ikke.. så mit nytårs forsæt at jeg ikke kontakter ham mere.
en info mere om ham er at je fødte en tirsdag aften, men blev inlagt om fredagen til middag fordi jeg ikke kunne noge fordi jeg havde bækkenløsning så jeg måtte faktisk ikke gå, så ringede jeg til ham om han ikke ville komme og være der for mig for det er sku ikk fedt at være indlagt, men nej han ku desværre ikke da han sku til et cykelløb om lørdagen.. hvad sker der.... (dengang var vi sammen endnu)
nov 2009
hvad ville du/I gøre denne situation??