{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

Hvad ville du gøre? {{forumTopicSubject}}

... Hvis du vandt 2 millioner i lotto?

Jeg havde straks bestilt en ferie til et vaaarmt land. Blevet der i nogle måneder. Imens jeg var dernede havde jeg fundet drømmehuset, som jeg kunne flytte ind i når jeg kom hjem. Fundet en hest og en pony til mig og pigerne. Givet nogle penge til velgørenhed. Shoppet. Givet nogle penge til min familie og min bedste veninde. Købt en masse gaver smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville du gøre?
  • #1   22. sep 2010 OG selvfølgelig betalt min gæld ud! Først og fremmest.. Puha smiley

• #2   22. sep 2010 først og fremmest ville jeg give min mor og far en sjat penge! (: da de altid har hjulpet meget, hvis jeg havde noget gæld, havde jeg betalt det ud og ellers skulle de bare ind og stå et sted hvor de trak en masse gode penge i land smiley

• #3   22. sep 2010 jeg ville invitere mine forældrer med på en rundtur gennem canada og USA og så skulle der vel også være til et hus :o)

• #4   22. sep 2010 Puha, jeg ville overhovedet ikke komme særligt langt med 2 millioner med alt det jeg gerne ville..

Men jeg ville nok også købe hus, tage ud og rejse, og forny vores hjem og gaderober og forkæle min familie..
    Og så ville jeg også give noget til velgørenhed smiley

• #5   22. sep 2010 *Momse* - Præcis! Ku være SÅ dejligt at shoppe amok! Få drømmehuset - drømmemøbler - drømmetøj - drømmeferie .. Uuh altså smiley Men det kommer aldrig til at ske, for spiller ikke lotto smiley

• #6   22. sep 2010 Betale mit su lån.
    Så ville jeg droppe personligt op på børnekræft afdelingen på riget, give dem en sjat penge.

så ville jeg give min mor nogle penge.
    give min lillebror nogle penge
    give min bedste veninde nogle penge.
    give min kæreste nogle penge
    også vil jeg smide penge ind på jonathans opsparings konto.

Også vil jeg fyre den af!!! smiley
    Kørekort og bil
    købe en bolig af en art
    købe mig en hund og en kat
    shoppe lidt - både tøj og møbler
    Også vil jeg gemme resten smiley

• #7   22. sep 2010 Jeg ville lægge nyt tag på vores ny købte hus.

Få hakket alle gulve op og have lagt gulvvarme.

Betale vores gæld og så ellers arbejde som vanligt.

og leve godt når vi forlader arbejds markedet...

• #8   22. sep 2010 Jeg ville køb et lækkert hus og en ny bil ..
    resten vil jeg lade trække renter ,,

• #9   22. sep 2010 Betale min gæld, betale det meste af en ejerlejlighed

• #10   22. sep 2010 Vil først betale vores gæld ud, derefter købe hus og hun, og give manden kørekort, og køben mig den bil jeg godt ville have. Give mine forældre en ny gadarobe, da de ikke har købt noget til dem selv, i mange år snart. Også nyt tøj til os selv. Og tage på en søskende tur sammen med min søskende som vi har snakket om i toår snart.
    Og ret sikker gemmen nogen penge, da jeg gerne vil åbne egen forretning på et tidspunkt.

• #11   22. sep 2010 Købe en ny bil :O) Betale de dyre lån ud og beholde resten som fradrag :O) Hyre nogle håndværkere til at lave resten af hytten så kæresten og jeg slipper for det :OP Købe nyt tøj til os begge :O) Donere en ordentlig røvfuld til mine forældre som tak for alt det de har gjort for os, måske give dem en lækker rejse. Give lidt hist og her og ellers bare leve normalt :O) Måske tage på en lille ferie til sydfrankrig (vi har ikke været på ferie i 7 år).

SÅ KOM NU TIL MIG DU HELDIGE LOTTO KUPON :O)

• #13   22. sep 2010 Ville være lækkert....
    Ville i første omgang betale vores bankgæld ud....Kreditforeningsgælden blev til at trække lidt fradrag ind.

Ville tage fri fra arb en uges tid og i sommerhus og slappe max af sammen med mand og barn.

Få en prof til at komme og male udhæng på hele huset, skifte en dør og gøre haven vinterklar...

Men ellers ingen planer, har alt hvad jeg ønsker mig.... MAND, BARN og BABY på vej....

• #16   22. sep 2010 Pernille U - vores drømmehus står pt til 1,3 mio :-).så jo.

• #17   22. sep 2010 jeg ville betalr mit hus ud, de sidste 1,3 mill ville jeg bruge på at forsøde mit og min families liv med - f.eks rejse lidt, udover det ville nogen af pengene ryge i banken og jeg ville gå mere ned i tid på mit arbejde eller måske endda "nøjes" med at være aflastningsfamilie for et barn eller to.

• #18   22. sep 2010 Jeg er jo så heldig at jeg ingen gæld har, derimod har min kæreste lidt gæld, som jeg helt klart ville betale ud af verden...
    Så ville jeg gifte mig med min kæreste, altså få drømmebrylluppet... give mine forældre og min svigermor nogen penge, sørge for der var lidt på en opsparing til vores drenge, og måske ligge til udbetalingen på et hus...

ellers ville jeg lade resten stå og samle renter, også leve lidt godt når vi blev gamle...

Kommentér på:
Hvad ville du gøre?

Annonce