hvad ville du/I ha gjort ? {{forumTopicSubject}}
Jeg bor hos min kæreste og har snart boet her 1 år, jeg har min datter som ikke er hans barn som bor hos mig på 2 år.
Min kæreste går meget op i overvågning, og har så usynlige kameraer i hele huset som filmer hvert vindue dog ikke på badeværelset men ellers i alle rum. det er installeret flere år inden jeg flyttet ind her men viste ikk de var der før her for 2-3 uger siden, og så er han super godt til computer ting, og har så også formateret osv min computer, og nu her for et par ugers tid siden fandt jeg så ud af han har installeret et program på min computer så han kan styre min computer fra hans osv ja føler mig virkelig overvåget, er det underligt???
har snakket med ham om det program og han påstår at det er et program der automatisk er installeret da han installerede mit virusprogram. men synes det er underligt når så jeg tænder min computer og så ser på han s computer så kommer der et pupop vindue på hans skærm hvor der står "Nannaspc er online" så den er omdøbt til sån så er det altså ikke tilfældigt... ikke i mine øjne hvertfald...
Jeg har tit de tanker at flytte da jeg ikke synes det er rigtigt at bo et sted hvor man ikke er tryk når man føler sig overvåget, men min 2 årige datter elsker min kæreste jamen så sent som lørdag morgen da hun vågner og selv kommer ind til mig og ser over i modsatte side af senge og spørg efter ham og begynder næsten at græde da hun fik at vide han ikke var der før til eftermiddag.. hmm det er bare svært når hun er så glad for ham men jeg bare ikke lige har de samme følelser for ham som han har for mig osv.. hmm .. søger nogle gode råd hvis det findes.. er ret ked af det,,
undskyld det blev så langt.. havde bare brug for at snakke med nogen om det og synes det her var oplagt..
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Hvis det var mig, så ville jeg komme ud af det forhold hurtigst muligt. Det kan godt være, at din datter er glad for ham, men hvis du ikke ligefrem er jublende lykkelig i forholdet, så er din datter i det lange løb bedre tjent med, at du får gjort en ende på det.
nov 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 16 Svar: 439
Jeg havde pakket mine ting i en fart. Din datter skal nok komme over ham!
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 75 Svar: 803
min pc hedder automatisk lines computer og når jeg er hos min bror dukker der også en dims op nede i hjørnet af hans computer hvor der står lines computer er nu online eller noget i den stil
det er hans netværk der er sat op så han kan afvise folk der haker på hans netværk og så videre
det med kameraene synes jeg tilgengæld er mærkeligt og ville klart tage en alvorlig snak med ham om det
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 44 Svar: 165
* M & S * - nej han fejler ikke noget...
Men jeg står bare så dårligt økonomisk og har ingen mulighed for at låne af bank eller familie
nov 2009
Han havde på et tidspunkt et diasshow med tynde piger i meget lidt tøj og kæmpe bryster som skrivebord på hans computer, og det er langt fra sån jeg ser ud så det gjorde ondet og sagde til ham han sku fjerne det, og det gjorde han..
Line N - han har fortalt mig at de brogram der pupper op er det fjernskrivebords program derfor jegikk er tryk ved det, han kan på samme måde styre min mors computer og min bedstemors og en af vores kammeraters, vores kamerat har jo godkendt det da han er multi meget ordblind og har tit brug for hjælp så på den måde smart nok og at min familie ikke bor i byen så skal han ikke til at køre efter det at hjælpe med deres computere smart nok når det er godkendt af begge parter men det er det ved gud ikke her i denne situation..
nov 2009
aug 2011
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 106
Selvom du så ikke brugte din computer til tanker osv, skal du stadig have lov til at have DINE ting, for DIG SELV. Det skal han overhovet ikke blande sig i.
jan 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 299
men JA følger de andre, jeg var nu også skredet hvis det var mig.. føler virkelig med dig... puha sikke noget grimt noget..
Håber du kommer godt ud af det hva du end vælger
nov 2009
Jeg er pt. på kontanthjælp og er så i virksomhedspraktik, og hende fra kommunen der følger min praktik ved det hele og skal så have samtale i denne uge og hun bad mig så for ca 3 uger siden om at ha en afklaring om hvad jeg vil og skal mht til det her forhold da det har en stor negativ virkning på min indlæring i min praktik men ved slet ikk hvad jeg skal,
hmmm. men min kæreste ved godt jeg går med uvisheden om at jeg overvejer at flytte og han gør at for jeg bliver, og har også sagt ordret at hvis jeg vælger at flyytte vil han hjælpe mig med at flytte og finde de ting jeg mangler til lejligheden da vi har solgt stortset alt af mine ting der er af værdi.. så det er da positivt nok ,,, tror jeg....
nov 2009
nov 2009
nov 2009
hvad ville du/I ha gjort ?