752 visninger
|
Oprettet:
han vil ik, jeg vil.. hårdt {{forumTopicSubject}}
Nøj hvor er det hårdt at manden ikke vil have børn før om flere år, og jeg har bare ikke lyst til andet.. jeg kan ikke se noget negativt i at få børn.. Det er fandme svært og hårdt..
Misunder jer alle på at have et barn eller et på vej..
Andre der står i samme situation?
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 328
Dumme ham hehe.. Han trænger til at opleve søde børn
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 328
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
Jeg er ikke desperat, men jeg elsker børn, og havde da ikke noget imod en lille en.
kæresten derimod vil ikke før om mindst nogle år.
Så må jeg nøjes med min niece på 2 år indtil videre.
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
Men efter al den ventetid, er min kæreste ENDELIG klar og nu her sidder jeg og skriver afsluttende eksamner på mit studie, så tror jeg faktisk han tænker mere på baby end mig
Mit råd efter 3 års skrukhed er: Giv ham tid! Lad være med at snakke om baby hele tiden, men bare tag det roligt... Du må ikke presse ham.
Min kæreste gad bare slet ikke at høre om babysnak, men for 1½ år siden sagde jeg til ham, at hvis ikke han var klar til at starte projekt baby i januar 2011, så skulle han sige det nu, for så ville jeg ikke vente mere. Og han sagde ok, og siden snakkede jeg aldrig om baby, jeg havde min dato. Og nu er han sååå go til at snakke om børn og vores fremtid, det er så dejligt. Tror han er kommet så langt, så hvis jeg spurgte ham nu om jeg sku smide pillerne ville han sige ja... men vi skal lige vente til jeg er færdiguddannet
SÅ bare rolig, du kan omvende en ikkeskruk mand
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
Men min kæreste siger han meget gerne vil have børn, men at han synes det ville være mest praktisk hvis vi ventede til jeg er færdig uddannet. Synes bare at 3,5 år er lang tid.. MEGET lang tid.. Men ved at vente tiden er det hele værd... Og har ikke lyst til at presse min kæreste ud i noget.. Så håber bare han ændre syn hen af vejen:)
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
hvis han ikke er klar bliver det da noget værre rod at få en baby , men ja det er frygteligt at stå sådan, gudskelov var min kæreste klar lidt før mig og nu snakker vi nr 2, men det blir nok først når han har omuddannet sig (: om en 2-3år - men det er så noget vi er enige om ..
snak godt med din kæreste om hvad grunden til at han ikke "vil" er, det kan jo være du bliver overrasket over hvordan han tænker
han vil ik, jeg vil.. hårdt