{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

han vil ik, jeg vil.. hårdt {{forumTopicSubject}}

Nøj hvor er det hårdt at manden ikke vil have børn før om flere år, og jeg har bare ikke lyst til andet.. jeg kan ikke se noget negativt i at få børn.. Det er fandme svært og hårdt..

Misunder jer alle på at have et barn eller et på vej.. smiley smiley

Andre der står i samme situation?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han vil ik, jeg vil.. hårdt
  • #2   7. mar 2010 Mor til melike- tror jeg desværre ikke at han gør forløbig smiley han er ikke så moden som jeg, og er ikke klar til at være afhængig af et barn.. Men håber det snart ændrer sig, selvom jeg ikke tror det smiley
    Dumme ham smiley hehe.. Han trænger til at opleve søde børn smiley


  • #3   7. mar 2010 dina - hvad gør du for at trøste dig selv? hehe

  • #6   7. mar 2010 hvor gammel er i simone

  • #7   7. mar 2010 Både og. smiley
    Jeg er ikke desperat, men jeg elsker børn, og havde da ikke noget imod en lille en.
    kæresten derimod vil ikke før om mindst nogle år.

    Så må jeg nøjes med min niece på 2 år indtil videre. smiley


  • #8   7. mar 2010 Jeg har stået i din situation i omkring 3 år, så jeg forstår dig udemærket. Jeg kan dog godt forstå min kæreste i, at når man får børn skal man falde meget ned, og man skal tilsidesætte sine egne behov 100% for den lille ny.
    Men efter al den ventetid, er min kæreste ENDELIG klar og nu her sidder jeg og skriver afsluttende eksamner på mit studie, så tror jeg faktisk han tænker mere på baby end mig smiley

    Mit råd efter 3 års skrukhed er: Giv ham tid! Lad være med at snakke om baby hele tiden, men bare tag det roligt... Du må ikke presse ham.
    Min kæreste gad bare slet ikke at høre om babysnak, men for 1½ år siden sagde jeg til ham, at hvis ikke han var klar til at starte projekt baby i januar 2011, så skulle han sige det nu, for så ville jeg ikke vente mere. Og han sagde ok, og siden snakkede jeg aldrig om baby, jeg havde min dato. Og nu er han sååå go til at snakke om børn og vores fremtid, det er så dejligt. Tror han er kommet så langt, så hvis jeg spurgte ham nu om jeg sku smide pillerne ville han sige ja... men vi skal lige vente til jeg er færdiguddannet smiley

    SÅ bare rolig, du kan omvende en ikkeskruk mand smiley


  • #9   7. mar 2010 Jeg har også stået i denne situation... vi har været sammen i snart 8 år, og jeg har bare været klar længe, jeg snakkede osse hele tiden om babyér osv, han gad virkelig ikke høre på mig og fandt hurtig noget andet a snakke om...Men for snart 1 år siden blev jeg mor til jordens dejligste dreng, og dette år er bare fløjet afsted for os.. så før eller siden står du med din lille ønske baby..William var ikk direkte planen men mere en velkommen .. Jeg er begyndt a snakke barn nr 2., men nu er manden igen som den gang inden vi fik vores søn, så barn nr 2 kommer når den kommer.. håber lidt på a han er klar til a begynde det projekt om 1 års tid så william er lidt større og bedere kan forklare ham de forskellige ting...

  • #10   7. mar 2010 Jeg står i samme situation som dig.. Mig og min kæreste har været sammen i 4,5 år og jeg blev gravid for 2 år siden ved et uheld, og vi mistede desværre tidligt i graviditeten.. Dengang boede vi i en lille lejlighed, havde dårlig økonomi, og så var jeg jo kun 18.. Men nu er vi 20 og 25 og vi har lige købt en lækker 3 vær lejlighed og vores økonomi er god og stabil.
    Men min kæreste siger han meget gerne vil have børn, men at han synes det ville være mest praktisk hvis vi ventede til jeg er færdig uddannet. Synes bare at 3,5 år er lang tid.. MEGET lang tid.. Men ved at vente tiden er det hele værd... Og har ikke lyst til at presse min kæreste ud i noget.. Så håber bare han ændre syn hen af vejen:)


  • #11   8. mar 2010 giv ham tid (: - eller hvor gamle er i ? mere så du ikke giver ham AL for lang tid...

    hvis han ikke er klar bliver det da noget værre rod at få en baby , men ja det er frygteligt at stå sådan, gudskelov var min kæreste klar lidt før mig og nu snakker vi nr 2, men det blir nok først når han har omuddannet sig (: om en 2-3år - men det er så noget vi er enige om ..

    snak godt med din kæreste om hvad grunden til at han ikke "vil" er, det kan jo være du bliver overrasket over hvordan han tænker smiley


Kommentér på:
han vil ik, jeg vil.. hårdt

Annonce