{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

er jeg urimelig? {{forumTopicSubject}}

her til aften vågner min datter i et hostanfald og har gjort det flere gange her til aften...

hun plejer at få medicin for da, det er noget astma lignede hun har...

hun vågner så for 3. gang og denne gang SKAL hun have sin medicin ellers får vi ikk ro i nat....

jeg tager hende self op, fordi kæresten har mere travlt med at spille computer...

prøver at give hende hendes medicin men uden held... går så hen til kæresten og spørger om han lige gider at hjælpe... hvortil han svare.... lige 2 min. jeg skal lige være færdig her samtidig med at han snakker i telefon !

jeg siger så til ham at det ikk er vigtigere end hans datter, hvor efter han smækker røret på og kaster med hans headset.... han hjælper så med at give hende hendes medicin... hun bliver lagt i seng lige efter....

jeg går så hen til ham og siger at han ikk kunne være det bekendt og så bliver han skide sur og siger at det er mig der er galt på den og at jeg jo godt kunne have ventet de 2 min.. men ved bare at havde jeg sat mig til at vente, var der gået mere end 2 min.... og jeg vil jo ikk have at hun skal hoste sån, for kan se på hende at det ikk er særlig sjovt at have det sådan.....

er jeg urimelig ? for det synes jeg ikk selv at jeg er... min datter frem for alt andet....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er jeg urimelig?
  • #1   27. mar 2010 Nej jeg vil ik mene at du er urimelig..

• #3   27. mar 2010 Du kender min mening Carina... Er ked af at høre at hun hoster sådan smiley

• #4   27. mar 2010 Hmm svært at sige for ja du kunne jo vente 2 min hvis han sad midt i en tlf samtale men hvis han altid siger nej så ville jeg også være lidt små sur smiley

• #5   27. mar 2010 ohhh hvor dejligt at høre smiley

ja det mener jeg jo også at hun skal... hver gang hun græder, spidser jeg lige høre... for nogle gange klare hun selv at finde hendes sut og så stopper hun igen... andre gange er den gemt godt under dynen og så kan hun ikk finde den og skal have hjælp til at finde den..... men han "høre" ikk når hun græder og det kan til tider godt pisse mig af... for jeg render for det meste inde ved hende hver aften.. og beder man ham om noget blir han sur...

f.eks. igår vækkede han hende fordi han snakkede ret høj og der havde jeg tysset på ham mindst 20 gange....

ja det er bestemt ikk sjovt... vi har ellers lige haft en periode hvor hun slet ikk hostede men nu er det begyndt igen... så tror vi skal forbi doktormanden i næste uge og have det tjekket...... for tror det har udvilket sig siden sidst.... der var hendes astma nemlig ikk så slemt at hun havde behov for maske.... men tvivler på at det bliver ved med at være sådan... for siden i torsdag har hun rallet når hun har trukket vejret EFTER hun er kommet hjem fra dp... troede først at det var fordi hun var blevet forkølet, men det er hun ikk....

• #6   27. mar 2010 Sigrids mor elsker sin blomst . : ja det kunne jeg, men når jeg står med et barn på armen, der næsten ikk kan få luft fordi hun hoster sindsyg meget... så mener jeg godt at man lige kan sige til dem at de lige skal vente lidt indtil hun har fået hendes medicin....

men sådan her er det næsten hver aften.....

• #7   27. mar 2010 Sigrids mor...det er bestemt heller ikke første gang..

Carina...kan det være noget i lejligheden hun ikke kan tåle evt?

• #8   27. mar 2010 puha det ved jeg ikk....

altså ved ikk om det kan være katten... men så burde hun jo hoste hele tiden og det gør hun ikk.... som sagt har vi lige haft en periode hvor hun ikk hostede ret meget....

så hvis hun også hoster sådan her i morgen... ringer jeg til lægen mandag morgen.... for giver ikk en skid for vagtlæger og jeg vil ikk have at de skal tilse hende med mindre det er strengt nødvendigt og vi ikk kan vente til lægen åbner.....

Sigrids mor elsker sin blomst .: nej det er bestemt ikk første gang

• #9   27. mar 2010 Min søster kan ikke tåle kat men hun hoster ikke hele tiden, kun når hun har været for tæt på katten, den har sovet på hendes værelse eller i samme stil..men når det sker så bliver hun godt nok også dårlig.. Det er værd at undersøge jo smiley

• #11   28. mar 2010 M T - nu med Emilie: katten sover aldrig inde på hendes værelse.... men ja det er det.. det kunne være at jeg skulle få det undersøgt også....

Louise J: helt enig... vi har den aftale herhjemme, at når den lille er vågnen, er computeren slukket og skal man tjekke noget der er helt vild vigtig er det okay at tænde den for at tjekke og så slukke igen....
    det er kun om aften han lukker af.... man skal jo ik virke som tøffelhelt jo.... hun får ikk maske, men fyldende medicin, da lægen ikk mente at masken var nødvendig smiley jeg har flippet på ham mange gange... men det hjælper ikk desværre...

* Kat* Elsker min lille Gavin * : nej det kunne han heller ikk åbenbart.... ja det kan man... men han mener at når han snakker i tlf, skal man ikk afbryde..... men helt ærlig... pigebarnet kunne næsten ikk få luft pga hun hostede af h til.... så der mener jeg godt at han lige kunne ligge den

• #12   28. mar 2010 Jeg synes ikke du er urimelig!
    Hvis det var her og jeg havde givet manden de 2 min, så havde jeg også haft en lillemand som var blevet AAAAALT for frisk og som vi kunne haø startet forfra med at putte..
    Så jeg synes bestemt ikke du er urimelig, og hvordan kan en tlf samtale være vigtigere, og hvis det bare har været med en kammerat om "ingenting", så kunne han ha' ventet 2 min!! smiley

• #13   28. mar 2010 Carina...ved jeg godt smiley Det var også kun som eksempel smiley Jeg håber bestemt snart i finder en løsning på det for det er bestemt ikke sjovt når de små hoster sådan smiley

• #14   28. mar 2010 *Trine & Oliver* : sådan er det også her... er hun for længe oppe, så bliver hun frisk og så er hun til at få i seng igen....

det var en tlf med hans mor, som ikk kunne logge ind et eller sted... og hu VED at natalie har astma... så hun ville ikk have set noget problem i det...

* Kat* Elsker min lille Gavin *: lige præcis..... ja det er det nemlig.. og når de har brug for deres medicin, skal de sku også have den når de er plaget af deres hosteri...

M T - nu med Emilie : det ved jeg godt smiley nej det er ikk sjovt.. når hun hoster er det er aller værest. lyder det som om hun er ved at blive kvalt i et eller andet... og det er bestemt ikk sjovt at høre på..... men har heldigvis fri i næste uge... så det bliver nok et smut til lægen... hvis han altså har en tid

• #16   28. mar 2010 Carina...lægen SKAL have tid! Da Emilie var syg og hun hostede blev jeg bange for at det var en begyndende lungebetændelse..Ringede til lægen og forklarede at hun hostede og fik en akut tid. De små kan ikke vente smiley

• #18   28. mar 2010 Louise J:

ja han lyder håbløs og har være værre end det han er nu :s

men det er ligesom at snakke til en lukket dør ! han mener det er mig der tager fejl og det er ham der har ret og sådan er det hver gang....
    han kan ikk se at det er ham der også har skyld i tingene....

jeg kan tage et eks.

her for en lille uges tid siden.... havde vi aftalt at han skulle tage den lille, fordi jeg skulle spille et online spil hvor jeg ikk kunne gå fra det sådan i tide og utide..... den lille vågner så og er ulykklig og jeg beder ham om at gå ind til hende, fordi jeg ikk kunne gå... han flipper så skrådt og siger til mig at det her spil er blevet mit liv og at jeg er ligeglad med min datter. ( som jeg bestemt ikk er!) han går så ind til hende og få hende til ro igen og er sur resten af aften, fordi han mener at det er mig der er galt på den... han kommer så dagen efter og siger undskyld og at det ikk var med vijle... meen igen.... han burde bare været gået derind i stedet for at blive sur og te sig som en teenager der ikk må komme med til en fest

i hans verden er det bedst hvis jeg tager den lille om aften når han sidder og spiller og selv kommer til at vække hende, fordi han snakker eksterm højt..... sådan føles det ihvertfal.....

• #19   28. mar 2010 M T - nu med Emilie: jep men vil ikk ind til reserve lægen deroppe... han er alt for syg i hovedet.. da jeg gik med hovedpine og ringede til ham og sagde at den dois han havde sagt jeg skulle tage ikk virkede satte han doisen op til 12 hovedpine piller om dagen uden at have kigget på mig først.. så der skal min datter ikk ind! hun skal ind til ham jeg er tryg ved og er jeg nødt til at vente så gør jeg det... hendes sikkerhed frem for alt....

• #20   28. mar 2010 Lene termin d. 3/7-10 .: se det var noget jeg faktisk ikk havde tænkt over... ja det mener jeg at vi gør.... jeg ved ikk lige helt præcist hva det er vi bor i xD..... men det ligner beton byggeri..... så ja det kan da være en mulighed xD

• #21   28. mar 2010 Carina...hvor mange læger er der på stedet? For ring der ned og sig at du gerne vil have tid så hurtigt som muligt men ved en læge der kender Natalie.

Og 12 piller? Fuck, det må man jo ikke engang tage!

• #22   28. mar 2010 kamilla : der er 2 læger dernede..... den eneste der kender natalie er den læge som "ejer" klinikken... så det er ham hun skal ind til....

nej det må man nemlig ikk og det gjorde jeg heller ikk.. holdte mig til det man må tage... da jeg som kom til tjek om torsdagen ( ringede om mandagen) kom jeg ind til min egen lægen... han spurgte om jeg havde gavn af pillerne hvortil jeg svarede: jeg kunne ligeså smile dem som silk for de har samme virkning... altså at de ikk hjalp en skid... så sagde han at så skulle jeg ikk tage dem....

• #24   28. mar 2010 Louise J: du er inde på det helt rigtige smiley når han en sjælent gnag går ind til hende, kan han finde på at komme ud med hende og sige : det er ikk mig hun vil have til at trøste hende. og så bliver hun plantet ved mig.. og så kan jeg få lov at "slåse" med hende.....

jeg gjorde den fejl, da hun var mindre at jeg våggede hende i søvn HVER aften... da hun så var omkring 10 mdr. valgte jeg at nu skulle det være slut og jeg tog kampen op med hende og lagde hende ind om aften og så skulle hun lære at falde i søvn selv.... selv der fik jeg ikk noget støtte... han modarbejdede mig fuldstændig og gik ind og tog hende op fordi det var synd for hende! så det tog os 2 mdr og lære hende det.. det var først efter vi var på weekend hjemme ved min mor at det lykkedes fordi hun "satte" ham på plads og sagde at nu skulle hun lære det......

ja han var nok ikk klar som han selv troede at han var.....

han er jo mega god til at vise hende frem og sige: se det er min datter... men det er jo også nemt nok..... det er mig der står med alt det sure arbejde herhjemme... jeg kan huske at han var sur over at jeg havde taget alt barsel.... for han mente at han ville kunne ha klaret at gå hjemme med hende... men jeg tror ikk at han ved hvor hårdt det var... eller hårdt og hårdt..... jeg skulle holde hus og passe et barn, der ikk sov ret meget hehe..... det var mere sjovt at være vågen.... så jeg havde mange bolde i luften og når han kom hjem var han jo træt og han kunne ikk forstå hvorfor jeg var træt, for jeg havde jo bare gået hjemme.....

han er sådan en person der ikk kan se det fra andres synsvinkel... det han siger lov og sådan er det bare..... jeg har prøvet mange gange og forklare ham hvordan jeg går og har det og at jeg godt kunne tænke mig at han hjalp mere til herhjemme og med den lille.... men der sker bare ikk en skid... her indtil for en uge siden, gik vi begge hjemme.... og alligevel var det mig der aflevere og hentede i dp næsten hver dag.... jeg var nødt til næsten at presse ham for at han gik ned og hentede hende og så siger han at det er mig der ikk gider hende !?

ja her sidder man og skriver alt det onde og får ham til at fremstå som et møgsvin.... men har har også sine gode sider smiley

Lene termin d. 3/7-10 . : vi lufter meget ud smiley der bliver luftet ud i flere timer inde på hendes værelse hver dag smiley netop for at der skal være frisk luft til når hun skal sove.... men det hjælper åbenbart ikk..... nej det har du ikk smiley vil bare gerne finde ud af hvorfor hun hoster så meget som hun gør smiley

• #25   28. mar 2010 ja det er det nemlig..... så hvis det bliver værre betyder det nok at vi bliver nødt til at flytte....

nu når jeg sådan sidder og tænker... så hver gang vi har boret, så har det været sådan noget gråt støv eller hva man kalder det der er kommet ud af hullet xD

skide smart måde at forklare det på haha

• #27   28. mar 2010 vi kan godt sætte os ned og snakke om det, men han mener jo ikk at han gør noget forkert og så er det at han bliver sur.... han mener jo at han er der for os..... men sådan er der jo ikk..... nogle gange kan han godt være der.... men det er sku for sjælent der sker...

har sagt til ham at han er nødt til at samarbejde med mig når vi tager de kampe med hende... for ellers ender det med at hun får det som hun vil have og det vil jeg bestemt ikk have.... hun skal vide at der er grænser for hva hun må og ikk må... det er han så småt begyndt og forstå.... så det er dejligt nok...

det der med at ture med at gå hjælper ikk.... men det er en anden snak jeg ikk vil ind på......

jeg har tit prøvet og forklare ham hvordan jeg går og har det.... for til tider kan jeg godt føle mig ensom, da jeg er tilflytter og ikk har ret mange venner her.... han siger så til mig at så må jeg jo bare finde nogen... men det er ikk altid så nemt.... nok mere fordi jeg er så indelukket hva angår at få nogle gode veninder.....

han skal f.eks. i næste weekend til noget spille aften... det havde han næsten aftalt inden jeg har sagt at det var okay. han kommer så ligepulselig og siger til mig at hans mor gerne ville komme herud.... hvorefter han så prøver og bilde mig ind at det ikk vars ide... men jeg kan altså godt ligge 2 og 2 sammen... jeg siger så okay til ham, for gad ikk og diskutere det med ham.... jeg siger så til ham her i for nogle dage siden at jeg var lidt ked af at han skulle afsted, hvor han med det samme sætter sig på bagben og siger til at jeg ikk skal ødelægge det og ikk sige at han ikk må komme afsted... men det var sådan set ikk det det handlede om... det var mere en indledning til at sige til ham at jeg følte mig lidt ensom i storbyen som man siger... men så langt nåede jeg aldrig... for at viftede det ligeså stille af igen,, og så sbakkede vi ikk mere om det.....

så det er ikk nemt og komme ind på nogle ting, man gerne vil snakke om når man han bakker ud af tingede ligeså snart man bringer det på banen...

• #28   28. mar 2010 nej det er det ikk.... så det er vi nok nødt til desværre.. det er en meget rart og roligt sted vi bor, men en masse grønne områder smiley

• #29   28. mar 2010 'Kæft hvor er han egoistisk !!!

Min mand spiller også computer men når jeg skal bruge ham til noget så alvorligt som at give medicin, så smider han hvad han har i hænderne...
    Og jeg ville også bare blive edderstjernetosset hvis han sagde 'lige 2 min' i sådan en situation !!!

• #30   28. mar 2010 kan fuldstændigt følge dig vi har det samme problem her når claus sidder foran com så kommer alt andet i anden række os hans datter og det væetst er ham mener det er mig som er urimelig for jeg ska bare la ham sidde ved den når han endelig har fri og vi har os et barn som ska ha astma medicin ind i mellen ..og han vil ikk syntes det er problen hun lige venter 2 nin det får hun det ik være a ..
    sevl om jeg ved 2min hurtigt bliver til fler timer..så NEJ syntes bestemt ikk du er spor urimelig

• #31   28. mar 2010 du er da slet ikke urimelig. !

kæresten og jeg har en aftale om at de aftener (2xugen ca) hvor han skal spille tager jeg selvf jonathan hvis der er noget med ham. Ellers så tager kæresten ham normalt.
    kæresten er også den der kan smide hvad han har i hænderne, især når det gælder en lorteble hvis jeg lige skal ha hjælp til noget.
    Og der har været få gange hvor han har bedt mig om at vente to min når jeg står med en skrigeunge på armen. men det er yderst sjælden.

hvis det er noget din kæreste gør tit, så synes jeg bestemt ikke at du er urimelig. nu ved jeg ikke hvor meget din kæreste spiller, men der må da være grænser. i kunne evt aftale at han spillede nogle dage eller sådan noget så du også kunne få en pause??

når kæresten spiller et "useriøst" bilspil sætter han spillet på pause og går ind til jonathan.. smiley

• #33   28. mar 2010 Det er ham der er en mega klovn, og det må du med glæde sige fra mig...

• #34   28. mar 2010 Nej slet ikke , Jeg kender godt den der her hjemme fra og når man så spøger om det er vigtigt bliver han så gale .. Vi er tit blevet uvenner over det .. Men tænk ikke over det , du slipper alt hvad du har i dine hænder for din datter , det skal han osse smiley Han er jo far smiley

• #35   28. mar 2010 Lene termin d. 3/7-10 .: ja hvis det er det der gør at hun raller sådan så ja... så er vi nødt til at finde noget andet smiley

Stine P: ja det er han.. men det kan han desværre ikk se selv... men håber da at det bliver bedre med tiden...

liane N: vi er i samme båd kan jeg høre....

Pernille nu som mor til Jonathan<3 . : vi kan ikk aftale det der med at spille et par gange om ugen... da vi begge er spille nørder... men i det mindste så rejser jeg mig når hun græder... men det gør han ikk.....

KeZzie : det tyder mere og mere på at hun skal en tur til lægen.... smiley

Louise J: det er det også..... men igen har vi også vores gode perioder.... men lige nu er vi inde i en dårlig.. har sagt til ham flere gange at vi skal blive bedre til at snakke sammen... men der sker bare ikk rigtig noget....

* Sonne & Skønne Noah nu med 16 tænder *11+* *: yeah.....

Aminah L: han lyder som min kæreste.... men ja jeg tager mig af hende og det har jeg det godt.... ved ikk hvordan han kan tilside sætte hans egen datter.....

• #36   28. mar 2010 det er dejligt at vide at det ikk er mig der er urimelig smiley

• #37   29. mar 2010 kære natalie ikk for a tag håbet fra dig men jeg har haft det samme problem med claus i 2 et halvt år nu og det er ikk blevet bedre med tiden desværre men håber meget det gør for jer..smiler... voers familie teraput har sagt så må jeg bare lære a appcetere det og gøre det så godt jeg kan selv men det har jeg det meget svært ved for det gør ondt på mig og se der står en lille en og rigtigt gerne vil sin far og så bliver skubbet til side hvis du forstår..

• #38   29. mar 2010 KeZzie : da jeg skulle ringe til lægen idag.. havde han ikk åbne... smiley så må ringe efter påske...

liane N: det er min datter der heder natalie smiley jeg har også kæmpet med de problemer i over 2 år nu... men håber da det bliver bedre med tiden smiley
    jeg gør også tingene så godt jeg kan og så er jeg tilfreds med mig selv smiley

• #39   29. mar 2010 natalis momse
    det jeg slet ikk i tvivl om smiler

• #40   29. mar 2010 Natalie's momse - hmmm... ja den er svær. måske kan du rejse dig hveranden gang også tager han er andre gange smiley

men hvad spiller i egentlig smiley

• #41   30. mar 2010 Pernille nu som mor til Jonathan<3 . : ja det kunne være at vi skulle gøre det på den måde smiley

jeg spiller World of Warcraft og min kæreste spiller counter strike smiley

Kommentér på:
er jeg urimelig?

Annonce