843 visninger
|
Oprettet:
At være den "perfekte" mor! {{forumTopicSubject}}
Jeg har en dejlig dreng på nu 5 måneder. Han er simpelthen det bedste - og ville aldrig kunne leve uden ham. Dette gør mig også til en rigtig hønemor. Forældre og bedsteforældre siger, at jeg skal prøve at tage den lidt med ro. Jeg er nærmest overforsigtig med alt, og føler næsten kun, at han er sikrest hos mig. Angsten for at miste ham. Hænger måske sammen med, at min søster har mistet sine tre børn.
Vil jo bare gerne være den perfekte mor.
mar 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 31 Svar: 275
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
jeg er ikke en hønemor. men jeg føler at uanset hvad jeg gør, gør jeg forkert. jeg føler ikke jeg kan finde ud af det med at være mor. Jeg opgiver så let og bliver ked af det.
men når han smiler til mig bliver jeg så glad, og jeg prøver ihærdigt på at få ham til at smile så tit som muligt. men det lykkedes ikke rigtig
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
hvis de er ude og blive passet, så er det steder jeg føler mig 100% sikre på og så sys jeg det går.
men frygter den dag han skal i børnehave og der er nogle der glemmer og lukke en låge og han så smutter ud.
frygter den dag han skal gå selv over til legepladsen 500m væk
frygter bare generelt alle de steder mine børn skal hen og jeg ik kan være der og passe på dem
men man blir jo nød til det
dec 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 329 Svar: 845
dec 2009
dec 2009
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 87
Jeg havde og har også haft svært ved at overlade mit barn til andre.
Tror der er helt normalt også i din situation, hvor du naturligvis er ekstra nervøs.
Du skal lytte til dig selv, og ikke overskride dine egne grænser. >Det skal nok komme, men vær selv klar til det
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 404
Tror aldrig man kommer til at vende sig til det med at sende dem "væk", min lille dreng(16 år) skal på efterskole efter sommerferien og det er da noget af en kamel at skulle sluge....han skal rejse hjemmefra, puha den blir´hård.
Sådan er det hver gang der kommer nogle nye udfordringer, men husk på jo mere man pakker dem ind jo mere sarte bliver de og de skulle jo gerne være nogle små selvstændige individer, der kan stå på egne ben..
Mine drenge kan da stadig finde på og sige "slap nu af mor, vi kan godt klare det selv"
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
At være den "perfekte" mor!