{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Hjælp han skriger {{forumTopicSubject}}

Vi har en søn fra 2 marts 2010, han vejede ved fødslen 3665 og 3 uger efter vejer han 4600, så han har taget flot på.

han er den seneste uge begyndt at skrige rigtig meget. ikke om natten med meget om dagen, han står op ca 7-8 spiser normalt (skal siges han aldrig har spist særlig lange måltider) men derefter vil han ikke rigtig falde til ro, han faldr tit i søvn mens han ligger ved mig efter amning, men lige så snart han ligges i sin seng (som han trygt sover i om natten) så vågner han 20 min efter. de første par uger tog han let et par timer i træk i samme seng. han kan så spise lidt igen, falde i søvn og vågne efter 20 min. efter middag begynder han så at græde og blive ret utilpas, han gylper rigtig meget, har ler agtig afførring og ret mange både våde og fyldte bller dagligt. han er svær at trøste og begynder nemt igen. nogle gange kan han slet ikke falde til ro, når han ammer, han skriger bare vildt. han bøvser ikke altid efter han har spist.

hvad kan der være galt?
hvorfor skriger han kun om dagen? og hvorfor sover han fint om natten og ikke om dagen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp han skriger
  • #1   29. mar 2010 Og fortsæt endelig amning så længe du kan, det er klart det bedste for ham...
    Snak med din sp og tag evt. til engang zoneterapi med ham, det kan aldrig skade kun gavne. Har gjort det med to af mine og det var som at få nye glade babyer smiley



  • #2   29. mar 2010 Det er i hvert fald ikke hård mave hvis du udelukkende ammer!! smiley Men kunne lyde som Viktors mavekneb/ luft i maven, men er blevet meget bedre efter at vi bøvser hver gang efter et måltid og flere gange under amning.. Hvis du ikke kan få ham til at bøvse så kan du enten have helt oppe på skulderen ( som en sæk kartofler :)), sidde med ham ud foran dig eller ligge ham på maven..

    Det kan også være tarmene der brokker sig over at de skal begynde at arbejde fordi mælken ikke bare løber igennem mere..

    Men vil helt sikkert kontakte sundhedsplejersken for det kan også være ondt i ryggen, hold i nakken og meget andet...?


  • #3   29. mar 2010 min dreng skreg også kun om dagen og han blev ikke mæt i min mælk og han havde væske i mellemøret

Kommentér på:
Hjælp han skriger

Annonce