{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

hjælp- Skriger om natten {{forumTopicSubject}}

har en søn som er begyndt og vågne i et skrig eller det vil sige han vågner ikke altid nogen gange sover han stadig forstår det ikke har prøvet alt men han gør det stadig det er hårdt fordi han bliver så ked af det og det er også hårdt for os da vi er vandt til han sover igennem og nu har vi ikke fået nattesovn i lang tid nu

så kom med nogle råd tøser så mi søn kan blive en god sover igen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp- Skriger om natten
  • #2   28. feb 2012 han har asmatisk bronkitis og får den vlå 4-8 gange om dagen og en anden morgen og aften ka det have betydning
    Lene hva gjorde i


  • #3   28. feb 2012 Ved ikke om det evt. kan være det din søn oplever, men min store datter som i dag er seks år gammel, har siden hun var ca. 1½ år, haft natteangst/natterædsel. Prøv at google det, det går egentlig ud på at barnet vågner og skriger og ikke vil kendes ved en, eller ikke kan kende en. De er ikke rigtig vågne, men de ser vågne ud. Vi kunne intet stille op når det ramte vores datter i perioder, vi måtte ikke holde om hende eller trøste hende, det blev det blot værre af, det eneste vi kunne gøre, var at være i rummet på afstand og vente på at det gik over og det kunne vare alt fra 5 minutter til en time. Nu er det heldigvis gået over, det er snart et år siden vi sidst oplevede det og det går også for det meste væk i før skole alderen. Lyder noget af dette bekendt?

  • #4   28. feb 2012 mette
    nej det syntes jeg ikke for han vågner og han kuger sig ind til mig han vil gerne være helt ind til mig

    han er forresten næsten 9 mrd


  • #7   29. feb 2012 okay han har været ved hals læge som dige rhan har lidt polypper men at man ikke kan gøre noget ved det før de er to år

Kommentér på:
hjælp- Skriger om natten

Annonce