{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.052 visninger | Oprettet:

skriger når han skal sove {{forumTopicSubject}}

marcus skriger pt når han skal sove om aftenen, der kan gå op til 1,5 time før han finder ro, hvor vi er inde ved ham mange gange, sidder ved ham og lister så ud, men så snart han opfatter at vi ikke er der mere, eller at vi har tænkt os at gå så skriger han, og hvis han vågner om natten så er det med et kæmpe skrig, i starten tænkte jeg at det er nok endeligt tænder der er på vej, men det har stået på over en uge nu og der er ingen tænder i sigte, eller nogen dage er der en lille hvid prik i overmunden, før i tiden fik han sin natflaske mens en af os nussede hans hår, så gik vi og hørte ikke mere før næste morgen hvor han begyndte at ligge og snakke.

kan det bare være en fase han lige skal igennem??
er der noget vi evt kan gøre for ham???

lige nu er vi nået til at vi ikke synes vi kan gøre noget, for han lægger sig ikke til at sove hvis vi er der, og går vi skriger han jo, så desværre har det de fleste aftener endt med at han har skreget sig i søvn, hvilket jeg bestemt ikke synes er rart.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skriger når han skal sove
  • #1   11. apr 2010 hvor gammel er han? er han omkring 8 9 månder er det meget normalt det er fordi han tror i ikk kommer tilbage..line gjor det oz og vi fik a vide det var nomalt i den alder.. der er faktis ikk andet a gøre ind det i gør gålidt fra og til ind til han falder i søvn og skiftes til a gå ind til ham så ikkøre træt i det.. det er hådt mens det står på men går over igen mener der gik omkring 2 3 uger med line.. føler med jer kan godt huske det selv

• #2   11. apr 2010 han er snart 1 år, så synes det er lidt sent, men ja det er nok ummiddelbart det der er galt alligevel, men tips og tricks modtages gerne ;o)

• #3   11. apr 2010 smiler tror oz det er det da er galt og man kan jo ikk helt præcis sige hvornår børn kommer ind i de forskellige facer nogen er hurtige og andre kommer først i de forskellige faser senere.. smiler

• #5   11. apr 2010 tanja sådan gjor vi oz hvores sundheds plejske rådet oz oz til ikk a tag line op for så blev det en magtkamp..
    men for helved hvor er det hårdt mens det står på smiler

• #6   11. apr 2010 hmmm øv øv håber hurtigt det går over så, synes godt nok det kan være lidt hårdt nogen aftener og nætter.

• #8   11. apr 2010 vi prøver også på bare at lægge ham ned når han står op putte ham godt i dynen, og nusse lidt for så at gå igen... det værste vi kan gøre er at begynde at snakke med ham, så bliver han lysvågen igen ;o( jeg tror bestemt heller ikke det er fordi han er syg eller noget, for han er super godt tilpas om dagen, men han skriger bare virkeligt meget desværre og den sidste uge er det kun blevet værre og værre, men vi må vel bare have lidt tålmodighed med ham og håbe på det snart er ovre.

• #9   11. apr 2010 Liam har også haft optræk til noget lignende. Jeg havde heller ikke hjerte til, at lade ham ligge og skrige sig i søvn.
    Jeg gjorde det, at jeg lagde ham i hans seng ca. 10 min. før han plejer at blive træt (fordel med et barn der har et meget fast søvnmønster) g så får han sit ynglingslegetøj med i sengen. Egentlig havde jeg den holdning, at der ikke skal "leges" i sengen, men på den måde ligger han og leger sig i søvn, og efter en ½ time kan jeg gå ind og fjerne legetøjet og så sover han lige så godt som han plejer.

Ved ikke om det er en pædagogisk korrekt måde, men det virker her i huset.

Held og lykke med den lille mand

• #10   11. apr 2010 janni det har oz altid virket her smiler

• #12   11. apr 2010 Tania - jeg mener overhovedet heller ikke man er hård ved, at et barn får lov til at græde, lade være med at tage op osv....
    Det er såmænd den metode jeg selv vil bruge, hvis vores lille trick med legetøjet mister sin virkning på et tidspunkt...... og hvis jeg kender min søn ret, så gør det jo nu nok det på et tidspunkt smiley
    Så absolut ingen kritik af den "metode" fra min side smiley

• #14   11. apr 2010 Vi har osse prøvet dette.. mit hjerte kunne ikke bære a se ham være så ulykkelig.. så vi slog weekend sengen op i sove værelset..første aften lagde jeg mig i min egen seng så han kunne se mig, jeg lod som om jeg sov og der gik ikk længe før han sov uden tåre, skrigen mm.. Anden nat lagde jeg ham bare ind i weekend sengen og gik, det stod på i 14 dagen uden problemer, og han kom i egen seng igen efter de 14 dagen uden noget brok, så det er osse en løsning.. ved heller ikke om det er "måden" men det virker her og har tænk mig a gøre det sammen igen næste gang hvis det er... Men håber det snart er over...kram fra mig

• #15   11. apr 2010 Nårhh på den måde, altså jeg har jo åbenbart udviklet mig til at være lidt en pylremor nogen gange. Det stikker ligefrem i mit hjerte, når han græder fordi han får tørret næse (hvilket han hader).....
    Utroligt som man ændrer sig når man bliver mor smiley

Kommentér på:
skriger når han skal sove

Annonce