{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.777 visninger | Oprettet:

sulten hele tiden?! {{forumTopicSubject}}

hejsa

jeg skriver fordi min lille pige på 14 dag er sulten hele tiden. da jeg forlod sygehuset for en uge siden, sagde de at hun bare skulle have mad når hun var sulten ( hun får kun Mme)
men nu spiser hun 100 ml pr gang og somme tider går der ikke mere end 2 timer imellem hun er sulten. Jeg prøver at trøste hende på andre måder først og se om hun skal have en ren ble osv. men hun fortsætter bare med at græde.... og holder først når hun har fået noget at spise.....
om natten går der 4-5 timer imellem hun spiser.....
giver jeg hende for meget? eller skal hun bare have når hun er sulten ?

håber nogen vil give gode råd....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sulten hele tiden?!
  • #1   20. apr 2010 vi har det på samme måde her og vores datter er 23 dag gammel, hun meldes sig nogle gange oftere end andre, men vi kan se på hende når det er mad så græder hun med tåre. om natten er det FLOT der går 4-5 timer det gør der også her.. giv hende så tit hun lyster...

• #2   20. apr 2010 manne: dejligt at høre at man ikke er alene om det.... prøver i morgen at give hende når hun lyder som om hun er sulten, så må vi se hvor tit og hvor meget hun får i løbet af en dag.... måske er man for fikseret på hvor meget de får fordi jeg kan se det i en flaske, hvis hun fik bryst ville jeg jo ikke vide hvor meget der kom.... ihh man prøver jo bare at gøre sit bedste.... smiley

• #3   20. apr 2010 mængderne skal jeg ikke kunne sige noget om, da jeg selv ammede ;o) men at spise hveranden time og 4-5 time om natten, lyder i mine ører ret normalt, til tider spiser de tit og meget og andre perioder er det mindre, og ja jeg ville bare give mad når der er brug for det, men selvfølgeligt lige prøve først om det skulle være noget andet, som feks bleskift, rød numse eller lignende ;o)

• #4   20. apr 2010 marie, det er det nemlig.. det er super dejligt når vi ksn hjælpe hinanden

• #5   21. apr 2010 jeg startede med at amme min datter + hun fik ekstra i en flaske, fordi hun ikk var ret stor da hun blev født....
    det gik fint i 14 dage og så kunne jeg ikk mætte hende med mit eget mælk og måtte stoppe med at amme....

da hun var omkring 7 uger var hun oppe på 130 ml pr måltid ( da vi var indlagt med hende grundet en virus , regnede de hendes behov pr måltid ud til at være 100 ml... men hun var en sulten pige må man sige og kunne ikk nøjes med det smiley der var hun 7 uger...)

så det kan jo godt være at hun ikk bliver mæt af den mængde hun får smiley
    så prøv og giv hende lidt mere end hun plejer og lad hende spise til hun ikk vil mere smiley

nogle børn er bare mere sulten end andre.

• #6   21. apr 2010 Linda... men spiser hun så ikke hele tiden? varmer du meget lidt af gangen, eller smider du en masse mælk ud hvis hun kun spiser 50 ml nogen gange og meget mere andre gange....
    kan ikke rigtig give Anna mere til midag og nat for hun falder i søvn med flasken i munden og er ikke til at vække igen.... er også svært at få hende til at bøvse på de tidspunkter fordi hun er langt væk i drømmeland...

• #7   21. apr 2010 hvis ikke mælken er varm når Anna får det, kommer det op igen... smiley vi plejer også at holde pause, men tit falder hun i søvn også går der jo ikke længe før hun vågner og vil have mere.... har "målt" lidt de sidste dage og hun får 700-800 ml i døgnet...jeg synes det er meget for en lille pige på 14 dage... men hun er glad og tilfreds og har 6-8 tise bleer i døgnet så egentlig burde tingene være ok.... er bare nervøs for at udvide hendes mave for meget ved at give hende hele tiden.... smiley

• #8   21. apr 2010 jo men tænker bare om jeg ved at give hende så tit gør hende mere sulten.... SP kommer heldigvis i morgen så må vi se hvad hun siger....har dog haft et glad og tilfreds barn i dag der har fået hvad hun ville have...

• #9   21. apr 2010 Marie : det gør du også .. for du vender hende lille mave til at få meget mad jo .. Det er jo det samme med os andre smiley

• #10   21. apr 2010 jeg må hellere høre SP i morgen om hvad hun synes... vil jo helst ikke overfodre min lille pige.... men i dag har hun spist med 3-4 timers mellemrum, undtagen lige omkring aftens tid, der har hun spist kl 15,17,19.30.....men 60-70 ml af gangen også sovet igen.... så har hun fået kl 22 og nu sover hun fint..... så plejer hun at få en gang om natten også igen i morgen tidlig.... men nu må vi se hvad SP siger...

Kommentér på:
sulten hele tiden?!

Annonce