2.152 visninger
|
Oprettet:
Folk spørg hele tiden .. Gravid {{forumTopicSubject}}
Godaften ..
Nu har jeg i ca en uge eller to gået og være KONSTANT sulten . F.eks vis vi skal spise kan jeg være pisse sulten men så nå vi spiser jeg ikk mere . Nå vi så er færdig er jeg mega sulten igen ..
I dag da vi skulle spise var jeg mega sulten men spiste næsten ingenting for kunne ikk .. Fik kvalme .. ´
Min svigermor og kæreste bliver ved med at spørge om jeg er gravid .. Tror det ikk selv ..
Fik og vide man først kan tag en test som er seriøst . efter mens er ude blevet passer det ?
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 70
Men det lidt træls og høre på nå man gerne vil være gravid . Jeg gider ikk sidde forventninger for høje .. har tabt en gang .. Viste ikk jeg var gravid .. Men fandt jeg ud af det sket om torsdagen og jeg var ved læge mandag efter at jeg havde tabt ...
Syg måde det hele sket på .
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Men håber selvfølgelig for jer.
Er ked af at høre i har mistet. Det gjorde jeg også selv for tre mdr siden.
Det er bestemt ikke sjovt.
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Ikke for at sætte din næse op, men jeg havde det på samme måde. Kunne spise en hel ko, men når maden stod på bordet, så nippede jeg kun til det. Når maden så var pakket væk, kunne jeg igen spise en hel ko. Havde dog ikke kvalme.
jun 2012
Har sagt til kæresten vi holder det hemmeligt i starten .for vid man skulle tabe.
jun 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 65 Svar: 736
jun 2012
Det kommer nå det kommer ..
Folk spørg hele tiden .. Gravid