{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.547 visninger | Oprettet:

sulten hele tiden {{forumTopicSubject}}

jeg har en 3 årig datter som selvom hun lige har spist meget mad og sund og rigtigt så er hun sulten igen 5 min efter og hun kan sagtens spise meget igen . 10 min senere så kan hun igen. . og sådan forsætter det hele dagen.... nogen der har samme problem eller har en ide til hvad vi kan gøre ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sulten hele tiden
  • #1   1. jul 2012 Lad hende spise :0) hun er sikkert ved at vokse...... sådan perioder har vi også med malthe som bliver 4 år til dec. !!!

• #2   1. jul 2012 det er mere at selvom hun spiser hele tiden har hun tabt sig 2 kg på en uge. og hun har tynd aff. med travler i

• #3   1. jul 2012 Orm måske?

• #5   1. jul 2012 man siger jo tit "han/hun må da have en bendelorm" når de kan spise konstant, men stadig være tynde...

jeg ville også få hende tjekket 2 kg på 1 uge er altså rigtigt meget for så lille et barn....

• #6   1. jul 2012 det lyder som en bendelorm måske ring til lægen i morgen

• #7   1. jul 2012 jeg må hellere ringe til lægen i morgen

• Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #8   2. jul 2012 Det kan også skyldes allergi over for en form for fødemiddel. Det gør nemlig at hun ikke vil optage næringen og derfor vil være konstant sulten.

Jeg har selv en veninde der nær havde mistet livet fordi hun blev allergisk overfor lactose og gluten. På trods af hun spiste 3-4 kg mad dagligt raslede hun ned i vægt - og lægerne indlagde hende derfor med en spiseforstyrrelse.

Havde hendes mor ikke selv lavet research og fundet ud af at man ikke kan optage næringen hvis man er allergisk og derefter kraftigt insisteret på at hun blev tjekket (kan faktisk ikke huske om de endda selv betalte for tjekket ved en privat klinik) havde hun været død i dag.

Det var en skræk historie - men da også noget der er værd at få tjekket, hvis hun ikke har orm!

• #9   3. jul 2012
    vi har fået sendt en aff. prøve til dyrkning og se om der er noget i den eller skal hun undersøges nærmere om der så er andet galt ... det kan nemlig være orm og det kan os være noget allergi... børn må ikke tabe sig så hurtigt sagde lægen

Kommentér på:
sulten hele tiden

Annonce