{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Min datter sover meget.. {{forumTopicSubject}}

Heii alle sammen smiley er der nogen der ved om der kan være noget galt hvis et barn sover længe af gangen?? min datter tager sig nogen ordeltlig sove timer, hun blir lagt i seng kl 8 om aften og sover til kl 11, og andre gange bliver hun lagt kl 7 også skal vi vække hende ellers sover hun til 9-10 tiden.. det har stået på omkring 2 ugers tid, vi troede bare at hun havde et godt sove hjerte efter hun var startet i vuggestue, men så idag sagde min svigermor at hun er bekrymret for det er ikk normalt at et barn sover såå længe.. så nu har hun bare gjort mig vildt nervøs.. smiley håber at der er nogen der kan hjælpe mig.. mvh Christina..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min datter sover meget..
  • #1   13. jul 2008 Hvor meget sover hun så i løbet af dagen.. udvikler hun sig normalt og er på alders svarende som andre ?

    se min lille på 11 mdr... hehe lille basse...... bliver lagt mellem 19 og 19.30 og sover så til 0800 næste morgen... tror nu sagtens hun kunne sove længere men min mellemste sover ikke meget så hun vækker hende gg
    men hun sover så til gengæld kun 2 gange om dagen halvanden time.....


  • #2   13. jul 2008 det lyder da af meget men det afhænger jo osse af hvor meget hun sover om dagen og hvor aktiv hun er..... og om hun ellers fungere på lige plan med alle andre ?

  • #3   13. jul 2008 heii anja s smiley ja hun udvikler sig fint og er godt med.. det er forskelligt hvor meget hun sover om dagen, men for det meste kan vuggestuen ikke rigtig få til at sove mere end to timer hele dagen. og andre gange sover hun næsten kun en halv time, det er også sket at hun nogen gange har sovet 3 timer derover.. igår til middag sov hun næsten 4 timer..

  • #5   13. jul 2008 og hun spiser vel osse helkt normalt ikk... altså mangler ikke vitaminer osv?
    se min første var en rigtig sove unge.. hun sov altid og hele tiden ...... alle sagde hold da op sover hun stadig eller nu igen....
    min nr 2 sover næsten aldrig.... flyver rundt på væggene fra 07 morgen til 22 aften efter en hel dag med børnehave.....
    og så nr 3 som sover meget om natten men ikke så meget i løbet af dagen .... tja...
    alle 3 børn er sunde og raske og trives stort......
    så jeg tror ikke du skal tænke så meget over det så længe hun udvikler sig og følger andre jævnaldrene og er glad og tilfreds smiley


  • #6   13. jul 2008 men ja som maschas mor osse siger... prøv at spørg lægen.... så er du da helt sikker og skal ikke tænke på det smiley

  • #7   13. jul 2008 jo hun spiser fint og hele tiden, hehe.. men når du siger om hun udvikler sig normalt og følger andre jævnaldrene blir jeg lidt i tvivl.. det er mit første barn, altså hun siger ikke rigtig nogen ord endnu jo lidt far, og hun går heller ikke endnu men prøver meget, hun slipper også bordet og andre ting og prøver at gå smiley men synes da at hun udvikler sig for hver dag.. børn er vel forskelligt, men hvad mener du, burde hun kunne mere nu eller er det fint det hun kan nu?

  • #8   13. jul 2008 jeg synes det lyder int det hun kan... du kan jo se om hun prøver eller om hun bare er passiv......... altså mine er osse meget forskellige hvad udvikling angår..
    jeg tror altså din datter er sund og rask med et godt sove hjerte....
    min den 1 gik først da hun var 16 mdr min nr 2 da hun var 9 mdr og min nu her er 11 mdr og er først lige begyndt at kravle...det synes jeg er sent.....
    sproget er meget forskeliigt men hvis din datter pludre og forsøger så skal det nok komme snart smiley


  • #10   13. jul 2008 til april er hun 1 år og 4 mdr...

  • #12   13. jul 2008 tusind tak for de gode råd, får besøg af sp på torsdag, så vil lige snakke med hende da vores læge holder ferie lukket i 3 uger smiley

  • #14   14. jul 2008 Jeg har fået at vide op til flere gange børn er forskellige, og det gælder også med søvn, mig og så nogle andre sad sent som igår og snakkede om søvn, nogen babyer/børn har brug for mere søvn end andre, der er nogle børn der har et godt sove hjerte, der var en der kunne sove hele tiden.
    er hun lige starter i vuggesute/dagpleje? så kan det jo være alle de indtryg hun får som kan gøre hende træt , min datter sov også meget i starten da hun begyndte i dagpleje, men nu sover hun sku næsten ingen ting.

    Men være opmærksom på om hun er god tila t være med i ting, at hun er opmærksom, og hun spiser og drikker godt, det kan jo være hun mangler vitaminer også, så sørg for hun får en vitamin pille.

    Men i bund og grund tror jeg ikke du skal være bekymret.


  • #15   14. jul 2008 mascha Kan høre du fortæller om din datter , i troee hun var hørhæmmet...
    Det med børn er også forskeligt hvornår de snakker. Min datter bliver 2 her til august.
    Hun fejler intet, men hun snakker ikke rigtigt, jow hun kan sige mor, far, mam, bella, else , sådan, ja , nej, dygtig , tror det er alt hvad hun kan sige.
    Min datter har så døjet så meget med ørene siden hun var 8 mdr. og det er først nu det er begyndt at stoppe hun har dren i osv. det er så grunden til hun ikke rigtigt isger så meget siger lægen.

    Men de siger et barn på 2 år har et ordforåd på over 200ord hmmmm det tror jeg sku ikke passer.


Kommentér på:
Min datter sover meget..

Annonce