{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

gider ik spise {{forumTopicSubject}}

Freja har været lang tid om at komme igang med at spise grød og mos og så har det ellers kørt derudaf.

men de sidste 3 dage har hun bare været mærkelig under måltiderne.

hun gider knap nok åbne munden og så får hun en mundfuld og så piver hun sådan mærkeligt hun siger uhmmm, med sur mund og blir rød i hovedet) og så smiler hun eller også spytter hun det bare ud.
så de sidste dage har hun næsten kun fået flaskemåltider, for det er det eneste hun tager uden problemer (hun blir dog budt grød/mos først)

sys bare det er lidt underligt, sys ik jeg kan mærke nogen tænder på vej, hun har dog hostet lidt og næsen løber de sidste par dage, så måske det gør ondt i halsen når hun synker?
eller er det måske en fase? nogen der har prøvet det samme?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gider ik spise
  • #1   15. maj 2010 hov hun er 6mdr smiley jamen det kan da godt være fordi hun ved hun får den, for når jeg går igang med at lave flaske, så smiler hun og får julelys i øjnene. hvor lusket haha

ved heller ik hvor ondt i halsen hun har, hun har ik hostet så meget idag og stadig er intet røget ned, kun ganske lidt, jeg må se tiden an til hun er helt frisk og så måske prøve din sps råd smiley

• #2   16. maj 2010 det kan oz bare være hun ikk gide grød mere det gad line heller ikk mere da hun var 6md hun ville han noget hun kunne arbejde med så vi måtte gå over til små rugbrøds bidder i den alder ii sam råd med sp.. men snak med om det er iorden a prøve inden du gør det..
    line begyndte oz a sputte alt ud der ikk sku arbejdes på nær hendes mælk..

• #3   16. maj 2010 torben - okay vil jeg have i baghovedet, dog drikker hun fint og spiser godt med flaske smiley men vi tager under alle omstændigheder til læge på mandag hvis hun stadsig er forkølet, så vil jeg da få det undersøgt.

Liane - har prøvet med rugbrød, det kan hun ik spise, det kaster hun bare op :s

• #4   16. maj 2010 Lukas havde osse så dan da han var omkring 7 mdr, men efter en periode op ca 14 dage begyndte han at spise normalt igen, min sp sagde at så længe han ikke tabte sig var der ingen grund til panik. men jeg ville da tale med min sp hvis jeg var dig, for det er da vildt bekymrende når bette pus ikke gider at spise.

• #5   16. maj 2010 carina.. når okki det ku jo godt være line begyndt nemlig a afvise alt flydene..men hvis hun er lidt snottet som du skriver så kan det sagens være derfor vi andre gider jo heller ikk spise så meget hvis viikk er helt på toppe.. men som micheller skriver så længe hun ikk taber sig og trives og er glad s¨å ska det nok komme igen..

Kommentér på:
gider ik spise

Annonce