{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.392 visninger | Oprettet:

utro {{forumTopicSubject}}

min veninde ''lola'' på 20, mor til en pige på snart 1år.,

fortæller mig, med tåre i øjnene, at hun har fundet ud af, at hendes kæreste (faren), har haft den helt store flirte tur,da han var i berlin for 2år siden, med en fremmede pige, som han mødte dernede, hvor de havde kyssede osv, (hun er 98% sikker på at de IKKE har været i seng sammen?)

måden hun fandt ud af det på, var da han kom hjem igen til dk, og han var sådan lidt små underlig, plus han havde skiftede tlf's baggrunds billedet ud til hans bil, istedet for hende, som det altid havde været? (savnede han sin bil mere end mig? sagde hun til mig)

Så hun gjorde det, som normalt ikke er iorden, kiggede i hans tlf beskeder, mens han var i bad, hvor der i en besked stod fra Nicoline: din halskæde savner dig.
plus at han havde sendt 2 billede beskeder til Nicoline, hvor man så hans nøgne overkrop, og og lidt under bukse kanten.

wow shit!!! tænkte ''Lola''. også kom de bare op i det store skænderi, da han kom ud fra badet igen, hvor ''lola'' gav ham ''dræber blikket''...

Til at starte med, ville han ikke indrømme sine fejl, og billederne svare han aldrig rigtigt på?
og til sidst endte det med, at ''Lola'', fik lov til at ringe til pigen Nicoline, og spørge hende ud!

''Lola'' og Nicoline faldt godt i snak, og Nicoline fik sagt alle ''detalier'' (næsten for mange), om at de bare skulle havde flirtede godt, dansede og kysset i en bar hele natten.

''Lola'' og kæresten kørte ned til vandet, som de altid gør, når de vil snak, og fik snakket/skændes godt om det., hvor han så begyndte at græde og ville gøre alt, for at gører det godt igen. hvor hun uden at tænke over det, sagde for sjovt at han skulle hoppe i havnen (han havde altid snakket om hvor bange han var, for mørkt og koldt vand om natten)., og uden at tøve, hoppede han i med tøj og det hele.

næste dag, da hun kom hjem fra skole, havde han rydet hele lejligheden op, rosen blade på sengen,købt en kæmpe buket røde roser, skrevet et brev til hende osv osv., og ligeså snart hun så ham i øjnene, begyndte han straks at græde.

Nu der så gået lidt over 2 års tid siden det skete, og de stadig sammen idag., og først nu har jeg fået det hele at vide fra ''Lola'', som bare har gået og holdt det for sig selv, i alt den tid. og som stadig bær den af, og er ked af det. hun blir hele tiden minde om det, når hun ser fjernsyn f.eks med utroskab, eller i læser bladene osv osv. men blir ved med at gi det en chance.

hvor hun nu spørg mig, om hvad jeg synes hun skal gøre? skal hun forlade ham? de har jo et barn sammen?
Hjælp mig sille siger hun, HJÆLP MIG!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  utro
  • #1   27. mar 2008 ja den er sku svær, nu har jeg haft en der var mig utro og der skred jeg bare, for jeg har den der 1 gang utro altid utro.... så jeg ture ik have et forhold med ham mere.

  • #2   27. mar 2008 ham jeg har min søn med var os utro eller ja de var aldrig sammen altså med kys men han skrev flere gange med hende og ham smed jeg ud for han fik aldrig min tillid igen.
    hvis min nuværende kæresten er mig utro på den ene eller anden måde ryger han direkte ud for nu ved jeg at jeg ikke kan leve med det og vil altid bære nag.


  • #3   27. mar 2008 præcis! sådan har jeg det også!

    men jeg har aldrig kunnet se det på dem?
    de ser altid så lykkelige ud?!

    de har altid været kendt som ''det perfekte par, med den perfekte datter''
    altid så søde og hjælpsomme rolige mennesker..

    måske par terapi???


  • #4   27. mar 2008 sille: tvivler bare på at terapi kan hjælpe på den følelse. men det er så bare mig det synes det måske kan de bruge det.
    jeg tilgiver bare aldrig sådan noget.


  • #5   27. mar 2008 jeg har det også sådan en gang utro altid utro..
    ked af det med din veninde...


  • #6   27. mar 2008 jeg vil helst os bare havde gået min vej med det samme!

    men kan godt følge hende lidt..,

    ved godt at man ikk burde/skal tænke sådan her, men som hun siger, de har lejlighed, ting, kat og barn sammen...
    og i virkeligheden burde man jo faktisk kun tænke på sig selv...
    barnet skulle jo nok kunne finde ud af det, så længe hun ikk er ældre??

    arhhhh ved det ikk'??? syns godt nok det svært!! derfor jeg spørg jer til råds!!!


  • #7   27. mar 2008 Jeg ved det ikke helt. Jeg tror ikke på den en gang utro altid utro.. Hvis de er lykkelige sammen.. den er lidt svær.. Men hvis det var min kæreste ville jeg nok tilgive ham, fordi det lyder som om han virkelig har fortrudt det.
    Hvor længe var han i Berlin? Måske var det en slags savn af Lola? Det retfærdiggøre det selvfølgelig ikke, men tit er det altså nok at man får en lærestreg. Man lærer jo af sine fejl.. Og nu hvor det er 2 år siden og der slet ikk har været noget siden tyder det jo på at han har lært det.

    Jeg har aldrig selv været utro og kunne aldrig drømme om at være det, men jeg har haft et forhold til en der var mig utro med et kys og han fortalte mig det helt ærligt. Det synes jeg også tæller meget at han er ærlig omkring det, selvom han skulle tvinges lidt til at sige det.
    Selvfølgelig gør det pisse ondt på pigen, men det gør det helt sikkert oss på ham og ikke mindst vil det gå udover deres lille datter.

    Hvis de er lykkelige sammen nu og der ikke har været noget siden, så synes jeg egentlig de skal leve i nuet og så prøve at glemme hans fejltrin lidt. Jeg synes hun skal starte med at tage en rigtig seriøs snak med ham om hvordan hun føler omkring det.


  • #8   27. mar 2008 hmm den er svær

    jeg ville ikke forlade min man pgr af det da det sandsynligt kun handler om sex og ikke følser

    men nu er vi også meget åbne omkr. det med sex og andre (NEJ VI IKKE SWINGER *GG* )

    men at kaste så meget godt over bord for en fejltagelse det ville jeg aldrig gøre alle kan have svage øjeblikke og ved at manden har det på samme måde

    måske de skulle prøve at snakke det ihjel smiley


  • #9   27. mar 2008 Jeg tror heller ik på altid utro..

    Men tror ik selv jeg vil ku holde ud a min kæreste var utro eller jeg selv var..

    Min kæreste har været alle sine kæreste utro (han har jo os været ung)
    Men ved han aldrig ku være mig utro.. Han elsker mig for højt så ka det godt være han har lavet dumme ting men at været utro og miste alt han ku ik klare a miste mig som han selv siger.. Og når vi er sammen og ikke sammen så snakker han dårlig nok til pigerne som måske er med i selvskabet.. Og har været ude for der var en som lagde op til ham sahde han bare skrid hvad laver du agti.. Så stoler skal stole på han aldrig er mig utro.. smiley

    Men hvis han var ville jeg ik ku tilgive det. lige meget hvor meget jeg elsker ham.. Det vil gå ud over nike i sidste ende. Men andre par som har været ude for det kan jo godt have det godt sammen alligevel.. Det kommer helt an på hvad type person man er..


  • #10   27. mar 2008 er enig i hvad Lea Stausholm J
    skriver!

    det var hvis kun en weekend?? berlin maraton (eller hvorn det nu staves)??

    har os sagt at de bare skal snakke godt ud om det!
    og det lyder som om de os har gøre det..
    men som hun siger: hendes hjerte er knust, og hun har de klammeste forstilinger inde i hovedet om det! fordi hun ved hvor flirtene og kærlig han er..


  • #11   27. mar 2008 Sille
    Jeg kan oss sagtens sætte mig ind i hendes situation, men der er to valg..
    De kan snakke det ihjel og komme videre sammen som en lykkelig familie eller de kan gå fra hinanden og gøre det værre for dem alle tre..

    Ja, måske er han nok meget flirtende og kærlig, men der er jo for pokker oss en grund til at han stadig er hos hende og deres datter. For mig er det det der tæller. Det er meget at sætte hele deres liv over styr pga en fejltagelse, som han har fortrudt.
    På en eller anden måde må de kunne snakke om hvordan de får tilliden op at stå igen, hvis det er problemet.
    Jeg håber virkelig for dem at de finder ud af det og bliver lykkelige sammen og sætter nogle flere dejlige børn i verden smiley


  • #12   27. mar 2008 Må jeg spørge hvor gammel han er?

  • #13   27. mar 2008 ohhh tak!
    lige præcis de ord jeg ledte efter!!! smiley
    nu tror jeg, jeg ved hvad jeg skal sige som sådan..

    hmm er hvis 23.. en ung mand


  • #14   27. mar 2008 Selv tak, håber de finder ud af det sammen..

    Så har han været 21 dengang.. Jeg tror slet ikke han har tænkt over konsekvenserne. Det lyder ikke som han bevidst ville ødelægge deres forhold.


  • #15   27. mar 2008 tror at du har så meget ret!!!

    tak for at du/i gad at hjælpe mig! =)

    det altid rart at høre andres meninger


  • #16   27. mar 2008 venter nr 2
    åbentbart ikke.. jeg ville nok ikke sige det hvis jeg ikke havde prøvet det..


  • #17   27. mar 2008 ud fra hvad du skriver, ville jeg af flere grunde blive sammen med ham. at være utro kan ikke tilgives på nogen måde, men tror man kan lære at leve med det hvis i forstår. jeg kan sagtens sætte mig ind i din venindes dilemme, men i mine øre, lyder det faktisk som om han virkelig elsker hende. hvem springer i vandet med tøj på, for én man ikke rigtig har følelser for??

    men jeg tænker også, at hvis han til at begynde med er utro, så må der være en eller anden form for problemer i forholdet - i hvert fald fra hans side. det bliver de sku nødt til at snakke ud om. nu kender jeg ikke parret, men han skal have lov til at fortælle om, hvad han mangler, har behov for og ser ændret uden at hun er dømmende eller forsvarer sig selv, hvis det er noget hun gør, som han er utilfreds med..

    men er svær situation for din veninde fordi der er et barn involveret.


  • #18   27. mar 2008 det havde jeg aldrig kunnet tilgive jeg havde aldrig fået tilliden til ham tilbage

  • #19   27. mar 2008 sofiesmor

    tror jeg nemlig os, at du har ret i..
    sagde jeg nemlig os til hende..

    men hun ved bare ikk hvad det er??
    -hun siger aldrig nej til sex!
    -stort set altid glad og hjælpsom
    -de går tit ud sammen
    -gir ham den frihed han behøver
    -gør stort set altid noget ud af sig selv, lige inden han kommer hjem.
    osv osv

    og når hun spørg ham om hvad og hvorfor?
    siger han bare : det ved jeg ikk??

    men tror bare som Lea Stausholm J skriver, tror jeg, at han slet ikk har ''tænkt'' over og ikk haft noget ondt i det...
    det er han for god til, fra min side af i hvert fald..

    han er sariøst ''drømme fyren'', som man godt hurtigt at komme til at misunde hun har, selvom min egen er bedst =P

    men det os derfor jeg fik et chok!
    men det plejer os tit at være dem man minst forstiller sig, der gør sådan noget..


  • #20   27. mar 2008 alle de ting du skriver, går jeg ud fra er hendes opfattelse af forholdet. måske ved han slet ikke hvad det er, og har brug for hjælp til at finde ud af det.?

  • #21   27. mar 2008 men hvorn fanden finder man ud af det?? hva slags hjælp, tror du??

  • #22   27. mar 2008 jeg ved ikke om der er det der skal til, men læste en anden bruger forslog parterapi

  • #23   27. mar 2008 men jeg tænkte også i forhold til hvordan din veninde skulle opbygge tilliden igen

  • #24   27. mar 2008 hehe ja det var mig selv der forslå par terapien:)

    det squ svært!


  • #25   27. mar 2008 hihi, det var det da også:-))) men ja, jeg ville selv have svært ved det, men tror jeg ville tænke lidt anderledes end hvis der ikke havde været barn imellem, for så var chancen for at jeg havde taget mine ting og gået, rimelig stor. synes bare at når der er børn indvolveret, skal man kæmpe lidt mere for det - hviis man altså elsker hinanden, men man skal selvfølgelig ikek blive sammen for enhver pris

  • Tanja J
    Tanja J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Babyer: 2 Svar: 6
    #26   27. mar 2008 min mand og fra til de 2 har også været mig utro.. igennem 4 mdr før han fortalte mig det.. jeg tog mine børn og flyttede men efter 4 mdr langt væk fra ham kunne han ikk mere så han kørte 255 km for at be om forladelse og undskylde mange gange vi bor nu sammen igen vores forhold er 1000 gange bedre og venter barn nr 3

    jeg havde lover mig selv at jeg ikk tog ham tilbage, men jeg elskede ham højt og var meget syg de 4 mdr og tabte mig 17 kg..
    At jeg tog med hjem igen var nok det bedste jeg har gjort.. vi har taget den teapi at han fortæller mig det jeg har behov for når jeg har behov


Kommentér på:
utro

Annonce