673 visninger
|
Oprettet:
Kamilla *Nu med 2 skønne prinsesser *
18. apr 2010 Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 69 Svar: 273
18. apr 2010 Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 69 Svar: 273
Samvær - transport {{forumTopicSubject}}
Jeg var i statsamtet i tirsdags, og der blev aftalt samvær for lea med min ex-mand, MEN han valgte at flytte fra aalborg da vi gik fra hinanden, og over til hans nye kæreste i værløse!
Nu mener statsamtet at han skal hente lea når han skal have hende, men jeg skal åbenbart hente hende når hun skal hjem igen !
Kan det virkelig være rigtigt!!! Det er ham der har valgt at flytte SÅ langt væk :s
Og hvad sulen skal jeg lige gøre når den lille ny kommer?!?!
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
er det ikke noget med at man kan få samvær i sit eget hjem ?
så barnet ikke SKAL hjem til faren på weekend? hvis de f.eks aldrig har mødt hinanden og sådan ?
er det ikke noget med at i nogle tilfælder gælder samværet bare en time om dagen ? og at hvis du bor i en anden by skal du betale hans billet hjem ?
Ja undskyld ved godt det ikke har noget med Kamilla's situation at gøre.
men nu bliver jeg helt nervøs. for faren til mit barn kan ikke engang tage vare på sig selv s:
mar 2010
Men de går vel ikke ind og siger han skal have barnet hos sig, når han er sådan ?
mar 2010
Hvordan skal jeg kunne bevise noget, det vil jo blive påstand mod påstand ?
mar 2010
og dem han snakker med kommunefolk mm. har jo tavshedspligt.
og det jo logik for burhøns at hans venner og familie ikke vil vidne imod ham :S
Så kan jo kun give påstand mod påstand ? og så kan jeg jo be dem om at kigge på de sager der kør med hans to andre børn ?
Men net spørgsmål mere, ligenu kan statsamtet og kommunen ikke finde ham. han skal ind til blodprøve med sin yngstesøn (faderskabs sag).. hvad sker der hvis de heller ikke kan finde ham når jeg har født ? bliver der så automatisk en faderskabs sag eller ? for han har jo ikke anderkendt sig noget endnu.
mar 2010
er det ikke s:
mar 2010
Samvær - transport