{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Transport ved samvær {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at min bonus søn flyttede op til os i september. Vi bor i Thy og hans mor bor i Slagelse. Drengen er 11 år. Han kører med børnetoget, men om søndagen er han først i Aalborg kl. 21. og så skal vi kører hjem så han er først i seng kvart i elleve. Det syntes vi er meget sent. Er der nogen i samme situation der ha en løsning? For vi er på bar bund..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Transport ved samvær
  • #1   6. apr 2011 Jamen børnetoget går ikke tidligere. Kun fra tåstrup og der vil hun ikke aflevere ham. Hun vil sende ham med et direkte tog en time tidligere, men vi vil gerne han er hjemme så han kan være i hans seng kl ni som han plejer?

• #2   6. apr 2011 jeg tænker også tidligere afsted ellers er der ikke rigtigt så mange andre muligheder end dem i allerede har.

• #3   6. apr 2011 så må i gå i statsforvaltningen og få en afgørelse omkring dette.

• #4   6. apr 2011 Ja vi er nok nød til amtet.. Gider det bare ikke igen smiley Men må håbe det hjælper..

• #7   6. apr 2011 Linda..

Helt enig med dig.. Vi har spurgt om rute 888 var en mulighed, men nej..?? Men vi ser mon ikke vi finder en løsning snart smiley

• #8   6. apr 2011 Nu er der altså os ret langt fra slagelse til høje tåstrup. så det kan jeg udemærket følge hende i.!!

• #9   6. apr 2011 Sis : Der er lige så langt for os fra Thy til Aalborg hvor vi aflevere ham om fredagen og henter ham igen om søndagen. Og hvis det letter tingene for hendes søn, så han ikke bliver træt, ked af det og frustreret om mandagen, kan jeg faktisk ikke følge hende i det? Det er for hendes søns skyld? smiley

• #10   6. apr 2011 Har hun bil, andre børn, en samlevet ?
    har i bil , andre børn ??

• #11   6. apr 2011 Vi har lige fået bil, men i 2 år måtte vi tage bussen, som er 2-3 forskellige busser. Hun har ingen bil, men bor lige ved siden af stationen og toget kører direkte. Og hun bor i samme hus som hendes far som har bil, og den må de gerne låne. Hun har en dreng mere og en mand ja.

• #12   6. apr 2011 ja, det jeg ville hen til er at jeg selv har haft en kæreste der skulle hente sin søn i slagelse hver anden weekend- Når han tog afsted gik der 6 timer før ham og hans søn stod inde i hjemmet igen, og vi boede i hundig.
    Mne har hun kæreste/mand, kan han jo passe det andet barn, og bilen gør at turen tager omkring 1½time, tur retur for hende..!! Men igen.
    Men forvaltningen kan fastsætte hva tid han skal på toget.. også skal hun følge det smiley
    Man skal aldrig sige hvordan det var før, men hvordan det er nu..

• #13   6. apr 2011 Så sandt som sagt.. Jeg håber der kommer en løsning! smiley

Kommentér på:
Transport ved samvær

Annonce