{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

Sætter sig op i barnevognen {{forumTopicSubject}}

Gode råd modtages med kyshånd.
Nicoline har fundet ud af at hun kan sætte sig op i barnevognen så nu er det jo bare skidesjovt.
Så snart jeg ligger hende sætter hun sig op og snakker helt vildt. Hun er ikke ked af det eller noget men der kan gå op til 1½ time før hun falder i søvn og ofte ind over forlæderet.

Det er kun når vi selv putter hende. Hos dagplejemoren er der ingen problemer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sætter sig op i barnevognen
  • #1   23. jun 2010 Du kan jo hører dp af hvordan hun putter, og så husk barnevognssele smiley

  • #2   23. jun 2010 Tro mig... Hun har barnevognssele på. Ellers var hun drattet ud for længst.
    Vi gør nøjagtigt som dagplejmoren men det er jo ved at være sjældent at hun sover i barnevognen herhjemme og når hun så endelig skal så holder hun fest i stedet for.

    Jeg lægger hende ned uden at sige en lyd og går så igen men hun er oppe inden jeg er væk fra barnevognen.


  • #3   23. jun 2010 Når frederic får den ide, lægger jeg ham ned max 3 gange. Derefter stille jeg mig så han ikke kan se sig mig, men jeg se ham.

    Når han så gør antræk til at sætte sig op, siger jeg stemt; frederic læg dig ned. Hvilket han så gør. Men dette kan han også gøre en del gange, men stopper ham hver gang med ord, uden at han kan se mig.... Til sidst opgiver han og bliver liggende.

    Ikke om jeg render derude og lægger ham ned 40 gange, for det ville han syntes var mere sjovt...


  • #4   23. jun 2010 er du sikker på hun er ordenligt træt når du ligger hende .. jeg havde oz kun gået derud nogen gang og ligge hende ned ellers er det bare sjovt for hende og så havde jeg ladet hende være til hun faldt i søvn og så lagt hende ordeligt.. line ligger oz en 30 min og leger inden hun falder i søvn både i barnevognen og i sengen om aften .. og din pige har jo sele på så der sker ikk noget men hold seføli øje alligevel

  • #5   23. jun 2010 Jeg syntes jeg har forsøgt at ligge hende ned bestemt men hun hygger sig bare...
    Jeg kan ikke omlejre hende uden hun vågner, heller ikke i sengen.

    Ja, hun er mega træt men jeg tror hun har fået fornemmelsen af at barnevognen er et sted hvor man leger.



  • #6   24. jun 2010 du må bare blive ved og holde fast tror det er en fase vi alle har været igemmen.. eller måske stå og vug hende til hun falder hen ..og så gå lidt fra og til..

Kommentér på:
Sætter sig op i barnevognen

Annonce