{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Sætter sig op i barnevognen {{forumTopicSubject}}

Åhhh gud!!!
Emilia var ellers lige kommet ind i en god rytme med at jeg lagde hende i barnevognen med sut og klud kørte hende ud i haven og så sov hun...
men nu har hun fundet ud af at sætte sig op!!

hun begynder at græde lige så snart jeg låser vognen og så sætter hun sig op og river insekt nettet af og kaster sut og andre ting ud på jorden... jeg lægger hende ned igen og soger hun skal sove men jeg når ikke engang inden for uden hun igen græder og sætter sig op... og når jeg så kommer ud til hende griner hun og syntes det er sjovt... det kan jeg bruge over 2 timer på før det lykkedes at få hende til at sove!! og det ikke fordi hun ikke er træt!!

Er der nogle der har prøvet det og har et lille tricks i ærmet; )
har prøvet at sætte forlædret på (vil så fjerne det når hun sover) men hun kan stadig komme op at sidde!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sætter sig op i barnevognen
  • #2   30. jun 2010 hvis malik gør det. går jeg derud 2 gange ca. også lader jeg ham bare være så går der ikke længe før han sover

  • #3   30. jun 2010 hvor gammel er hun?

  • #4   30. jun 2010 Vi havde problemet i tremmesengen om aftenen- det var bare alt der røg på gulvet, dyne, sut ja selv lagnet røg.. I straten gik jeg ind og samlede det op og puttede ham igen. Men han stod os bare og grinte af mig når jeg kom ind, og ku gøre det 20 gange på en aften... Efter 3 dage, gad jeg ikke mere. Så gik ind 2 gange, og sidste gang sagde jeg at hvis han smed det igen måtte han sove uden.. Og det røg da os på gulvet igen, og nøjhh hvor var han sur- men ga mig ikke. Der gik 10 min så sov han, og siden har han ikke rigtig gjort det...

  • #5   30. jun 2010 Hun er 10 mdr

  • #6   30. jun 2010 bruger du barnevognssele så hun ikke pludselig en dag falder ud?

    ellers ville jeg nemlig skaffe en barnevogssele, så ryger hun ikke ud hvis hun tumler og kan tumle lidt for sig selv og så putte forlæderet på hvis det ikke er for varmt til det. Så kan det være hun lægger sig ned og sover når hun bliver træt af det og ikke bliver gearet op igen og igen af at hun kan se du kommer ud til hende. Det er sjovt og hun bliver beskæftiget.

    så ville prøve de ting og lade hende falde til ro selv nogen tid uden at gå ud men lade hende mosle lidt rundt. Det gør jeg med Papaya for så går der ofte højst 10 minutter og så er der intet der bevæger sig mere


  • #7   30. jun 2010 Ja selvfølgelig bruger jeg sele det har jeg gjort siden hun kunne trille!! ; )
    jeg tror jeg vil prøve at lade hver at gå ud til hende så mange gange i morgen ; )


Kommentér på:
Sætter sig op i barnevognen

Annonce