Sætter sig op i barnevognen {{forumTopicSubject}}
Åhhh gud!!!
Emilia var ellers lige kommet ind i en god rytme med at jeg lagde hende i barnevognen med sut og klud kørte hende ud i haven og så sov hun...
men nu har hun fundet ud af at sætte sig op!!
hun begynder at græde lige så snart jeg låser vognen og så sætter hun sig op og river insekt nettet af og kaster sut og andre ting ud på jorden... jeg lægger hende ned igen og soger hun skal sove men jeg når ikke engang inden for uden hun igen græder og sætter sig op... og når jeg så kommer ud til hende griner hun og syntes det er sjovt... det kan jeg bruge over 2 timer på før det lykkedes at få hende til at sove!! og det ikke fordi hun ikke er træt!!
Er der nogle der har prøvet det og har et lille tricks i ærmet; )
har prøvet at sætte forlædret på (vil så fjerne det når hun sover) men hun kan stadig komme op at sidde!!!!
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 747
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 911
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
ellers ville jeg nemlig skaffe en barnevogssele, så ryger hun ikke ud hvis hun tumler og kan tumle lidt for sig selv og så putte forlæderet på hvis det ikke er for varmt til det. Så kan det være hun lægger sig ned og sover når hun bliver træt af det og ikke bliver gearet op igen og igen af at hun kan se du kommer ud til hende. Det er sjovt og hun bliver beskæftiget.
så ville prøve de ting og lade hende falde til ro selv nogen tid uden at gå ud men lade hende mosle lidt rundt. Det gør jeg med Papaya for så går der ofte højst 10 minutter og så er der intet der bevæger sig mere
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 911
jeg tror jeg vil prøve at lade hver at gå ud til hende så mange gange i morgen ; )
Sætter sig op i barnevognen