Hvad fanden skal jeg gøre (mad) {{forumTopicSubject}}
hej piger..
Jeg har virkelig smidt håndklædet i ringen nu, sidder her og tuder endnu engang over det her.
Silke VIL ikke spise! Jeg ved ikke hvad fanden jeg skal gøre.. hun er aldrig kommet igen med skemad ordentligt, for hun gider det ikke, snøre bare læberne sammen og blir til sidst ked af det HVER evig eneste fucking gang vi prøver.
Da Jeg havde sp besøg ved 6mdr vejede hun 6800, og nu har jeg lige været ved lægen med hende fredag hvor hun vejer 6700.
Hun vil gerne ha bryst, og ha oz i lang tid gerne villet smage EN mundfuld mad, men så det oz det. Men hun taber sig jo fandme, og jeg ser allerede hospitaler og sonde mad for mig hvis tøsen ikke snart, forstå mig ret, tager sig sammen!
Den sidste uge har hun SLET intet vile have, vil ikk engang åbne munden for at få en tår vand her i varmen, og ja, det kan selvf godt være tænder nu her, men det har jo altid været sådan, nu det så bare blevet endnu slemmere.
Sp siger at jeg skal droppe den sidste natammning kl 4, også må vi bare stå tidligt op og spise, for spiser de mindre om natten sku det gi mere appetit om dagen, men nej ikke her.. og alle virker bare så ligeglade.. Så længe hun ikke er 9mdr endnu er folk åbenbart ikke synderligt bekymrede.. men det er jeg!
De sidste dage har hun haft feber og rigtig ondt i maven, og igår havde hun afføring der mest lignede gult slim med små klumper i, undskyld detaljerne..
Please er der ikk nogen der kan sige et eller andet jeg kan prøve eller gøre?? Er så meget på bar bund efterhånden.
Hun er 7 1/2 måned idag.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 106
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
Ville han så lige pludselig godt alligevel når han havde siddet selv med det og var blevet fortrolig med det??
Hun sidder bare allerede med fingrene i maden når hun spiser og får lov at være med.. Det kommer bare aldrig i nærheden af munden, og det jo vildt mystisk, for det gør alt andet hun får i hænderne jo..
Hun tager en ordentlig håndfuld, også blir det smurt på bordet eller smidt på gulvet eller lign.
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 159
Men sp sagde at jeg skulle holde en pause med ske mad og alt sårn noget i 2 uger.. Også prøve igen lige så stille da Cecilie ikke var interesseret i maden.. Og det hjalp altså..
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Nu er det også varmt og derved spiser vi alle mindre - store som små. Ligeledes kan det være tænder der driller.
Lad hende få det hun vil have også bare til at sidde og bide - sutte i mm.
Lad hende sidde ved måltider og selv putte mad i munden - vogt hende ikke og sid ikke og kigge på hende for at tælle mundfulde osv.
Hun skal jo først vende sig til anden mad - konsistens mm og hvis det lige falder sammen med en tand - kan det jo drille meget.
Vi har været der hele tiden og fra start sagde sp og læge at han nok skulle melde sult. Vi skulle prøve at 'sulte' ham i 4 timer osv. Hvad hjælper det når han gå en hel dag uden mad. Men nej, vi havde faste ammetider. De begyndte så at sige at når han begyndte mere på alm mad, så ville det komme af sig selv. Men nej. Knægten er nu 22 mdr og viser stadig ikke tegn på sult. Vi går stadig til kontrol herhjemme.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 106
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Det virkede perfekt for min søster, og håber da også det virker for dig.
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
og skal lige siges at min datter aldrig har spist eller vokset ret meget så vi har gået til vægtkontrol på næstved sygehus med hende fordi hun var begyndt at falde i kurve.
men nu hvor hun er 1½ år går vi der ikke mere fordi overlægen mener at hun vokser og udvikler sig fint og følger sin kurve igen, og hun er kun lige kommet over 10 kg, og vi har stadig svært ved at få hende til at spise ordenlige portioner men hun spiser og sover natten igennem, undtagen når hun får tænder...
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
Kram
Hvad fanden skal jeg gøre (mad)