{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Hvad fanden skal jeg snart gøre? :( {{forumTopicSubject}}

(Skal lige advarer om, at det her bliver langt!)
Jeg startede dagen ud med at min dreng vågnede imorges som han plejer, og jeg tager altid tøj på og går ind og skifter ham og varmer hans flaske, men jeg når ikke engang at rejse mig fra sengen og han begynder at græde. Jeg skynder mig så, men når ikke engang ind i stuen og så SKRIGER og jeg mener virkelig SKRIGER drengen som aldrig før. Jeg bliver så forstrækket og ked at det at jeg skynder mig at sætte mig med ham og prøver at trøster ham, men hans skrig bliver bare værre og værre. Til sidst får jeg det så forfærdelig dårligt at jeg tætter mig til at græde, med et barn i mine arme. Jeg går fuldstændig i panik, han vil hverken spise, have sutten eller trøstes. Så det ender med jeg går i endnu mere panik og må ligge ham ind i vuggen igen og ringe efter min kæreste og skrige han bare skal komme hjem med det samme, fordi jeg er fuldstændig slået ud. Jeg blev så bange for ham(selvom det nok lyder underligt) så jeg slet ikke kunne holde ham mere. Jeg følte det som om jeg fik en kniv i hjertet. Jeg føler mig uhyrligt meget som en dårlig forældre. Det er så slemt, at vi måtte ringe til min kærestes forældre for at spørge om de gad passe ham. Men nej, hans far synes det var mere vigtigt at komme på fisketur, og hans mor sov(hun har nattearbejde) så jeg må IGEN tilkalde mine forældre, der bor 80 km. fra os af.
Det er ikke første gang jeg har siddet mig til at græde fordi han ikke kunne trøstes, men jeg har aldrig givet sådan op. Jeg var fuldstændig hjælpeløs, og har en kæmpe klump i maven. Jeg tror at jeg har for meget om ørene lige pt. Både fordi min kærestes forældre ikke viser interesse for vores dreng, som de gør med hans søsters børn. Og de bor 200 meter fra os. Men ligemeget hvornår vi omgås dem, så er det kun søsterens børn vi skal hører om. De spørg aldrig om hvordan vores dreng har det. Og han er altså kun 2 måneder gammel.
Det går mig så meget på, at det er helt vildt. Jeg ved ikke hvor jeg vil hen med det her, men jeg har virkelig brug for at skrive det et sted. Jeg ved ikke hvad der sker med mig. Det er ikke første gang jeg har været nede i kulkælderen. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad fanden skal jeg snart gøre? :(
  • #1   28. apr 2011 hvis jeg var dig syndes jeg du skal bestille en tid hos lægen og snakke med ham om det!!

• #2   28. apr 2011 sender lige et kram:-)

• #3   28. apr 2011 hvad siger din sp til alt det her? min indskydelse er enten så skal du lære og trække vejret (det bliver ikke sidste gang din søn skriger og ingenting vil) - han kan mærke dine frustationer MED det samme, eller også har du evt en fødselsdepression... det med dine svigerforældre kan jeg ikke hjælpe med desværre, det er en konflikt i selv må tage.. men næste gang han skriger så sæt dig med ham hold ham tæt og træk vejret, børn skriger/græder sådan er det bare og det gør ikke dig til en dårlig mor!! har du evt fået ham undersøgt af en kiropraktor hvis det er noget han gør jævnligt?

• #4   28. apr 2011 Tro mig, jeg kan sagtens trække vejret. Jeg tror bare jeg blev alt for forstrækket. Og har også fundet ud af, at han var forstoppet(hvorfor ved jeg ikke, da han får nan Ha1 og laktulose inkl. mylicon).

Kommentér på:
Hvad fanden skal jeg snart gøre? :(

Annonce