At sove ;) {{forumTopicSubject}}
Jeg har købt bogen: Sov igennem uden gråd. Da jeg har hørt godt om den.
Vi har vores lille gut på 3 uger, som har døjet lidt med maven, og derfir sovet uroligt det første stykke tid, også fordi døgnet har været vendt godt og grundigt rundt.... Men heldigvis går det bedre nu. Nåh, det jeg egentlig ville fortælle var at jeg har læst rigtig meget i bogen allerede og fundet ud af at spædbørm pr definition faktisk sover igennem om natten hvis de sover 4-5 timer i streg.. Jeg personligt er jublende lykkelig for det er vores lille dreng begyndt at gøre - hvilket må være godt...!
Da jeg så fortalte denne dejlige nyhed til min lidt trætte mand, fik han et meget mystisk udtryk i ansigtet og udbrød at hvis han skulle bestemme var 5 timer SLET IKKE NOK.!!
Haha stakkels ham, og han er endda kun oppe maks 2 gange og skifte.. hihi
Ville gerne have delt et billede af min mands udtryk, men var ikkw hurtig nok. Istedet får i her min sovende dreng, også med et skønt udtryk..
Del endelig selv et par sove billeder, det vil jeg elske at se.. God aften derude.
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 444
Dejligt det går fremad for jer.
Havde selv en dreng der de første 2 mdr ca kun sov 1 time af gangen og spiste hver anden time...:-( og nu hvor han er næsten 16 mdr sover han nogle gange 11 timer i streg andre gange er vi inde ved ham mange gange på en nat og give ham sut og bamse og gå igen...
Lige et klassisk sovebillede af Marcus..:-)
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Her et billede af en feberramt Bubbitrold.
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 370
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Jah det er dejligt han har sådan et godt sovehjerte indtil videre.. Håber bare det ikke vender igen. Det er nu fint lige at høre lidt forskelliget fra mere erfarne forældre
Men der er vel altid nogle perioder hvor der kommer de der berømte tigerspring.
feb 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
feb 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
maj 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 263
- min dreng er lidt over 4mdr og har stortset altid sovet igennem, men efter han er blevet 4mdr vågner han et par gange om natten, men så kan jeg bare give ham sutten og så sover han igen
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 135 Svar: 484
At sove ;)