{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pottetræning?
  • #1   10. aug 2010 er lige med på en lytter smiley

  • #2   10. aug 2010 vi prøvede for sjov med potten da han var omkring 8 mdr, altså sådan at han sad på den inden han skulle i bad og inden han skulle sove og så var det det...
    da han så var de her 2 år og 5 måneder kom han og sagde at han ikke ville have ble på mere og det fik han så lov til at prøve :o)
    han havde de første 14 dage ca 1 - 2 uheld om dagen - vi spurgte ham meget i starten :o)
    og så gik det over til at han ikke havde uheld mere - vi spurgte ham dog stadigvæk meget :o)
    Og da han så var 2 år og 6 måneder havde han ingen uheld og han kom selv og sagde det hver eneste gang han skulle tisse eller lave :o)
    Og efter en lille uge kom han og sagde at han ikke ville have ble på om natten mere og det fik han så også lov til at prøve og nu har han så i næsten 14 dage været fuldstændig uden ble både dag og nat og han har ingen uheld :o)

    Så her var det ham selv der var klar til det :o) han har selv fået lov til at styre tempoet :o)


  • #3   10. aug 2010 man siger at man ikke bør starte før de er 2 år. Papaya er 17 mdr og har ikke prøvet endnu men er begyndt at tænke på at købe en potte

  • #4   11. aug 2010 Okay.. tak for svar smiley Det varer jo lige lidt før vi går igang... Alfa er jo kun 15 mdr. men ville da lige høre hvordan i andre har grebet det an smiley

  • #5   6. okt 2010 Sad lige og søge på pottetræning og denne kom frem...
    Sander er 14 mdr her den 10 og vi er så småt startet på det.. Han kommer ned og sidde på potten, mens badekaret bliver fyldt op og der kommer en tisse tår HVER gang.. Jeg siger til ham : Kan du tisse? og så siger han :ssssss og kigger ned og vupti så tisser han..
    Har vi "tid" og har han lyst kommer han også ned og sidde på den andre gange, og der kommer også en tissetår.. Vi sidder og leger med lige legetøj, mens han sidder der, der er ikke noget med at han prøver at komme op.. Det kan godt ske, men så tager jeg ham bare op..-for han skal jo ikke tvinges til det.. Det er nu mere for hyggens/sjov skyld..

    Vores Dp sagde til os, da jeg fortalte hende at han kunne tisse på potten, at det godt kunne være at han på et tidspunkt ikke ville på mere, når man var startet så tidligt.. men COME ON... Han synes jo selv det er sjovt.. Så det tager jeg ikke så tungt.. ALT MED MÅDE..


Kommentér på:
pottetræning?

Annonce