{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pottetræning
  • #1   12. apr 2012 magnus var 2,7år da han smed bleen, og et par uger senere om natten også, har haft minimale uheld smiley men trænede heller ikke, han sagde bare at han ikke gad have den på mere

  • #2   12. apr 2012 Kian var lige blevet 3år da han smed bleen, han har dog aldrig vil bruge potte, så det har været dejligt nemt smiley

  • #3   12. apr 2012 Følger lige med... Mikkel er knap 22 måneder, og har bestemt ikke tålmodighed til at skulle sidde på den potte... smiley

  • #4   12. apr 2012 victor har siddet på potten siden han omkring 1 år , der gik 6 mdr eller sådan noget inden der kom noget i potten smiley han var 3 da han blev renlig.

    og potten stod der bare og så sad han der kun når han selv havde lyst smiley så det styrede han selv.


  • #5   12. apr 2012 Ik maya er 2 1/2 og det eneste tidspunkt hun gider sidde på potten er når jeg står ìg laver bad klar til hende... Hun er dog begyndt at ha interesse for wc så vil imorgen købe sådan en at putte på så kan vi prøve det... Sp og Dp snakkede jeg med som sagde jeg bare skulle lade hende rende rundt uden ble og så må man tørre op.. Har prøvet når hun gider det og siger gris gris når hun har lavet noget men vil ikke på potten. Ofte gider hun ikke rende rundt uden ble men render ind og finder en ble, smider sig i sofaen og så er hun ellers klar.. Er begyndt at fortælle når hun har tisset i bleen hvilket da er fremskridt:-)

  • #6   12. apr 2012 Mays havde en kort periode hvor hun gerne ville potten og tissede ogaå i den... I starten var hun bange for den men har ikke presset på da hun ikke skal tvinges og hun får lov at rende med den så hun bliver tryg ved den... Kan også sagtens sige at vi lige skal på potten og hun løber derud men sætter sig, siger færdig pg rejser sig med det samme igen

  • #9   12. apr 2012 prøver også flere gange dagligt men hun vil ikke.. Sætter sig lige, siger færdig og ber så om at få ble på...

  • #10   12. apr 2012 Hun kommer også på toilettet og sidde men hun bliver utryg og klamrer sig og vil ned

  • #12   12. apr 2012 Derfor vil jeg købe et ekstra sæde at putte på for prøvede vi hos en veninde forleden da vi var på legedate og synes hun var ok... Så tænker hvis jeg køber sådan en så kommer hun på wc som er mere interessandt og samtidig mere tryg ved det

  • #14   12. apr 2012 Hun bliver rost rigtig meget også når hun bare sætter sig kort:-) kigger nogle gange som om mor er tosset hehe

  • #15   12. apr 2012 også min tanke hun ikke er klar men var også ligeså meget for lige at få nogle fif

  • #16   12. apr 2012 Noah blev renlig da han var 2½ år og smed bleen en uge efter om natten osse. Han kom selv og sagde at han ikke ville bruge ble mere. Neela er lige blevet 2 år og bruger kun ble om natten, hun smed den om dagen for 1½mdr siden.
    De to stor var omkring 3 år og tror de smed nattebleen da de var 4 og 5 år:-)


  • #17   12. apr 2012 Vores den store smed bleen da hun blev 2 år og det var noget hun selv besluttede sig for, den lille er 1,5 år nu og tisser osv på wc, men ikke noget vi tvinger til.. tror alfa og omega er at man ikke må presse børnene, da jeg tror det har en rigtig negativ indflydelse.. de klar når de er klar..

  • #18   12. apr 2012 Vores datter har ik gået med ble siden hun var 2år Og 2måneder. Hun var klar og Det Var ingen kamp eller noget. Hun gik rundt i bar røv indénfor engang imellem i weekender, og så opdagede hun hvad der skete når hun tissede og sked, så snakkede vi om Det og sagde hun gerne måtte sige til når hun skulle noget for så kunne hun komme ud på toilettet. En fredag siger hun så bleen skal af, og Det får hun så. Vi har gæster Og holder fødselsdag, og så tænker vi at hun nok glemmer det fordi der sker så meget. Men hun syntes det Var sjovt at gæsterne skiftevis skulle følge hende på toilet så hun havde ingen uheld og kom i dagpleje mandag uden ble og har på det halve år der efterhånden er gået, haft under 10 uheld. Hun sover også uden ble. Tror vi slap let afsted med Det, men når barnet er klar går det nok let tænker jeg smiley så her sprang vi potten over. Held og lykke..

  • #19   12. apr 2012 Påpeger lige at der ingen tvang er.. Jeg spørger men bliver ikke tvunget til noget

  • #20   12. apr 2012 Marianne hold da op rigtig flot klaret smiley

  • #21   12. apr 2012 Jeg begyndte at lade simone sidde på potten da hun var omkring 1 år så hun kunne lærer den at kende, det gik os fint selvom hun aldrig lavede noget i den, men nu har hun fået den idé med hun hellere vil sidde på toilettet, det jo det mor hun gør, så hver morgen og et par gange i løbet af eftermiddagen/aftenen vil hun rigtig gerne på toilettet og hun hygger og griner rigtig meget når hun sidder der, så det jo bare perfekt smiley , men hun har endnu ikke lavet noget på toilettet, men tror ikke det vare længe før det sker nu hvor hun er så glad for det toilet smiley , hun er nu 1½ år smiley

  • #22   12. apr 2012 Vi har brugt potten jævnligt siden Dexter var 7-8 måneder. Der tissede han fint i den.
    Nu er han 21 måneder og næsten blefri.


  • #23   13. apr 2012 Niklas var 2,5 år. Vi udnyttede sommeren og lod ham tisse i hækken. Vi bor på landet. Alex vil vi også prøve til sommer, da han allerede kan gå inde uden ble og selv sige tis. Ikke altid FØR han tisser. Haha
    Niklas brugte aldrig potte med Alex vil gerne.
    Niklas var blefri om natten efter 3 dage uden ble om dagen og det tog en lille uge at blive fri om dagen.


  • #24   13. apr 2012 Hold da op mange af jer er begyndt tidligt. Tror Anabell var over to før vi begyndte. Da hun var 2 1/2 pruttede hun kun på wcét og da hun var knap 3 smed hun bleen helt. Hun har så først her som 3 1/2 årig kommet af med natbleen.

  • #25   13. apr 2012 Vi prøvede med Oliver, da han var 2½ - men der var han slet ikke klar overhovedet !! Vi er så begyndt igen nu, da han virkelig for tiden viser interesse for det og det kører bare SÅ godt !! smiley Han har dog bleen på i børnehave osv. men ofte herhjemme vil han ikke have ble på, så kommer han og siger når han skal tisse - dog glipper det for ham når han er igang med en god leg ... Men er sikker på at det nok snart skal komme.

    Om natten tisser han næsten aldrig i bleen, så når han vågner skynder han sig altid på wc for at tisse smiley

    Jeg håber virkelig snart at han smider den helt, men er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes i børnehaven ... skal jeg også sende ham afsted der uden ble ???


  • #26   13. apr 2012 Frederic har elsket sin potte fra han var 1½ år, der brugte han den som stol og sad ofte sammen ude på badeværelset - hvor han blot sad med tøj på og 'sad med'...

    Han var 2 år og 7 mdr da han smed ble'en - sut og cykled uden støttehjul. Pyh der skete meget på den mdr, lille dreng blev hurtig stor...

    Han er idag 3½ og sover stadig med ble om natten. Han sover så dybt og længe at det pt ville være synd at prøve at pille den af ham om natten.


  • #27   13. apr 2012 Viktor blev 2 i februar og vil hverken sidde på potten eller på wc i mere end 2 sek også skal han ud og lave noget andet.. Vi har 3 ugers sommerferie og der ser vi om bleen får lov at ryge smiley

  • #28   13. apr 2012 Her hjemme prøver vi uden ble hele weekenden og ser hvordan det går smiley

  • #29   13. apr 2012 Malene er også igang herhjemme..

  • #30   13. apr 2012 Dejligt (: , vi prøvede os lidt idag, men hun glemte at sige til men hun var godt nok heller ikk stolt af hun kom til at gøre det i bukserne smiley ,

  • #31   13. apr 2012 nej det er da heller ikke rart... Gik ok her.. Maya Kom på toiletsædet da kom hjem i eftermiddags og sad der et minuts tid men ville så hellere på potte og sad der i fem min men kom ikke af med noget... Rendte rundt en times tid og havde et lille uheld pg kom og fortalte det og ville så gerne ha ble på.... Påvirker hende ikke når der sker uheld, synes vidst nærmere det er sjovt

  • #32   13. apr 2012 nu er min prinsesse jo os kun 1½ år smiley , men hun siger hele tiden tis, og så skal vi ud på wc men hun laver ikk noget smiley , hehe

  • #33   13. apr 2012 men det er en fin start så det skal nok komme:-)

  • #34   13. apr 2012 ja tror jeg bestemt os smiley , det tager den tid prinsessen synes det skal ta smiley

  • #35   13. apr 2012 Nemlig, kmmer på et tidspunkt når de selv er klar smiley

  • #36   13. apr 2012 jeps smiley

Kommentér på:
Pottetræning

Annonce