{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Fustreret mor {{forumTopicSubject}}

Jeg er den lykkelige mor til 2 dejlige piger på 8mdr og 9år.

Mit problemer er med min store pige´s far...

De har 2 forskellige fædre...
Det er svært og forklarer uden det lyder helt vanvigttigt..
Problemet startede mere eller mindre sidste år..
Min datter ville ikk hjem på weekend hos sin far..
Flere gange ringede jeg til ham og sagde at han blev nød til at tage sig tid til hende for ellers ville han miste kontakten med hende...
Da han fik ny kæreste blev problemet større..
Han fortalte ikk vores datter han skulle flytte sammen med den nye kæreste... Ve godt det ikk var mig der skulle fortælle hende det, men sån blev det.
Hun blev meget ked af det og sagde at hendes far ikk elskede hende mere.. Men jeg sagde at selvfølgelig gjprde han det..
Grunden til at han ikk fortalte hende at han skulle flytte sammen med den nye kæreste var fordi vores datter ikk skulle bestemme hvem han skulle flytte sammen med..
I Februar i år blev der noget ballade med weekenderne igen fordi jeg spurgte om vi kunne bytte rundt.
Så min datter var hjemme når hendes bedste veninde var hjemme...
Det var første gang han sagde at han overvejede at bryde kontakten til hende fordi det ikk passede han og bytte for så kunne han ikk gå i byen..
Det skal lige siges at han lige er blevet 37 år..

Da vi kom til Marts sagde han igen at han ikk ville se hende mere fordi hun ikk havde lyst til af tage hjem til ham til hans fødselsdag..
Jeg sagde til ham at hvis det var det han bestemte sig for ville jeg have at han skrev det sort på hvidt og at jeg ville have fuld forældremyndighed.
Flere gange har han truet med statsamtet også..

Bægeret flød overfor mig i Juli da min datter havde fødseldag..
Vi havde aftalt vi skulle være sammen om at købe en ny cykel til hende som hun skulle have her hos mig.
Og det viste min datter godt.
Da det så kom at min datter ikk ville hjem til ham og holde fødselsdag ville han ikk betale alligevel..
Truede igen med statsamtet..
Jeg kontaktede selv statsamtet til sidst...
Fik en tid 11 August..
Imellem tiden har min datter ikk været hos sin far i 2mdr. Det har ikk lige passet med sommerferien.. Men den ene gang han skulle have hende vill han ikk fordi hun havde blister og blære i munden.. Han ville ikk smittes for han ville ikk miste sit job..

D 11 August var vi så i statsamtet..
De kan ingenting gøre fordi min datter bor i Sverige så er det de svenake myndigheder der skal afgører va der skal ske....
Han sad og tog sig til hovedt og lavede violin i statsamtet når jeg sagde noget der ikk lige passede ham..
Fik lavet en privat aftale men ingenting juridisk.

Mine børn betyder alt for mig og jeg vil dem kun det bedste..

Mit spørgsmål til jer er så....

Va skal jeg gøre når min datter står og græder for at hun ikk vil hjem til sin far?
Skal jeg sende hende afsted?
Skal jeg kontakte de svenske myndigheder?

HJÆLP MIG!!!!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fustreret mor
  • #1   17. aug 2010 Der er gange jeg har ladet hende blive hjemme hvis hun ikk vil derover..
    Så kommer der endnu mere konflikt for så bliver hendes far 5år og fornærmet.. Derfor han flere gange har sagt han ikk vil se hende og vil også i statsamtet..
    Hun har fortalt mig at hun er bange for ham fordi han bliver ret hurtig gal..
    Han har også selv ringet og sagt til mig at hun er blevet bange for ham efter hun havde været hos ham...
    Jeg vil ikk have hun skal miste sin tillid til mig...
    Også da jeg boede sammen med hendes far har jeg beskyttet hende mod ham.. Og afværget han skulle blive gal på hende...

TAK for jeres svar;0)

• #2   17. aug 2010 jeg synes du skal lade hende blive hjemme og ønsker han brændende samværd med hende så kontakter han de svenske myndigheder og så kommer der en klar aftale ud af det, fodgen kommer ikke eller noget hvis du ikke afl hende nu da i intet har af juridisk samværd så han kan intet gøre for at få dig ned med nakken ud over psykisk, han har flere gange sagt han vil droppe samværdet så ved at stoppe og han skal kontakte finder du ud af hvor vigtig hans datter er for ham..
    har selv en datter på snart 7 der ikke ser sin far fordi han har droppet hende igen igen og næste gang nægter jeg at give samværd jeg bliver kun ramt med bøder og fængsling hvis statsforvaltningen giver ham samværd og jeg nægter at udlevere men så tager jeg det med min datter skal ikke svigtes gang på gang,.

• #4   17. aug 2010 mine forældre blev skilt da jeg var 7, og min far drak meget og min mor kunne ikke mere, til at starte med tog min faster og onkel med når jeg skulle over til min far de første 5 gange ca .. og efter der blev vi enige om at jeg selv skulle bestemme hvornår jeg havde lyst til at se min far . det var os det bedste der er sket mig , i dag har jeg et okay forhold til min far .. jeg fandt hurtig ud af jeg ringet til min far måske samme formiddag som jeg villle derop så kunne jeg hurtig mærke hvordan hans humør var .

• #5   17. aug 2010 linda nu med 2 guldklumper .
    nu er jeg så heldig min mand er inde i billede samt min familie men ville selvfølgelig betale bøderne men kom vi der til vil jeg heller sidde i fængsel end min datter skulle svigtes igen af sin far og det er ikke at svigte hende at ende i fængsel for jeg ved hun intet vil mangle hvis det var men vi har så også en anden fortid end de fleste.

• #6   17. aug 2010 Tusind tak for alle jeres svar...... Det er rart og vide at det ikk kun er os der ser sån på det....;0)
    TUSIND TAK

Kommentér på:
Fustreret mor

Annonce