Så fustreret og ked af det :'( LANGT {{forumTopicSubject}}
Jeg er den lykkelige mor til to dejlige børn på snart 4 og 1 år. begge børn har desværre hver sin far. men sagen ligger sådan..
Jeg passer mine børn til mit fulde 5, de mangler absolut intet, har det så godt..
vedrørende min søn på 4 år er der sket MEGET i hans liv sidste år, 2 flytninger (mor og far) 2 søskne (mor og far) og 2 børnehave flytninger, eller han startede i en og flyttede i en anden..
min dreng er MEGET glad for sin morfar (vi bor på vej sammen og har ik ret langt mellem os) og der bruger han meget tid, han spiser hjemme hverevig eneste dag men sover nogengange deroppe, og kommer så hjem så følger enten jeg ham eller min far ham i bhén,, men igår får jeg et dejligt lille brev, at en har meldt at min søn mistrives i høj grad ( er overbevist om at det er min søns fars kæreste som har gjort dette for hun vil ha han skal være mere deroppe)
min søn har li været syg med skoldkopper og der ville de ik ha ham, men når han er rask igen står de der med det samme.., ved min sag bliver afvist med det samme, men hold op jeg er fustreret.. for ved begge mine børn har det RIGTIG dejligt.. min far har os min søn med op og lege med en legekammerat han fik oppe ved hans far nogengang fordi det viste sig at være min fars venindes datter, og siden dengang de fandt ud af det har min søn ikke måtte lege med hende når han var deroppe... PUHHA:. ved ik hva jeg vil er bare helt jah blank ...
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 78 Svar: 490
jun 2008
plus de føre dagbog over hva jeg laver og jeg VED min søn kommer i krydsforhør når han kommer derop
jun 2008
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 520
det er en meget tåbelig person som ikke har andet at lave end at granske dit liv og finder de et ømt punkt så bruger de det.
Hvor normalt er det at føre dagbog HVER DAG over hvad du foretager dig og hvor din søn er og hvad han laver...Jaaah næsten hvilke trusser du har på det er jo SÅ sygt.
Tænk at have behov for at skulle ødelægge andre familiemedlemmers liv, som da de ødelagde det for Caleb i DP´ en ved at aflevere "privat korrespondence" Ja jeg forstår det ikke sød.....
Men én ting er sikker den dreng mistrives kun et sted og det er hos sin far, tænk at drengen gemmer sig i bilen når han kører forbi sin fars adresse i frygt for hans far ser ham/ i frygt for at han skal afleveres
Men vær stærk søs, elsker jer.
Knus din søs
jun 2008
men jah må være stærk..
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 133
Ja, alt tyder jo på at din søn mistrives. Han har en dejlig mor & en dejlig morfar, der passer ham og bruger deres tid på ham. Din søn har det godt i børnehaven og får ros af pædagogerne. Bemærk ironien.
Nogle mennesker burde passe deres egen andedam! Jeg håber ikke er du er helt nede i kulkælderen over det - for selvfølgelig skal du da bare forsætte med at hygge om din søn (generelt set dine børn) - det samme skal din søns morfar. De to må da virkelig have det hyggeligt sammen.
jun 2008
følger sagen til ende, og når denne er afsluttet vil jeg se om jeg kan få en advokat på og kører den som en chikane sag..
Så fustreret og ked af det :'( LANGT